Lasagna. Salade.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ging elke klas een carnavalsliedje opdragen, vond school nooit zo vervelend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat op een buitenlandse school. Ook carnaval. Nog minder begrepen.
Met leuk gezelschap zal het gezellig zijn, maar die muziek ligt wat moeilijk.
Vul maar in maatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij corrigeren en Italiaans in je onderschrift hebben. Foei.quote:
Ik heb ook broccoli.quote:
Ik voel enige verbondenheid. Als we straks ook nog gezamenlijk koffie drinken en naar First Dates kijken kan er misschien wel wat moois opbloeien tussen onsquote:
Origineel is beter.quote:
Hier spreken we Nederlands.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij corrigeren en Italiaans in je onderschrift hebben. Foei.
Eens en eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Origineel is beter.
Maar luister deze ook regelmatig.
Dank voor de uitnodiging hier te chatten. Erg leuk. Hallo allemaal 🤩🍻🤩quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je @:paul en @:onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.
Wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkoolschotel!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je Italiaan leest, dan heb je hier heel veel echte Italiaanse recepten: https://www.lacucinaitaliana.it/quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij corrigeren en Italiaans in je onderschrift hebben. Foei.
Heb je daar al iets van gekookt?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je Italiaan leest, dan heb je hier heel veel echte Italiaanse recepten: https://www.lacucinaitaliana.it/
Als je dit vanuit zolder doet, dan is de connectie wel meteen verbroken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik voel enige verbondenheid. Als we straks ook nog gezamenlijk koffie drinken en naar First Dates kijken kan er misschien wel wat moois opbloeien tussen ons
Muziekkenner @Wereldgozer mag ook confirmen.quote:
Ja, een keer pasta. Bijna altijd blijft het bij "dat kan ik ook wel eens maken".quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je daar al iets van gekookt?
Real is ook niet echt in topvorm.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Liverpool - Real. Benieuwd hoe hard Liverpool genomen gaat worden.
Ik heb dat zware Italiaanse kookboek. De Zilveren Lepel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, een keer pasta. Bijna altijd blijft het bij "dat kan ik ook wel eens maken".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |