Het is geen lekker geluid, maar imho niet vervelend genoeg om niet te kijken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan FE. Ik probeer af en toe maar vind het geluid zo irritant.
Dat is alvast mooi, want dat was gewoon kneiterharde competitievervalsingquote:Op zondag 19 februari 2023 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, de fan boost is er iig af (al vind ik dat dus stiekem een beetje jammer want Stoffel)..
Ik weet ook niet of dat het is. Nu ik erover nadenk denk ik dat het meer de banen zijn. Het is altijd zo'n afgelegen industrieterrein lijkt het. Als het op een gewone baan is is het meteen al een stuk leuker om te kijken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het geluid stoort me echt totáál niet (ik kijk toch vooral voor actie en niet zozeer geluid), maar bij mij is het daar vooral het Attack Mode-gedoe wat ik hevig irritant vind. Het maakt de boel zo enorm rommelig altijd, terwijl het helemaal niet nodig is, want het is juist vaak ontzettend close racing.
Nog niet. Even een nieuwe band ophalen.quote:
Na 15 minuten krijg ik neiging om random wat mensen te gaan villen. Levend.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is geen lekker geluid, maar imho niet vervelend genoeg om niet te kijken.
Dat heb ik bij NASCARquote:Op zondag 19 februari 2023 23:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik probeer elk seizoen maar het lukt gewoon niet
Ja nee ok, daar kan ik me wel in vinden inderdaad. Dwars door zo'n stad vind ik wel gaaf, zoals volgens mij toen in Parijs bijvoorbeeld, maar ergens tussen een stapel verdwaalde zeecontainers....meh.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat het is. Nu ik erover nadenk denk ik dat het meer de banen zijn. Het is altijd zo'n afgelegen industrieterrein lijkt het. Als het op een gewone baan is is het meteen al een stuk leuker om te kijken.
I know. En dat is ook zo.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is alvast mooi, want dat was gewoon kneiterharde competitievervalsing
Ik vind het ook echt kut, die bezuinigingen op de mentale gezondheidszorg.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Na 15 minuten krijg ik neiging om random wat mensen te gaan villen. Levend.
Ook idd. Inhalen te moelijk. Rijbaan te smal en altijd een geleide muur.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat het is. Nu ik erover nadenk denk ik dat het meer de banen zijn. Het is altijd zo'n afgelegen industrieterrein lijkt het. Als het op een gewone baan is is het meteen al een stuk leuker om te kijken.
Heb je weer dat geluid, dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Na 15 minuten krijg ik neiging om random wat mensen te gaan villen. Levend.
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je weer dat geluid, dat schiet ook niet op.
Die circuits kunnen wel wat beter, ja.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatst reden ze deels nog op het circuit in Mexico-stadquote:Op zondag 19 februari 2023 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nee ok, daar kan ik me wel in vinden inderdaad. Dwars door zo'n stad vind ik wel gaaf, zoals volgens mij toen in Parijs bijvoorbeeld, maar ergens tussen een stapel verdwaalde zeecontainers....meh.
Die smalle rijbanen is bewust om nog enigszins een gevoel van snelheid te geven. Zo hard gaan ze (nog) niet. Dit jaar zou dat beter moeten zijn met de 350 kW ipv 250 kW van vorig jaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ook idd. Inhalen te moelijk. Rijbaan te smal en altijd een geleide muur.
Maar het geluid tergt me echt.
Die GT3 is geen verbetering.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:35 schreef ondeugend het volgende:
En DTM is ook niks meer. Dat keek ik eerder graag en ook aan de baan gezeten. Maar is zielloos nu.
Alsnog gaan ze best hard op de rechte(re) stukken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die smalle rijbanen is bewust om nog enigszins een gevoel van snelheid te geven. Zo hard gaan ze (nog) niet. Dit jaar zou dat beter moeten zijn met de 350 kW ipv 250 kW van vorig jaar.
Ik weet zeker dat ik het bijna net zo leuk zou vinden als F3 bv, als het gewoon op die zelfde circuits gereden zou worden. De snelheid doet er dan niet toe.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die smalle rijbanen is bewust om nog enigszins een gevoel van snelheid te geven. Zo hard gaan ze (nog) niet. Dit jaar zou dat beter moeten zijn met de 350 kW ipv 250 kW van vorig jaar.
Nee ik heb de eerste race gezien... irritatielevel 10.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |