Aankondiging dat London een nuke heeft kunnen koppen en dat WO3 begonnen is en dat iedereen in het leger moetquote:Op maandag 20 februari 2023 18:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Morgen dus een aankondiging van Putin waar ze druk reclame voor maken in Rusland. Wat zal het zijn?
"Totaler Krieg = Kürzester Krieg" concept, wordt geïntroduceerd.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Morgen dus een aankondiging van Putin waar ze druk reclame voor maken in Rusland. Wat zal het zijn?
Nope. Want minuut later is er dan geen moskou meer.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Aankondiging dat London een nuke heeft kunnen koppen en dat WO3 begonnen is en dat iedereen in het leger moet
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad, de sterke leider uit het Kremlin heeft Kyiv nog niet weten te bereiken.
Nou ja, hetzelfde als altijd. Rusland= goed, westen= slecht. Nazi's hier nazi's daar, nazi's overal.(behalve in Rusland natuurlijk, dat spreekt voor zich). Rusland doet het goed, doelen worden behaald, NAVO escaleert, blablabla. En natuurlijk..quote:Op maandag 20 februari 2023 18:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik lach me kapot als ze de boel hacken.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
Reclame maken anders kijkt er geen hond.
[ twitter ]
[ twitter ]
Zei je nou Noeks?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:27 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nou ja, hetzelfde als altijd. Rusland= goed, westen= slecht. Nazi's hier nazi's daar, nazi's overal.(behalve in Rusland natuurlijk, dat spreekt voor zich). Rusland doet het goed, doelen worden behaald, NAVO escaleert, blablabla. En natuurlijk..
NUKES!
Ik ben toch benieuwd hoe ze gaan garanderen dat er geen genocide wordt gepleegd, hoe china de oorlog misdaden gaat adresseren van rusland. Want je kunt heel leuk af en toe een persberichtje eruit doen met boeh vs. Maar aan veiligheidstafelniveau zul je toch ehct met bewijzen met komen. En dan onthoudt china zich weer van stemmen.quote:
Download in Nederlands: '24/2. De Russische aanval op Oekraïne: een keerpunt in de geschiedenis'quote:Publicatie AIVD en MIVD 24/2
Publicatie van de inlichtingen- en veiligheidsdiensten AIVD en MIVD over 1 jaar oorlog in Oekraïne. In ‘24/2. De Russische aanval op Oekraïne: een keerpunt in de geschiedenis’ geven de diensten inzicht in de betekenis van de oorlog voor de wereld en Nederland nu en in de toekomst.
Viel me ook op dat rondom Biden vooral Amerikaanse soldaten zichtbaar waren en minder secret service dan normaal.quote:
Prima plan lijkt me.quote:
ceasefire + geen spullen meer geven. Ja geweldig idee als je over 2 jaar weer een oorlog wiltquote:
quote:
waarom?quote:
Ik had me ook nog nooit in dementie verdiept eigenlijk, tot dat nieuws over Bruce Willis van de week.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoe dementie er uit ziet. Mijn schoonmoeder was dement en nu zit mijn moeder in het beginstadium. Het ziet er voor iedereen wat anders uit, maar Biden is het zeker niet.
En als je dementie als scheldwoord gebruikt ben je een minderwaardig mens.
Ik zal je niet toewensen dat je er in je directe omgeving mee te maken krijgt, want dat wens je niemand toe: degene waarvan je houdt sterft langzaam weg, maar het zielloze lichaam blijft voortleven. Paniekaanvallen als iets buiten de routine valt, steeds vaker, want steeds meer zaken en situaties worden niet herkend.
Mijn buurman kreeg het op 49 jarige leeftijd. En wat is niet wist is dat het een dodelijke ziekte is.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had me ook nog nooit in dementie verdiept eigenlijk, tot dat nieuws over Bruce Willis van de week.
Toen wat filmpjes/docu's gekeken (met name over die variant), en dat heeft wel indruk gemaakt
Vreselijke ziekte, waarbij al vrij snel alleen een leeg lichamelijk omhulsel overblijft, en de persoon die het was niet meer bestaat.
Sterkte met je moeder![]()
Hoezo? Iedereen die in de Sovjettijd is geboren heeft ook moeten leren hoe je een AK47 onderhoudt, hoe je een klinkerstraatje legt en meer van dat soort dingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |