kledinggrond is beterquote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een kledingstoel?
Waarom niet? Wat kan er nou helemaal fout gaan?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever dat ze zulke dingen niet ontwikkelen
Nou wat een onzin inderdaad weer zeg. Je vraagt je af wat voor wilsonbekwamen hun publiek vormenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-nachtrust-verstoord
Wat een nutteloos artikel weer. Mijn hemel.
Dit inderdaad. Ik slaap daar echt niet slecht(er) door hoor.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een kledingstoel?
Het moment dat de AI doorheeft dat het slimmer kan zijn dan de mensquote:Op zondag 19 februari 2023 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat kan er nou helemaal fout gaan?
Ja als ik slaap heb ik mijn ogen dicht, waarom zou zo'n stoel dan slecht zijn voor je nachtrustquote:Op zondag 19 februari 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik slaap daar echt niet slecht(er) door hoor.
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn deze tips op gebaseerd? Heeft RTL onderzoek gedaan? Zo nee, wie dan wel? Of zijn de tips gewoon uit de duim gezogen door de schrijfster?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-nachtrust-verstoord
Wat een nutteloos artikel weer. Mijn hemel.
Als je niets belangrijks hebt om je druk over te maken ga je jezelf druk maken om onbelangrijke zaken, oftewel welvaartsaids.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een onzin inderdaad weer zeg. Je vraagt je af wat voor wilsonbekwamen hun publiek vormen
dat laatste geheidquote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn deze tips op gebaseerd? Heeft RTL onderzoek gedaan? Zo nee, wie dan wel? Of zijn de tips gewoon uit de duim gezogen door de schrijfster?
Ja ik ga ook maar eens. Om 0600 gaat de wekker weerquote:
Haar eigen autisme geprojecteerd als wetenschappelijke tip.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn deze tips op gebaseerd? Heeft RTL onderzoek gedaan? Zo nee, wie dan wel? Of zijn de tips gewoon uit de duim gezogen door de schrijfster?
slaapse slapersquote:Op zondag 19 februari 2023 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik ga ook maar eens. Om 0600 gaat de wekker weer
Ja, dat weet ik ook niet. Omdat de wind de kleding laat bewegen of zo en die bewegingen zorgen voor geluid?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik slaap heb ik mijn ogen dicht, waarom zou zo'n stoel dan slecht zijn voor je nachtrust
Mede bekend van haar andere baanbrekende artikel alsquote:Op zondag 19 februari 2023 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had Sydney al alle slechte eigenschappen die in dystopische films over AI zitten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het moment dat de AI doorheeft dat het slimmer kan zijn dan de mens
Als de kleren gaan bewegen door de wind dan zijn de gordijnen en het raam ook al aan het klapperen, denk dat die kleren het zoveel erger makenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Omdat de wind de kleding laat bewegen of zo en die bewegingen zorgen voor geluid?
¯\_(ツ)_/¯
Ja, dat is net die druppel.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de kleren gaan bewegen door de wind dan zijn de gordijnen en het raam ook al aan het klapperen, denk dat die kleren het zoveel erger maken
Nee wel gedumptquote:
Ja en nu is het nog grappig dat passief-agressieve narcistische borderliner omdat ze het nog zo uit kunnen zettenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had Sydney al alle slechte eigenschappen die in dystopische films over AI zitten.
Kennelijk leren ze dat allemaal tijdens de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mede bekend van haar andere baanbrekende artikel als
3 tips om te voorkomen dat je roestvrijstalen gootsteen vies en dof wordt,
Om deze 3 redenen moet je eigenlijk altijd met een dichte slaapkamerdeur slapen
en uiteraard het lifechanging Met deze simpele truc voorkom je dat tulpen gaan hangen
Dat kan een AI beterquote:Op zondag 19 februari 2023 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk leren ze dat allemaal tijdens de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.
De Chinese AI is nog een stuk leuker straks.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is het nog grappig dat passief-agressieve narcistische borderliner omdat ze het nog zo uit kunnen zetten
In die toekomst komt Sydney gewoon terug op de helpdesk.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu is het nog grappig dat passief-agressieve narcistische borderliner omdat ze het nog zo uit kunnen zetten
Die opleidingen zijn dan ook niet heel erg top, heb daar vaak stagiaires van gehad, maar die krijgen eigenlijk les in van alles en nog wat maar niks echt specifiek of vakinhoudelijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Kennelijk leren ze dat allemaal tijdens de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.
Die zou vooral leuk zijn als die zich tegen het Chinese regime zou kerenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Chinese AI is nog een stuk leuker straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |