Op de negenmaandenbeurs.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje goede verkoper verkoopt ze samen
Als ik elke dag om twaalf uur een toeval krijg, is het geen toeval meer.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar het is toch wel toevallig
Elvis Presley was een van de eerste gevaccineerden.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef CherryLips het volgende:
"Wel toevallig dat Bruce Willis dementie kreeg na het vaccin."
Denk dat hij het ervoor al had Gerda. We zijn ook Robin Williams en al die andere dooie beroemdheden vergeten.
Lincoln dan. Werd er magnetisch van voor die kogel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elvis Presley was een van de eerste gevaccineerden.
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik elke dag om twaalf uur een toeval krijg, is het geen toeval meer.
Denk dat ze door de overheid als influencer gevraagd is inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
CL is wel vaak geėrgerd door berichtgeving over vaccinaties, zou ze door dat prikje dat ze heeft gehad gedwongen worden zulke dingen te zeggen?
De ziekte van Fles.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
CL is wel vaak geėrgerd door berichtgeving over vaccinaties, zou ze door dat prikje dat ze heeft gehad gedwongen worden zulke dingen te zeggen?
ik heb ook weinig in de slaapkamer.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik heb er nog wel knuffeltjes enzo staan en eigenlijk is me dat ook te druk, maar wil ze ook niet wegdoen.
En heel licht.
Dit is hetzelfde volk; iemand heeft een raar poppetje ergens op een muur getekend 3000 jaar geleden met een iets te groot hoofd ----------> Ja aliens, zie je wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar hier is een schreeuwerig YouTube filmpje dat ik niet gekeken heb maar waar misschien wel iets instaat dat mijn geblaat ondersteund.
Ja want Big Pharma is afgekort BP en dat is ook een oliebedrijf dat wordt beschermt door de staat, en de B is de eerste letter voor de C van Cherry waarbij de P staat voor het 'pruilen' van de lippen naar (zoals ze naar de IMF doen) en daar komt dus die L vandaan. Dat bevestigt dat CL gewoon een goverment coverup is van de IMF en ze gebruikt wordt als puppet om ons te hersenspoelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze door de overheid als influencer gevraagd is inderdaad
Heb wel weinig clicksquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze door de overheid als influencer gevraagd is inderdaad
Dat tekenen ging toch ook kut met houtskool op zo'n ruwe rotswand. Lekker gedetailleerd. Mensen verwachten even een fresco a la Sixtijnse kapel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde volk; iemand heeft een raar poppetje ergens op een muur getekend 3000 jaar geleden met een iets te groot hoofd ----------> Ja aliens, zie je wel.
Nopes, dat is gewoon iemand die niet zo goed kon tekenen.
Plantenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook weinig in de slaapkamer.
te weinig naar mijn smaak, maar wat ik wil om het op te vullen weet ik nog niet
Gooi de letters CL maar eens in Windings. Dan zie je dat ze een boze boodschap goedkeurt. Je leest het hier voor het eerst.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want Big Pharma is afgekort BP en dat is ook een oliebedrijf dat wordt beschermt door de staat, en de B is de eerste letter voor de C van Cherry waarbij de P staat voor het 'pruilen' van de lippen naar (zoals ze naar de IMF doen) en daar komt dus die L vandaan. Dat bevestigt dat CL gewoon een goverment coverup is van de IMF en ze gebruikt wordt als puppet om ons te hersenspoelen.
Je bent hier te goed in.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want Big Pharma is afgekort BP en dat is ook een oliebedrijf dat wordt beschermt door de staat, en de B is de eerste letter voor de C van Cherry waarbij de P staat voor het 'pruilen' van de lippen naar (zoals ze naar de IMF doen) en daar komt dus die L vandaan. Dat bevestigt dat CL gewoon een goverment coverup is van de IMF en ze gebruikt wordt als puppet om ons te hersenspoelen.
Als je m'n naam achterstevoren zegt roep je de duivel en een transgender op.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi de letters CL maar eens in Windings. Dan zie je dat ze een boze boodschap goedkeurt. Je leest het hier voor het eerst.
Welke overheid, dat is al jaren een AI hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je m'n naam achterstevoren zegt roep je de duivel en een transgender op.
ik heb al moeite met de 2 in de woonkamer in leven te houdenquote:
Oh ja hoor, jij bent er zo eentje die in computers geloofdquote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke overheid, dat is al jaren een AI hoor
Nee tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |