Ik moet de eerste vrouw met een fucking vogel nog tegen komen maar ik ga deze tip zeker onthouden.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Tinder-strategie zorgde er wel voor dat ik vrouwen met vogels weg swipete omdat die knettergek zijn.
Dimmy natuurlijk niet.
Ze zijn er hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw met een fucking vogel nog tegen komen maar ik ga deze tip zeker onthouden.
Dat is andersquote:Op maandag 20 februari 2023 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde als vrouwen met cavia's, ratten, hamsters en/of konijnen of wel?
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, mijn kiesprobleem is ook weer terug. De pijn is gelukkig lang niet zo erg als bij jou, maar ik moet ook een wortelkanaalbehandeling, denk ik.
nu pas naar tandarts?quote:Op maandag 20 februari 2023 04:18 schreef bitterbal het volgende:
Oké die van vorige keer gaat de 23ste pas weer open dus ben naar die ander gegaan. Die zit vol maar verwacht vandaag wel annuleringen en dan kan k komen
mag er over een uur heen. ben benieuwd
Dit is de 3e keer nu. Van het weekend zeurde het maar niet te erg maar gisteren was het raakquote:Op maandag 20 februari 2023 06:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu pas naar tandarts?
dus al die tijd heb je pijn zitten lijden
maar wat deed/doet die tandarts dan dat het zo lang duurtquote:Op maandag 20 februari 2023 06:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer nu. Van het weekend zeurde het maar niet te erg maar gisteren was het raak
K weet het nietquote:Op maandag 20 februari 2023 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wat deed/doet die tandarts dan dat het zo lang duurt
Vannacht was echt vertyft.quote:Op maandag 20 februari 2023 06:13 schreef Koen66 het volgende:
kan je verder wel een beetje genieten dan nog?
Naar zo'n chique kliniek?quote:Op maandag 20 februari 2023 06:38 schreef bitterbal het volgende:
Ah hoor net dat je hier toch ook naar het ziekenhuis kan voor de tandarts
Amputeren ze je hele kaak gelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 06:38 schreef bitterbal het volgende:
Ah hoor net dat je hier toch ook naar het ziekenhuis kan voor de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |