Heeft Wattenschijfje stiekem carnaval lopen vieren?quote:
Verder nog plannen vandaag?quote:Op maandag 20 februari 2023 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrije dag maar toch weer om 7:00 wakker. Ga nu maar even m’n best doen om nog even om te draaien.
Alcaafquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Caafs helemaal lam in hun caviaflat
Nou, en nu genieten van de zon en crispy porkquote:Op maandag 20 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Schijnbaar behoor k tot de 15 procent van de mensen die in die specifieke kies 2 wortel kanalen heb ipv van 1. Dus misschien is het daar mis gegaan. Moet over 2 weken terug en uiteindelijk moet er een kroon op
Is die er nu uit?quote:Op maandag 20 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Schijnbaar behoor k tot de 15 procent van de mensen die in die specifieke kies 2 wortel kanalen heb ipv van 1. Dus misschien is het daar mis gegaan. Moet over 2 weken terug en uiteindelijk moet er een kroon op
Nu even geen zere bek meer?quote:Op maandag 20 februari 2023 07:38 schreef bitterbal het volgende:
Regenquote:Op maandag 20 februari 2023 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, en nu genieten van de zon en crispy pork
Nee ze heeft beide kanalen schoon gemaakt en over 2 weken wordt het gevuld en als genezing snel genoeg gaat kan er hier nog een kroon op zettenquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vaak wel jaloers op mensen op reis maar nu even niet.
Denk dat heel lampegat dat nu doet op een enkel straatveger na, of staken die ook deze week?quote:Op maandag 20 februari 2023 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrije dag maar toch weer om 7:00 wakker. Ga nu maar even m’n best doen om nog even om te draaien.
Volgens mij ruimen ze tussendoor niks op, maar pas na afloop. En woensdag staken ze idd.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat heel lampegat dat nu doet op een enkel straatveger na, of staken die ook deze week?
Ik eigenlijk niet zo, ben graag hier/thuisquote:Op maandag 20 februari 2023 07:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vaak wel jaloers op mensen op reis maar nu even niet.
Ook lekkerquote:Op maandag 20 februari 2023 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eet een pannekoek met banaan en chocolade saus
quote:Op maandag 20 februari 2023 07:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat heel lampegat dat nu doet op een enkel straatveger na, of staken die ook deze week?
Ik verwacht om eerlijk te zijn niet dat ze in Eindhoven staken. De stadsreiniging valt hier onder de sociale werkvoorziening iig. Die hebben een andere CAO zover ik weet, Ik weet niet hoe dat zit in andere gemeentes.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij ruimen ze tussendoor niks op, maar pas na afloop. En woensdag staken ze idd.
Zoiets wil ik wel doen ja.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:10 schreef kwiwi het volgende:
@:IJsdraakje dit is ook een leuk idee, oud kastje gebruiken als huis![]()
[ afbeelding ]
Kies opengelaten hoop ik?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hebben ze net ook weer gedaan.
Ja, ik heb er een paar vlakbij, kan ik wel eens kijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de kringloop kun je zulke kastjes vaak op de kop tikken
T gaat ook om delen, dus het kan inderdaad zo zijn dat Eindhoven er niet onder valt. Maastricht, Meerssen en Valkenburg in elk geval niet. En gemeenten Den Bosch, Altena, Vught, Heusden, Bernheze en Oisterwijk ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht om eerlijk te zijn niet dat ze in Eindhoven staken. De stadsreiniging valt hier onder de sociale werkvoorziening iig. Die hebben een andere CAO zover ik weet, Ik weet niet hoe dat zit in andere gemeentes.
Ja maar, ja maar... Die was juist lelijk gewórden dankzij d'r nare karakter.quote:De aanpassingen zijn gemaakt in overeenstemming met de Roald Dahl Story Company, het bedrijf dat de rechten bezit op alle verhalen en personages. Caspar Slok uit Sjakie en de chocoladefabriek wordt nu omschreven als "enorm" in plaats van als "dik" en mevrouw Griezel wordt niet meer "lelijk" genoemd.
kies wel een hout of materiaal soort wat niet spek glad wordt als t nat isquote:Op maandag 20 februari 2023 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verder nog plannen vandaag?
Doet me eraan denken dat ik ook nog eens even wat vrije dagen moet plannen. Ben vanochtend aan het uitzoeken hoe we zelf een houten terras in de tuin kunnen maken. Kan ik dan mooi in m'n vrije dagen mee beginnen.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En anders eventueel marktplaats. Daar vind je ook dit soort dingenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een paar vlakbij, kan ik wel eens kijken.
Aangenomen dat ze daadwerkelijk eens open zijn, ééntje heeft wel echt huisvrouwentijdstippen als openingstijden. Van 10 tot 15 op dinsdag en donderdag, zeg maar.
Karzai had het iig over EIndhoven (Lampegat nu het carnaval is) dus dacht dat jij daar ook op reageerde..quote:Op maandag 20 februari 2023 08:17 schreef Puala het volgende:
[..]
T gaat ook om delen, dus het kan inderdaad zo zijn dat Eindhoven er niet onder valt. Maastricht, Meerssen en Valkenburg in elk geval niet. En gemeenten Den Bosch, Altena, Vught, Heusden, Bernheze en Oisterwijk ook niet.
Soms laten ze de noodvulling achterwege, dan kan de zenuw afsterven en de ontsteking verdwijnen, dan kan er ook geen druk op komen te staan, maar goed ik weet niet of ze dat tegenwoordig nog doen, ik ben geen tandarts, heb ik een keer gehad.quote:
Of niet gebruiken als t nat is, dat kan ook. Of er een camera op richten en ons de lol gunnenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kies wel een hout of materiaal soort wat niet spek glad wordt als t nat is
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 20 februari 2023 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms laten ze de noodvulling achterwege, dan kan de zenuw afsterven en de ontsteking verdwijnen, dan kan er ook geen druk op komen te staan, maar goed ik weet niet of ze dat tegenwoordig nog doen, ik ben geen tandarts, heb ik een keer gehad.
Nou ja als het goed gedaan is wat doodmaken van de zenuw betreft en het schoonmaken dan is een noodvulling beter lijkt me.quote:
hoop gewoon dat die pijn zoals vannacht wegblijftquote:Op maandag 20 februari 2023 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als het goed gedaan is wat doodmaken van de zenuw betreft en het schoonmaken dan is een noodvulling beter lijkt me.
Ja reuzequote:Op maandag 20 februari 2023 08:22 schreef dud0r het volgende:
Hebben we er allemaal een beetje zin in vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |