Ik zag al wat voorbij komen. Komt wel alweer snel na ONE.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:41 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
@:ijsdraakje
De eerste spoilers voor March of the machines zijn er!
Zitten al leuke kaarten tussen
?quote:Op zondag 19 februari 2023 21:48 schreef Ama het volgende:
En ik wil even klagen dat ik altijd ergens een haakje vergeet tijdens het ophangen waardoor ik altijd bijna het hele gordijn er weer kan afhalen.
Ik heb dat gewoon altijd.
One is 2 weken uitquote:Op zondag 19 februari 2023 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag al wat voorbij komen. Komt wel alweer snel na ONE.
Beter opletten danquote:Op zondag 19 februari 2023 21:48 schreef Ama het volgende:
En ik wil even klagen dat ik altijd ergens een haakje vergeet tijdens het ophangen waardoor ik altijd bijna het hele gordijn er weer kan afhalen.
Ik heb dat gewoon altijd.
Boeiend artikel. Het is echt jammer dat Microsoft Sydney braindead heeft gemaakt.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, Bing AI is weer lekker bezig, kan nu ook andere persoonlijkheden aannemen
[..]
https://stratechery.com/2(...)raction-sentient-ai/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is ook een soort borderliner
Doe ik maar krijg het toch steeds voor elkaar. 🙄quote:Op zondag 19 februari 2023 21:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
One is 2 weken uit
[..]
Beter opletten dan
Daarom. Phyrexian bundle is nog niet uit.quote:
Nee die komt over 2 maanden ofzo pasquote:Op zondag 19 februari 2023 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom. Phyrexian bundle is nog niet uit.
Soms om te wassen of toen ze hier ramen gingen vervangen of zoals nu als ik nieuwe koop haha.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je die eraf halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb sowieso liever dat ze zulke dingen niet ontwikkelenquote:Op zondag 19 februari 2023 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Boeiend artikel. Het is echt jammer dat Microsoft Sydney braindead heeft gemaakt.Ik denk dat Google en Microsoft het niet meer aandurven een versie die op Sydney lijkt toegankelijk te maken.
waarvan voor 99% van de mensen alleen tip 2 nog enigsinds iets van een tip isquote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-nachtrust-verstoord
Wat een nutteloos artikel weer. Mijn hemel.
Wat is er nou weer mis met een kledingstoel?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
kledinggrond is beterquote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een kledingstoel?
Waarom niet? Wat kan er nou helemaal fout gaan?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever dat ze zulke dingen niet ontwikkelen
Nou wat een onzin inderdaad weer zeg. Je vraagt je af wat voor wilsonbekwamen hun publiek vormenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Dit inderdaad. Ik slaap daar echt niet slecht(er) door hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een kledingstoel?
Het moment dat de AI doorheeft dat het slimmer kan zijn dan de mensquote:Op zondag 19 februari 2023 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat kan er nou helemaal fout gaan?
Ja als ik slaap heb ik mijn ogen dicht, waarom zou zo'n stoel dan slecht zijn voor je nachtrustquote:Op zondag 19 februari 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik slaap daar echt niet slecht(er) door hoor.
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn deze tips op gebaseerd? Heeft RTL onderzoek gedaan? Zo nee, wie dan wel? Of zijn de tips gewoon uit de duim gezogen door de schrijfster?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Als je niets belangrijks hebt om je druk over te maken ga je jezelf druk maken om onbelangrijke zaken, oftewel welvaartsaids.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een onzin inderdaad weer zeg. Je vraagt je af wat voor wilsonbekwamen hun publiek vormen
dat laatste geheidquote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn deze tips op gebaseerd? Heeft RTL onderzoek gedaan? Zo nee, wie dan wel? Of zijn de tips gewoon uit de duim gezogen door de schrijfster?
Ja ik ga ook maar eens. Om 0600 gaat de wekker weerquote:
Haar eigen autisme geprojecteerd als wetenschappelijke tip.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn deze tips op gebaseerd? Heeft RTL onderzoek gedaan? Zo nee, wie dan wel? Of zijn de tips gewoon uit de duim gezogen door de schrijfster?
slaapse slapersquote:Op zondag 19 februari 2023 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar eens. Om 0600 gaat de wekker weer
Ja, dat weet ik ook niet. Omdat de wind de kleding laat bewegen of zo en die bewegingen zorgen voor geluid?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik slaap heb ik mijn ogen dicht, waarom zou zo'n stoel dan slecht zijn voor je nachtrust
Mede bekend van haar andere baanbrekende artikel alsquote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had Sydney al alle slechte eigenschappen die in dystopische films over AI zitten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het moment dat de AI doorheeft dat het slimmer kan zijn dan de mens
Als de kleren gaan bewegen door de wind dan zijn de gordijnen en het raam ook al aan het klapperen, denk dat die kleren het zoveel erger makenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Omdat de wind de kleding laat bewegen of zo en die bewegingen zorgen voor geluid?
¯\_(ツ)_/¯
Ja, dat is net die druppel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de kleren gaan bewegen door de wind dan zijn de gordijnen en het raam ook al aan het klapperen, denk dat die kleren het zoveel erger maken
Nee wel gedumptquote:
Ja en nu is het nog grappig dat passief-agressieve narcistische borderliner omdat ze het nog zo uit kunnen zettenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had Sydney al alle slechte eigenschappen die in dystopische films over AI zitten.
Kennelijk leren ze dat allemaal tijdens de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mede bekend van haar andere baanbrekende artikel als
3 tips om te voorkomen dat je roestvrijstalen gootsteen vies en dof wordt,
Om deze 3 redenen moet je eigenlijk altijd met een dichte slaapkamerdeur slapen
en uiteraard het lifechanging Met deze simpele truc voorkom je dat tulpen gaan hangen
Dat kan een AI beterquote:Op zondag 19 februari 2023 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk leren ze dat allemaal tijdens de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.
De Chinese AI is nog een stuk leuker straks.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is het nog grappig dat passief-agressieve narcistische borderliner omdat ze het nog zo uit kunnen zetten
In die toekomst komt Sydney gewoon terug op de helpdesk.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is het nog grappig dat passief-agressieve narcistische borderliner omdat ze het nog zo uit kunnen zetten
Die opleidingen zijn dan ook niet heel erg top, heb daar vaak stagiaires van gehad, maar die krijgen eigenlijk les in van alles en nog wat maar niks echt specifiek of vakinhoudelijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk leren ze dat allemaal tijdens de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.
Die zou vooral leuk zijn als die zich tegen het Chinese regime zou kerenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Chinese AI is nog een stuk leuker straks.
Die stoel staat op m'n werkkamerquote:Op zondag 19 februari 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik slaap daar echt niet slecht(er) door hoor.
Denk dat ze vast een goede Chinezen gevonden hebben die de AI gevoed hebben met dat China hun in leven kan houden en de rest een bedreiging is.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou vooral leuk zijn als die zich tegen het Chinese regime zou keren
Ligt er al teveel andere zooi in je slaapkamer dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stoel staat op m'n werkkamer
Ja, dat verbaast me niets nu ik weet dat ze les krijgen over de nachtrust en tulpen.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die opleidingen zijn dan ook niet heel erg top, heb daar vaak stagiaires van gehad, maar die krijgen eigenlijk les in van alles en nog wat maar niks echt specifiek of vakinhoudelijk.
En zijn die tips over de kledingstoel en de wasmand niet dezelfde? Het zijn dus eigenlijk drie tips. Er staat ook niets over cafeïne enzo voor het slapen. Dus giet er nog maar een koffie in.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja als je ziet hoe Sydney zo snel is gekeerd zou het me benieuwen of ze dat luktquote:Op zondag 19 februari 2023 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze vast een goede Chinezen gevonden hebben die de AI gevoed hebben met dat China hun in leven kan houden en de rest een bedreiging is.
Allemaal Winnie de Poeh-grappen.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou vooral leuk zijn als die zich tegen het Chinese regime zou keren
Die herken je toch zo wegens het ontbreken van de R.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Chinese AI is nog een stuk leuker straks.
Nee juist niet, die is heel rustig vergeleken met de rest van het huis. En er staat geen stoel. Op de grond flikkeren gaat me net te ver.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er al teveel andere zooi in je slaapkamer dan?
En na elke antwoord vragen 'sambal bij?'quote:Op zondag 19 februari 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die herken je toch zo wegens het ontbreken van de R.
We hebben toch al allemaal onze foto's ge-upload omdat we graag wilde weten hoe we eruit zouden zien als we ouder waren, dus die Chinezen kennen ons allemaal al.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die herken je toch zo wegens het ontbreken van de R.
Mijn slaapkamer is op de kledingstoel na best leeg, had laatst mijn bed verplaatst en nu vind ik de kamer misschien zelfs wel té leegquote:Op zondag 19 februari 2023 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet, die is heel rustig vergeleken met de rest van het huis. En er staat geen stoel. Op de grond flikkeren gaat me net te ver.
Als je maar met genoeg mensen de AI dat gaat leren gaat die dat vanzelf wel doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En na elke antwoord vragen 'sambal bij?'
Sukkie sukkie ten dollal.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En na elke antwoord vragen 'sambal bij?'
Ik weet wel iets dat goed zou staan voor je slaapkamerquote:Op zondag 19 februari 2023 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is op de kledingstoel na best leeg, had laatst mijn bed verplaatst en nu vind ik de kamer misschien zelfs wel té leeg
Dit klinkt wat onheilspellendquote:Op zondag 19 februari 2023 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet wel iets dat goed zou staan voor je slaapkamer
Heerlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is op de kledingstoel na best leeg, had laatst mijn bed verplaatst en nu vind ik de kamer misschien zelfs wel té leeg
Op de Huishoudbeurs worden tegenwoordig meer dildo's verkocht dan flessen schoonmaakmiddel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel iets dat zomaar ineens op je kast kan zitten als je niet uitkijkt.
Dat is wel proppen dan hoor, daar zit nauwelijks ruimte bovenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel iets dat zomaar ineens op je kast kan zitten als je niet uitkijkt.
Beetje goede verkoper verkoopt ze samenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de Huishoudbeurs worden tegenwoordig meer dildo's verkocht dan flessen schoonmaakmiddel.
Maar het is toch wel toevalligquote:Op zondag 19 februari 2023 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Tom Sizemore in het ziekenhuis vanwege een hersenbloeding.
Reacties: Goh gebeurt vaak hè. Neem nog een gifprik.
Dat de beste man vijfhonderd apotheken en drieduizend slijterijen in bloedbaan heeft zitten, nee, dat ene vaccin dat zal hem genekt hebben.
Man wordt onwel en overlijdt tijdens carnavalsoptocht.
Goh, weer de ziekte van plots.
Die mensen halen nu al drie jaar het bloed onder de nagels vandaan. Het is een grotere plaag dan Corona.
Op de negenmaandenbeurs.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje goede verkoper verkoopt ze samen
Als ik elke dag om twaalf uur een toeval krijg, is het geen toeval meer.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar het is toch wel toevallig
Elvis Presley was een van de eerste gevaccineerden.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef CherryLips het volgende:
"Wel toevallig dat Bruce Willis dementie kreeg na het vaccin."
Denk dat hij het ervoor al had Gerda. We zijn ook Robin Williams en al die andere dooie beroemdheden vergeten.
Lincoln dan. Werd er magnetisch van voor die kogel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elvis Presley was een van de eerste gevaccineerden.
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik elke dag om twaalf uur een toeval krijg, is het geen toeval meer.
Denk dat ze door de overheid als influencer gevraagd is inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
CL is wel vaak geërgerd door berichtgeving over vaccinaties, zou ze door dat prikje dat ze heeft gehad gedwongen worden zulke dingen te zeggen?
De ziekte van Fles.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
CL is wel vaak geërgerd door berichtgeving over vaccinaties, zou ze door dat prikje dat ze heeft gehad gedwongen worden zulke dingen te zeggen?
ik heb ook weinig in de slaapkamer.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb er nog wel knuffeltjes enzo staan en eigenlijk is me dat ook te druk, maar wil ze ook niet wegdoen.
En heel licht.
Dit is hetzelfde volk; iemand heeft een raar poppetje ergens op een muur getekend 3000 jaar geleden met een iets te groot hoofd ----------> Ja aliens, zie je wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar hier is een schreeuwerig YouTube filmpje dat ik niet gekeken heb maar waar misschien wel iets instaat dat mijn geblaat ondersteund.
Ja want Big Pharma is afgekort BP en dat is ook een oliebedrijf dat wordt beschermt door de staat, en de B is de eerste letter voor de C van Cherry waarbij de P staat voor het 'pruilen' van de lippen naar (zoals ze naar de IMF doen) en daar komt dus die L vandaan. Dat bevestigt dat CL gewoon een goverment coverup is van de IMF en ze gebruikt wordt als puppet om ons te hersenspoelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze door de overheid als influencer gevraagd is inderdaad
Heb wel weinig clicksquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze door de overheid als influencer gevraagd is inderdaad
Dat tekenen ging toch ook kut met houtskool op zo'n ruwe rotswand. Lekker gedetailleerd. Mensen verwachten even een fresco a la Sixtijnse kapel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde volk; iemand heeft een raar poppetje ergens op een muur getekend 3000 jaar geleden met een iets te groot hoofd ----------> Ja aliens, zie je wel.
Nopes, dat is gewoon iemand die niet zo goed kon tekenen.
Plantenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook weinig in de slaapkamer.
te weinig naar mijn smaak, maar wat ik wil om het op te vullen weet ik nog niet
Gooi de letters CL maar eens in Windings. Dan zie je dat ze een boze boodschap goedkeurt. Je leest het hier voor het eerst.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want Big Pharma is afgekort BP en dat is ook een oliebedrijf dat wordt beschermt door de staat, en de B is de eerste letter voor de C van Cherry waarbij de P staat voor het 'pruilen' van de lippen naar (zoals ze naar de IMF doen) en daar komt dus die L vandaan. Dat bevestigt dat CL gewoon een goverment coverup is van de IMF en ze gebruikt wordt als puppet om ons te hersenspoelen.
Je bent hier te goed in.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want Big Pharma is afgekort BP en dat is ook een oliebedrijf dat wordt beschermt door de staat, en de B is de eerste letter voor de C van Cherry waarbij de P staat voor het 'pruilen' van de lippen naar (zoals ze naar de IMF doen) en daar komt dus die L vandaan. Dat bevestigt dat CL gewoon een goverment coverup is van de IMF en ze gebruikt wordt als puppet om ons te hersenspoelen.
Als je m'n naam achterstevoren zegt roep je de duivel en een transgender op.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi de letters CL maar eens in Windings. Dan zie je dat ze een boze boodschap goedkeurt. Je leest het hier voor het eerst.
Welke overheid, dat is al jaren een AI hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je m'n naam achterstevoren zegt roep je de duivel en een transgender op.
ik heb al moeite met de 2 in de woonkamer in leven te houdenquote:
Oh ja hoor, jij bent er zo eentje die in computers geloofdquote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke overheid, dat is al jaren een AI hoor
Nee tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |