1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | Nr. Coureur Team Auto #1 Ross Chastain Trackhouse Racing Team Chevrolet #2 Austin Cindric Team Penske Ford #3 Austin Dillon Richard Childress Racing Chevrolet #4 Kevin Harvick Stewart-Haas Racing Ford #5 Kyle Larson Hendrick Motorsport Chevrolet #6 Brad Keselowski RFK Racing Ford #7 Corey LaJoie Spire Motorsports Chevrolet #8 Kyle Busch Richard Childress Racing Chevrolet #9 Chase Elliot Hendrick Motorsport Chevrolet #10 Aric Almirola Stewart-Haas Racing Ford #11 Denny Hamlin Joe Gibbs Racing Toyota #12 Ryan Blaney Team Penske Ford #14 Chase Briscoe Stewart-Haas Racing Ford #16 AJ Allmendinger Kaulig Racing Chevrolet #17 Chris Buescher RFK Racing Ford #19 Martin Truex Jr. Joe Gibbs Racing Toyota #20 Christopher Bell Joe Gibbs Racing Toyota #21 Harrison Burton Wood Brothers Racing Ford #22 Joey Logano Team Penske Ford #23 Bubba Wallace 23XI Racing Toyota #24 William Byron Hendrick Motorsport Chevrolet #31 Justin Haley Kaulig Racing Chevrolet #34 Michael McDowell Front Row Motorsports Ford #41 Ryan Preece Stewart-Haas Racing Ford #42 Noah Gragson (R) Legacy Motor Club Chevrolet #43 Erik Jones Legacy Motor Club Chevrolet #45 Tyler Reddick 23XI Racing Toyota #47 Ricky Stenhouse Jr. JTG Daugherty Racing Chevrolet #48 Alex Bowman Hendrick Motorsport Chevrolet #51 Cody Ware Rick Ware Racing Chevrolet #54 Ty Gibbs (R) Joe Gibbs Racing Toyota #77 TY Dillon Spire Motorsports Chevrolet #99 Daniel Suarez Trackhouse Racing Team Chevrolet (R) = Rookie |
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2023 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, de OP moet nog wat aangepast worden zie ik
quote:
Weinig vooralsnog.quote:
Amtwoord boven deze post.quote:
Het volhouden is op zich het probleem niet, morgen het werk volhouden is de uitdaging.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef Zorro het volgende:
We zitten op de helft en er is bijna 1,5 uur race verstreken.
Dat betekent dat het iets na 12 afgelopen is. Ware het niet dat ik verder naar het einde meer actie en cautions verwacht dus het zal eerder tegen half 1 aanlopen als de finish valt.
Zo, dan kan iedereen een beetje zien wat vol te houden is
Thuiswerk maakt dat een stuk draaglijker. Op het laatste moment uit bed rollen en koffieding aan het werk zetten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het volhouden is op zich het probleem niet, morgen het werk volhouden is de uitdaging.
Heel anders dan anders is het volgens mij niet, duurt wel vaker wat lang tot het echt stevig racen wordtquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
wel heel saai tot nu toe
Rick weet ook niet meer waar hij het over moet hebben
Dit inderdaad! 8.45 de wekker en om 9.00 uur aan het werk.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thuiswerk maakt dat een stuk draaglijker. Op het laatste moment uit bed rollen en koffieding aan het werk zetten.
Stilte voor de storm. Straks in de derde stage gaat het (hopelijk) wel los.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
wel heel saai tot nu toe
Rick weet ook niet meer waar hij het over moet hebben
Misschien morgen maar zo aanpakken inderdaad. Normaal wil ik ook met thuiswerken wel ruimschoots op tijd wakker zijn, om nog even wat sport te kijken voor ik het werk erbij pakquote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit inderdaad! 8.45 de wekker en om 9.00 uur aan het werk.
Dat was het al toen Izzy.... Oh wacht je bedoelt in de race.quote:
Haha ja hebt gelijkquote:Op zondag 19 februari 2023 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was het al toen Izzy.... Oh wacht je bedoelt in de race.
Volgens mij kwam 'ie één ronde te vroegquote:
Nee dit is hem nog nietquote:
Ik heb niks genoemdquote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef heywoodu het volgende:
Ja nee als ik ronde 180 ofzo had genoemd zou ik dit ook niet vinden tellen
118.quote:
Ik ook... en nog steeds lekker soms.quote:
Ik had de 1e 4 of 5 albums geloof ik. Of heb eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ook... en nog steeds lekker soms.
Vooral de niet hits
ik had ze maar heb al mijn cd's weg gedaan. Ben meer van het vinyl. En op plaat heb ik ze niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had de 1e 4 of 5 albums geloof ik. Of heb eigenlijk.
Ik ook niet. Iron Maiden wél. Ook maar 1 LP (van hen), maar ik heb 'mquote:Op zondag 19 februari 2023 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ik had ze maar hebal mijn cd's weg gedaan. Ben meer van het vinyl. En op plaat heb ik ze niet.
Best coolquote:Op zondag 19 februari 2023 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Iron Maiden wél. Ook maar 1 LP (van hen), maar ik heb 'm![]()
The number of the beastquote:
Ja, die rijdt elk jaar wel een aantal Cupwedstrijden mee. Vooral de road courses, maar ook deze.quote:
Die heb ik ook nog ergens. Alles vanaf dat t/m Seventh Son (Er is toch cautionquote:Op zondag 19 februari 2023 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
The number of the beast
Maar goed, terug naar NASCAR maar weer![]()
Op dit soort bloedsnelle banen is het vooral een soort schaakspel. Positie kiezen om het zo handig mogelijk uit te spelen en te timen, maar dan wel met 350 kilometer per uur op een paar decimeter van elkaar, waardoor elke minimale beweging gigantische gevolgen kan hebben.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:13 schreef Faraday01 het volgende:
Vraag: kan iemand me de charme van nascar beter uitleggen?
Ik kijk best wat sport en ook wel racen maar vooralsnog kan nascar me niet echt bekoren de paar keer dat ik er naar gekeken heb.
En nee dit is geen getroll, probeer het gewoon wat beter te begrijpen.
Ik kijk al jįren, maar ik kom er ook niet echt in. Voornamelijk omdat ik nog steeds geen favoriet heb. Wel een licht zwak voor Wallace, maar die is (nog?) geen kampioenschapsmateriaal vooralsnog. Ik vind persoonlijk formule(-achtige) klassen ook leuker eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:13 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk best wat sport en ook wel racen maar vooralsnog kan nascar me niet echt bekoren de paar keer dat ik er naar gekeken heb.
Op ovals kom ik er dan vaak ook pas diep in de wedstrijd achter, omdat 'ie dan genoemd wordt bij een crash ofzoquote:Op zondag 19 februari 2023 23:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, die rijdt elk jaar wel een aantal Cupwedstrijden mee. Vooral de road courses, maar ook deze.
Het enige wat me écht niet kan bekoren zijn die honderdmiljoen GT-kampioenschappen. Ook DTM ofzo, wat van een uniek iets is afgezakt naar zo'n volledig generiek kampioenschapje, daar ben ik wel echt mee afgehaakt.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk al jįren, maar ik kom er ook niet echt in. Voornamelijk omdat ik nog steeds geen favoriet heb. Wel een licht zwak voor Wallace, maar die is (nog?) geen kampioenschapsmateriaal vooralsnog. Ik vind persoonlijk formule(-achtige) klassen ook leuker eigenlijk.
De charme is eigenlijk dat er geen charme is.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:13 schreef Faraday01 het volgende:
DTM kijk ik ook niet meer inderdaad. En @Starflyer mag zoveel formule superlaagklassen kijken als hij wil, maar voor mij begint het pas bij de F3.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige wat me écht niet kan bekoren zijn die honderdmiljoen GT-kampioenschappen. Ook DTM ofzo, wat van een uniek iets is afgezakt naar zo'n volledig generiek kampioenschapje, daar ben ik wel echt mee afgehaakt.
De lage formulaklassen vind ik vooral leuk om te kijken omdat je dan een beetje weet wat er aan zit te komen en ik het leuker vind om coureurs in de F1 te zien die je al jaren hebt zien rijdenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DTM kijk ik ook niet meer inderdaad. En @:Starflyer mag zoveel formule superlaagklassen kijken als hij wil, maar voor mij begint het pas bij de F3.
Ga ook geen Superformula kijken al rijdt Liam er in.
Porsche Cup vind ik wel leuk, maar komt voornamelijk door de vele Nederlanders erin, met Larry met stip op 1 natuurlijk. FE kijk ik voor Stoffel.
Endurance is soms ook wel leuk om te kijken, maar ik blijf er niet voor wakker.
Daar kan ik ook geen gevoel van spanning bij krijgen, zal ook wel dat geluid zijn of zo.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan FE. Ik probeer af en toe maar vind het geluid zo irritant.
Dat IS het ookquote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan FE. Ik probeer af en toe maar vind het geluid zo irritant.
Met het geluid uit is het nog stommer. Ik ben er gewoon nog niet aan toe en waarschijnlijk komt dat ook nietquote:Op zondag 19 februari 2023 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kan ik ook geen gevoel van spanning bij krijgen, zal ook wel dat geluid zijn of zo.
Het geluid stoort me echt totįįl niet (ik kijk toch vooral voor actie en niet zozeer geluid), maar bij mij is het daar vooral het Attack Mode-gedoe wat ik hevig irritant vind. Het maakt de boel zo enorm rommelig altijd, terwijl het helemaal niet nodig is, want het is juist vaak ontzettend close racing.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kan ik ook geen gevoel van spanning bij krijgen, zal ook wel dat geluid zijn of zo.
Dat rauwere en lompe is juist de charmequote:Op zondag 19 februari 2023 23:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De charme is eigenlijk dat er geen charme is.
Er zijn weinig regels dus het kan vrij lomp zijn. Dat maakt het ook wel weer meer puur dan andere soortgelijke autosport. Op grote ovals zoals deze vanavond is er ook tactiek. En het kan soms hard crashen maar ook dat is geen charme 😉
Heeft bij mij ook een jaar of 2 geduurd.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Met het geluid uit is het nog stommer. Ik ben er gewoon nog niet aan toe en waarschijnlijk komt dat ook niet
Nou ja, de fan boost is er iig af (al vind ik dat dus stiekem een beetje jammer want Stoffel)..quote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het geluid stoort me echt totįįl niet (ik kijk toch vooral voor actie en niet zozeer geluid), maar bij mij is het daar vooral het Attack Mode-gedoe wat ik hevig irritant vind. Het maakt de boel zo enorm rommelig altijd, terwijl het helemaal niet nodig is, want het is juist vaak ontzettend close racing.
Ik probeer elk seizoen maar het lukt gewoon nietquote:Op zondag 19 februari 2023 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft bij mij ook een jaar of 2 geduurd.
Het is geen lekker geluid, maar imho niet vervelend genoeg om niet te kijken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef ondeugend het volgende:
Dat is alvast mooi, want dat was gewoon kneiterharde competitievervalsingquote:Op zondag 19 februari 2023 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, de fan boost is er iig af (al vind ik dat dus stiekem een beetje jammer want Stoffel)..
Ik weet ook niet of dat het is. Nu ik erover nadenk denk ik dat het meer de banen zijn. Het is altijd zo'n afgelegen industrieterrein lijkt het. Als het op een gewone baan is is het meteen al een stuk leuker om te kijken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het geluid stoort me echt totįįl niet (ik kijk toch vooral voor actie en niet zozeer geluid), maar bij mij is het daar vooral het Attack Mode-gedoe wat ik hevig irritant vind. Het maakt de boel zo enorm rommelig altijd, terwijl het helemaal niet nodig is, want het is juist vaak ontzettend close racing.
Nog niet. Even een nieuwe band ophalen.quote:
Na 15 minuten krijg ik neiging om random wat mensen te gaan villen. Levend.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is geen lekker geluid, maar imho niet vervelend genoeg om niet te kijken.
Dat heb ik bij NASCARquote:Op zondag 19 februari 2023 23:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik probeer elk seizoen maar het lukt gewoon niet
Ja nee ok, daar kan ik me wel in vinden inderdaad. Dwars door zo'n stad vind ik wel gaaf, zoals volgens mij toen in Parijs bijvoorbeeld, maar ergens tussen een stapel verdwaalde zeecontainers....meh.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat het is. Nu ik erover nadenk denk ik dat het meer de banen zijn. Het is altijd zo'n afgelegen industrieterrein lijkt het. Als het op een gewone baan is is het meteen al een stuk leuker om te kijken.
I know. En dat is ook zo.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is alvast mooi, want dat was gewoon kneiterharde competitievervalsing
Ik vind het ook echt kut, die bezuinigingen op de mentale gezondheidszorg.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Na 15 minuten krijg ik neiging om random wat mensen te gaan villen. Levend.
Ook idd. Inhalen te moelijk. Rijbaan te smal en altijd een geleide muur.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat het is. Nu ik erover nadenk denk ik dat het meer de banen zijn. Het is altijd zo'n afgelegen industrieterrein lijkt het. Als het op een gewone baan is is het meteen al een stuk leuker om te kijken.
Heb je weer dat geluid, dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Na 15 minuten krijg ik neiging om random wat mensen te gaan villen. Levend.
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je weer dat geluid, dat schiet ook niet op.
Die circuits kunnen wel wat beter, ja.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatst reden ze deels nog op het circuit in Mexico-stadquote:Op zondag 19 februari 2023 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nee ok, daar kan ik me wel in vinden inderdaad. Dwars door zo'n stad vind ik wel gaaf, zoals volgens mij toen in Parijs bijvoorbeeld, maar ergens tussen een stapel verdwaalde zeecontainers....meh.
Die smalle rijbanen is bewust om nog enigszins een gevoel van snelheid te geven. Zo hard gaan ze (nog) niet. Dit jaar zou dat beter moeten zijn met de 350 kW ipv 250 kW van vorig jaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ook idd. Inhalen te moelijk. Rijbaan te smal en altijd een geleide muur.
Maar het geluid tergt me echt.
Die GT3 is geen verbetering.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:35 schreef ondeugend het volgende:
En DTM is ook niks meer. Dat keek ik eerder graag en ook aan de baan gezeten. Maar is zielloos nu.
Alsnog gaan ze best hard op de rechte(re) stukken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die smalle rijbanen is bewust om nog enigszins een gevoel van snelheid te geven. Zo hard gaan ze (nog) niet. Dit jaar zou dat beter moeten zijn met de 350 kW ipv 250 kW van vorig jaar.
Ik weet zeker dat ik het bijna net zo leuk zou vinden als F3 bv, als het gewoon op die zelfde circuits gereden zou worden. De snelheid doet er dan niet toe.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die smalle rijbanen is bewust om nog enigszins een gevoel van snelheid te geven. Zo hard gaan ze (nog) niet. Dit jaar zou dat beter moeten zijn met de 350 kW ipv 250 kW van vorig jaar.
Nee ik heb de eerste race gezien... irritatielevel 10.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu wel, ja. Bij de herstart lag hij vooraan. Totdat hij aangetikt werd door Cindric en zich terug liet vallen.quote:
PIquote:Op zondag 19 februari 2023 23:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu wel, ja. Bij de herstart lag hij vooraan
quote:
Is hier wel besproken.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:50 schreef heywoodu het volgende:
Damn, ik had vorig jaar helemaal gemist dat de vader van Ty Gibbs plotseling overleed, een paar uur nadat hij samen met Ty (en vader Joe) de Xfinity-titel vierde
Kyle Baaschquote:Op maandag 20 februari 2023 00:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit toch niet tot ver na middernacht te kijken om Busch te zien winnen?
Ik toch gvd ook niet!quote:Op maandag 20 februari 2023 00:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit toch niet tot ver na middernacht te kijken om Busch te zien winnen?
Zeg doe eens nietquote:Op maandag 20 februari 2023 00:36 schreef heywoodu het volgende:
"Kyle Busch heeft de Daytona 500 nog nooit gewonnen."
~ Rick Winkelman, hopelijk tijdens de Daytona 500 van 2024.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |