Vooralsnog wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste grote appeltaart uit volgens mij dezelfde oven![]()
Ben er erg tevreden over, hopelijk jij ook.
[ link | afbeelding ]
Klein wereldje.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Kom net met scrollen door mijn app-afbeeldingen de oven tegen en idd exact dezelfde
Veel bakplezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:52 schreef AnneX het volgende:
Er hoort een verhaaltje bij de bakbezigheden vandaag.
Ooit een silicone vorm gekocht via fb 😉 voor mini Bundt cakes (?)
Recept gevonden en opgeslagen ergens.
Gisteravond eindelijk eens diverse tientallen koek-, soep-, bakrecepten iets overzichtelijker gerangschikt op mijn manier.
Met diverse sites daarvoor als Evernote, Eat your Books etc. gaat mij niet goed af.
Affijn, kwam het recept weer tegen en dacht het te combineren met chocola ganache.
Veels te veel beslag en makkelijk ook 12 cupcakes erbij.
De pure chocolade (Verkade)) fijnmaken was géen succes met de braun hakselaar en de staafmixer. Die werd zo warm/heet, dat ik na éen portie ben gestopt.
Gewoon de stukjes in het bad van Marie en dat duurde een goeie 20 min!![]()
En daarna bleef er zó veel ganache over, dat mnAnneX op het idee kwam om het in de sushi vorm te doen en in de vriezer. Is het een goed idee? denken jullie.
Weggooienkan altijd nog…
De recepten: https://sallysbakingaddiction.com/mini-vanilla-pound-cakes/
En https://sallysbakingaddiction.com/chocolate-ganache/
De foto’s:Idd, weggooien kan altijd nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een werk weer! Maar je donuts (cakejes) zien er prachtig uit!
Heb je hier een recept van?quote:Op donderdag 2 maart 2023 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had een havercake met cranberry's gebakken.
[ afbeelding ]
Het is super lekker en nog vegan ook.
Jazeker! Het recept komt van deze site, het enige verschil is dat ik geen honing, maar suiker heb gebruikt en in plaats van havermelk kokosmelk heb gebruikt. Dat smaakt zeker, maar je proeft de kokos niet terug. En de baktijd heb ik ietsjes lager gehouden, omdat ik niet van droge cake houd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:53 schreef Guppy het volgende:
[..]
Heb je hier een recept van?en wil je dat delen?
Ah, volgens mij heb ik alles in huisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jazeker! Het recept komt van deze site, het enige verschil is dat ik geen honing, maar suiker heb gebruikt en in plaats van havermelk kokosmelk heb gebruikt. Dat smaakt zeker, maar je proeft de kokos niet terug. En de baktijd heb ik ietsjes lager gehouden, omdat ik niet van droge cake houd.
Leuk! Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:33 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ah, volgens mij heb ik alles in huismisschien morgen eens proberen. Dank!
Deze ziet er echt goed uitquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:25 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste kha taart!
Cheesecake met zelfgemaakte lemon curd.
Ik vind hem gelukt ook al ben ik het vanillaextract vergeten.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:25 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste kha taart!
Cheesecake met zelfgemaakte lemon curd.
Ik vind hem gelukt ook al ben ik het vanillaextract vergeten.
Vermoed ik hoor…😉quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
Aha! Dank je. Had de term al eerder gezien maar dacht aan een typfoutje.
Taart waar je van afvalt.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Taart waar je van afvalt.
Koolhydraatarm idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |