Wil daar best graag eens heen alleen komt het er nog niet van. Misschien dat het een keer uitkomt als ‘tussenstop’ als ik naar een ander gek oostblokland wil waar Nederland geen directe vluchten naar heeft. Ik weet verder ook niet of Hongarije buiten Budapest veel te bieden heeft alhoewel ik dolgraag naar dat sprookjeskasteelachtige voetbalstadion in de achtertuin van Orban zou willen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuke horeca
veel geschiedenis, als je daar zin in hebt
veilig
OV is goed, binnen een half uur sta je op mooie grote bergen in de natuur als je wil
enige wat die stad mist is het strand
relatief goedkoop
het volk is lekker negatief en zeikt (terecht) veel
stoombadengenot
Budapest begint langzaamaan net zo'n ordinair zuipoord als Praag te worden. Je hoeft dat natuurlijk niet op te zoeken maar aan het massatoerisme ontkom je niet. Gewoon een keer bezoeken, voor een weekend, helemaal primaquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil daar best graag eens heen alleen komt het er nog niet van. Misschien dat het een keer uitkomt als ‘tussenstop’ als ik naar een ander gek oostblokland wil waar Nederland geen directe vluchten naar heeft. Ik weet verder ook niet of Hongarije buiten Budapest veel te bieden heeft alhoewel ik dolgraag naar dat sprookjeskasteelachtige voetbalstadion in de achtertuin van Orban zou willen.
Schijnt dat Feyenoord ook nog een potje gaat spelen in mei in Budapest.
zou wat langer doen dan een weekendquote:Op donderdag 23 februari 2023 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Budapest begint langzaamaan net zo'n ordinair zuipoord als Praag te worden. Je hoeft dat natuurlijk niet op te zoeken maar aan het massatoerisme ontkom je niet. Gewoon een keer bezoeken, voor een weekend, helemaal prima
Liefhebber van de Habsburgers gespot.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou wat langer doen dan een weekend
stelletje barbaren
Wat een hoop tekst om te zeggen dat je naar een paaldansclub wil.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil daar best graag eens heen alleen komt het er nog niet van. Misschien dat het een keer uitkomt als ‘tussenstop’ als ik naar een ander gek oostblokland wil waar Nederland geen directe vluchten naar heeft. Ik weet verder ook niet of Hongarije buiten Budapest veel te bieden heeft alhoewel ik dolgraag naar dat sprookjeskasteelachtige voetbalstadion in de achtertuin van Orban zou willen.
Schijnt dat Feyenoord ook nog een potje gaat spelen in mei in Budapest.
uh okequote:Op donderdag 23 februari 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liefhebber van de Habsburgers gespot.
[ afbeelding ]
Soort Urkers van de 13e eeuw.
Vroeger wilde je maar één ding. Zo'n toren hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Nostalgie van een ouwe man......
[ afbeelding ]
Boomer @GGMM graag duiding wat we hier zien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Nostalgie van een ouwe man......
[ afbeelding ]
Laten we eerst even met de belangrijke zaken beginnen:quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boomer @:GGMM graag duiding wat we hier zien.
Boomer @tong80 graag duiding wie of wat de robot van Bassie?&Adriaan? is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je op die foto ziet is de robot die Bassie en Adriaan helpt.
Ga wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerst even met de belangrijke zaken beginnen:
Woordle 614 5/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 410 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨🟨⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vooral de 6-letter variant was echt even spannend.
Wat je op die foto ziet is de robot die Bassie en Adriaan helpt.
Ik haat die kinderhaters. Bassie en Adriaan zijn schadelijker voor de kinderziel dan Marga van Praag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Boomer @:tong80 graag duiding wie of wat de robot van Bassie?&Adriaan? is.
Bedankt maatquote:
Snap ik, dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Ik snap echt even niet waar die hatelijke toon van Caland vandaan komt
Ben echt een beetje van slag nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |