Sow koekoek hier spreekt een stukje jeugdtrauma.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat die kinderhaters. Bassie en Adriaan zijn schadelijker voor de kinderziel dan Marga van Praag.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Schoothondje @:Scrummie bijt van zich af om zijn baasje te beschermen.
@:Rambodirk vindt hier iets van.
Ik ben iets te oud om het in m'n prille levensjaren te hebben gezien. Ik was destijds van de leeftijd om kwaliteit van onderschijt te onderscheiden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sow koekoek hier spreekt een stukje jeugdtrauma.
Vertrouwen in Ajax vanavond Tong?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben iets te oud om het in m'n prille levensjaren te hebben gezien. Ik was destijds van de leeftijd om kwaliteit van onderschijt te onderscheiden.
Zoals altijd. Ik denk 1-2.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vertrouwen in Ajax vanavond Tong?
Wat wordt het weer genieten als ze eruit vliegen. Boh... Nu al zin in die zure opmerkingen van jequote:
Ik doe de voorzichtige aanname dat ze tegen een jaar jonger voetballen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week woensdag speelt Onlo jr.een oefenwedstrijd tegen Feyenoord op Varkenoord.
@:Lange_Lans
@:Caland
Vanzelfsprekend maat. Jr. speelt in de JO11. Onze tegenstander wordt JO10-2, dus niet eens de beste van die lichting en ik verwacht gewoon een goaltje of 10/15 tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe de voorzichtige aanname dat ze tegen een jaar jonger voetballen?
Uitgelezen mogelijkheid wel voor Onlo jr. om zich in de kijker te spelen.
Lijkt PSV - Feyenoord welquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend maat. Jr. speelt in de JO11. Onze tegenstander wordt JO10-2, dus niet eens de beste van die lichting en ik verwacht gewoon een goaltje of 10/15 tegen.
Wij speelden vroeger ook altijd tegen een of twee leeftijdsklassen hoger. Alleen was het toen nooit JO10 tegen JO11 maar D tegen de C1. En dan vaak ook nog tegen van die dorpen waar 6 van de 11 spelers dispenseerden. Kan me niet herinneren dat we daar ooit potten braken. Wel dat ik bijna iedere wedstrijd van het veld werd geschopt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend maat. Jr. speelt in de JO11. Onze tegenstander wordt JO10-2, dus niet eens de beste van die lichting en ik verwacht gewoon een goaltje of 10/15 tegen.
Bij Feijenoord JO10-2 lopen allemaal van die negers van 20 die op papier 10 zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@onlogisch @Lange_Lansquote:Grote zorgen om puber-voetbalsters: 'Er komt een tsunami aan knieletsel aan'
Dat speciale oefeningen nauwelijks worden gebruikt door clubs bij de jeugd, ook niet bij jongens, is een bekend probleem, zegt Goedhart, manager sportgeneeskunde van de KNVB. "Er zijn niet genoeg opgeleide trainers, vaak trainen ouders de kinderen."
Met die oefeningen moet je al op jonge leeftijd beginnen, stelt Verhagen: "Op je zeventiende ben je eigenlijk al te laat."
Is goed.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Trailer Cocaine Bear ziet er gelikt uit. Die ga ik zeker kijken.
6/20quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Feijenoord JO10-2 lopen allemaal van die negers van 20 die op papier 10 zijn.
Flikker in de stront.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt het weer genieten als ze eruit vliegen. Boh... Nu al zin in die zure opmerkingen van je
Stukje rotterdam-zuidquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou wat zeg ik! De meesten hebben er al meer haar op dan @:scrummie
Aldus iemand die het leven door moet komen met de naam "Dirk"quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
De enige normale voornaam in dat rijtje is trouwens Cas.
Komt omdat alleen dit soort vrouwen zich voortplanten in Rotterdam Rijnmond. @:KingRoland
https://youtube.com/shorts/EugSd_1hLr4?feature=share
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus iemand die het leven door moet komen met de naam "Dirk"
Stukje cultuurbewaking, prachtige naam.quote:Dirk of Dirck of Derk is een verkorte vorm van de oud-Nederlandse jongensnaam Diederik met de betekenis machtig onder het volk. De naam Dirk is sinds de Middeleeuwen een zeer populaire naam, mede naar voorbeeld van de Graven van Holland. In Vlaanderen wordt die oudere naamvorm nog steeds bij voorkeur aangehouden
Post iemand, die als username Littlerabbit heeft. Omdat Dickrabbit niet klinkt als kleine konijnenneuker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus iemand die het leven door moet komen met de naam "Dirk"
Sow danquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post iemand, die als username Littlerabbit heeft. Omdat Dickrabbit niet klinkt als kleine konijnenneuker.
terughebben ? Ha ha ha. Ik ga weer even liggen brother. Straks weer wakker bij de magistrale overwinning tegen de muur van Berlijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
Hier zal @:littlerabbit niet van terughebben hoor
Kun je hem even uitleggen, ik snap hem niet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow dan
Hier zal @:littlerabbit niet van terughebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |