SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ogen open?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Gordijnen open, raam open.
Nog steeds donker in huis.
ik heb de zon gestolenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Gordijnen open, raam open.
Nog steeds donker in huis.
Het enige recht van de vrouw is t aanrechtquote:Op maandag 20 februari 2023 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Mona Lisa gaat overgeschilderd worden, er ligt teveel de nadruk op haar vrouwelijkheid.
hmm zal zo kijken wat ik kan missenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef maar een heel klein beetje.
Stukken tekst gewoon overnemen mag pas als de schrijver 70 jaar dood is want oh jee zijn intellectueel eigendom moet beschermd worden tot ver na de eeuwigheid.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Die was juist lelijk gewķrden dankzij d'r nare karakter.
Allang mee klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |