SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ogen open?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Gordijnen open, raam open.
Nog steeds donker in huis.
ik heb de zon gestolenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Gordijnen open, raam open.
Nog steeds donker in huis.
Het enige recht van de vrouw is t aanrechtquote:Op maandag 20 februari 2023 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Mona Lisa gaat overgeschilderd worden, er ligt teveel de nadruk op haar vrouwelijkheid.
hmm zal zo kijken wat ik kan missenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef maar een heel klein beetje.
Stukken tekst gewoon overnemen mag pas als de schrijver 70 jaar dood is want oh jee zijn intellectueel eigendom moet beschermd worden tot ver na de eeuwigheid.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Die was juist lelijk gewķrden dankzij d'r nare karakter.
Allang mee klaarquote:
Nee ik ook niet. Zal wel een vinkje van de kwiwipolitie zijnquote:
Het taalgebruik een beetje up to date brengen, soit. Maar dit gaat wel erg ver zo.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukken tekst gewoon overnemen mag pas als de schrijver 70 jaar dood is want oh jee zijn intellectueel eigendom moet beschermd worden tot ver na de eeuwigheid.
Behalve als het woke-leger er kriebel aan heeft, dan is het opeens niets meer waard
Ja dit is gewoon inhoudelijk het boek verkrachten.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het taalgebruik een beetje up to date brengen, soit. Maar dit gaat wel erg ver zo.
Heb ik er nu één bij je? Heb het voor de gelegenheid aangezet.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zou kunnen Tamieke heeft dat aanstaan dat je dat ziet.
Ja denk ik ook, dat ie een beetje uit de spagaat is.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Of is het een alternatieve "is online" weergave?
Hoewel, nee. Fles heeft dat ook aan staan en bij hem zie ik geen vinkje.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja ik zag hetquote:Op maandag 20 februari 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik er nu één bij je? Heb het voor de gelegenheid aangezet.
Ik heb er niets aan veranderd in ieder geval. Dus zou goed kunnen. Ik ben er iigquote:Op maandag 20 februari 2023 08:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie ook geen vinkje bij jou, alleen je vrouwtje is nu ingekleurd.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik er nu één bij je? Heb het voor de gelegenheid aangezet.
quote:Op maandag 20 februari 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb er niets aan veranderd in ieder geval. Dus zou goed kunnen. Ik ben er iig
tamieke ingesteld als friend?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja ik zag hetMaar nee, geen vinkje.
Hoe zie jij wat ik aan heb staan??quote:Op maandag 20 februari 2023 08:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoewel, nee. Fles heeft dat ook aan staan en bij hem zie ik geen vinkje.
Even snel de piramides afbreken, stel dat iemand zich gekwetst voelt door de enorme hoeveelheid stenen die daarvoor gebruikt zijn, en die simpele vorm is ook echt uit de tijd, dit kan niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stukken tekst gewoon overnemen mag pas als de schrijver 70 jaar dood is want oh jee zijn intellectueel eigendom moet beschermd worden tot ver na de eeuwigheid.
Behalve als het woke-leger er kriebel aan heeft, dan is het opeens niets meer waard
Je mannelijke icoontje is ingekleurd. Anders staat er een kruisje (zoals bij mij denk ik).quote:Op maandag 20 februari 2023 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zie jij wat ik aan heb staan??
JA, dan krijg je een vinkjequote:
Slavernij dit dat.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even snel de piramides afbreken, stel dat iemand zich gekwetst voelt door de enorme hoeveelheid stenen die daarvoor gebruikt zijn, en die simpele vorm is ook echt uit de tijd, dit kan niet meer.
Cavia'squote:
omdat we al een speciaal forum voor 1 persoon hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heeft Fok nog geen onzijdige poppetjes?
Oh ik dacht dat rood kruis stond voorquote:Op maandag 20 februari 2023 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mannelijke icoontje is ingekleurd. Anders staat er een kruisje (zoals bij mij denk ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |