SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef mschol het volgende:
hmm..
mn pa had er 1 die mij niet eens was opgevallen in eerste instantie(goed gelukt dus
)
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:22 schreef mschol het volgende:
hmm..
mn pa had er 1 die mij niet eens was opgevallen in eerste instantie(goed gelukt dus
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
De hele familie moest bij ons gniffelenquote:Op zondag 19 februari 2023 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet, maar ik moet hier toch wel om gniffelen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop het uiteraard niet en dat het gewoon wat anders is...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Had ie ook een helm?quote:Op zondag 19 februari 2023 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Bij mijn Duitse opa viel die welles uit zijn mond tijdens het eten en hij at al niet zo charmant
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]Oh dat klinkt niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop het uiteraard niet en dat het gewoon wat anders is...![]()
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Gergi: we hebben een ritueel nodig voordat we gaan slapen.
Kwiwi: Hebben we toch? Discussiëren over waar ik slaap, gebaseerd op je potentiële gesnurk die nacht.
Gergi: Ik bedoelde meer "ik hou van je" zeggen, maar ok![]()
Ik ben de romantiek zelve
quote:Op zondag 19 februari 2023 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Gergi: we hebben een ritueel nodig voordat we gaan slapen.
Kwiwi: Hebben we toch? Discussiëren over waar ik slaap, gebaseerd op je potentiële gesnurk die nacht.
Gergi: Ik bedoelde meer "ik hou van je" zeggen, maar ok![]()
Ik ben de romantiek zelve
Hoop dat het gauw beter is, bal... Heel veel beterschapquote:Op zondag 19 februari 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wens dit ook echt niemand toe. Je krijgt de neiging om.op de scooter te stappen en tegen een boom te rijden
Verdrietig serpentquote:Op zondag 19 februari 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoop dat het gauw beter is, bal... Heel veel beterschap
Nee slapen gaat niet. K ga er morgen weer om 10 heen. Dan gaan ze openquote:Op zondag 19 februari 2023 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet in slaap vallen? Denk je dat je er morgen weer terecht kunt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee slapen gaat niet. K ga er morgen weer om 10 heen. Dan gaan ze open
is ook een gekutpuzzelquote:Op zondag 19 februari 2023 21:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook echt veel te veel tijd besteed aan die haakjes in de gordijnen doen want ik snap er geen fuck van.
Ja of ik heb teveel lusjes over of haakjes te weinig maar ik denk dat ik nu door heb (lang leve Google) hoe het moet maar goed dat probeer ik wel als ik ze weer terug heb.quote:
heb er hier ook aardig mee lopen puzzelen om het en mooi te laten lijken en de ramen volledig te bedekkenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of ik heb teveel lusjes over of haakjes te weinig maar ik denk dat ik nu door heb (lang leve Google) hoe het moet maar goed dat probeer ik wel als ik ze weer terug heb.
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:15 schreef Ama het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen aan project gordijnen vervangen.Gordijnen in mijn computerkamer waren zo dun en klein dat ze gewoon misvormd waren geraakt.
En ik wil nu overal in huis verduisterende gordijnen.
Ziet er beter uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gordijnen ophangen vind ik best leuk, dat gepriegel met de haakjes en zorgen dat alles goed uitkomt qua ruimte
![]()
Lang niet boeiend verhaal:quote:Op zondag 19 februari 2023 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er beter uit jaGordijnen ophangen vind ik best leuk, dat gepriegel met de haakjes en zorgen dat alles goed uitkomt qua ruimte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hmm ja dat heb k niet maar kan er misschien voor kijkenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal wat bij mij goed werkte was kruidnagelolie over de tand en het tandvlees smeren; is een natuurlijke verdover. Bleek achteraf aangezichtspijn te zijn, maar hielp wel.
quote:Op zondag 19 februari 2023 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Lang niet vreetboeiend verhaal:fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik kan wel een bedrijfje beginnen.. Gordijnhaakjesservice.nl Gat in de markt zie ikquote:Op zondag 19 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de vitrage weer eens wassen maar dat geneuzel met die miljoenduizend haakjes houdt me tegen.
Denk dat ze in ieder geval wel kruidnagel hebben; misschien werkt het. Hoe dan ook, kaarsje bij Maria dat het snel over is.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja dat heb k niet maar kan er misschien voor kijken
Nou zie je, eerste klant is al binnen.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:24 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi kan ik jou dan niet even inhuren om binnenkort alles op te hangen?
kijk deze entrepweneurquote:Op zondag 19 februari 2023 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan wel een bedrijfje beginnen.. Gordijnhaakjesservice.nl Gat in de markt zie ik
Kwiwincquote:Op zondag 19 februari 2023 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holding voor alle toekomstige bedrijfjes: Kwiwi Industries.
Ik kijk er echt tegen op en dan is dit nog een heel klein raam.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zie je, eerste klant is al binnen.
die van bij de Ikea zijn echt extreem slechtquote:Op zondag 19 februari 2023 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik had trouwens zweedse balletjes uit de vriezer meegenomen, van een zweeds merk, en die waren verrassend lekker![]()
@:FranticDJ zal hier wel commentaar op hebben, maar ze waren in ieder geval beter dan bij Ikea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |