Gran Camino: ook niksquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:57 schreef Mani89 het volgende:
O Gran Camiño: NIKS.
Omloop Het Volk: Page, Turgis
Faun-Ardèche Classic: Calmejane, Goddu, LENNY, Venturini, Godon, Gesbert, Latour, Guerin
@:Decoaoreste
In ronde 9 nog wat aan het vertrek?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:05 schreef Chiappucci het volgende:
Een prachtige 13e en 14e plek voor mijn sprinters Ewan en Bauhaus![]()
Als ik zo snel even bekijk, dan moet ik het voornamelijk van Turner en Vanmarcke in de Omloop hebben, en van Johannessen in de Faun Ardèche. Het grootste deel van de ploeg zit deze week in de Emiraten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
In ronde 9 nog wat aan het vertrek?
Met Senechal in omloop en wellicht Gall in Frankrijk stel ik er niet veel tegenover. En Velasco in Spanje dan nogquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als ik zo snel even bekijk, dan moet ik het voornamelijk van Turner en Vanmarcke in de Omloop hebben, en van Johannessen in de Faun Ardèche. Het grootste deel van de ploeg zit deze week in de Emiraten.
Woods toont eindelijk een teken van leven, maar die zal wel ergens een greppel inwaaien met de voorspelde wind.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:01 schreef Felagund het volgende:
Ronde 9 tegen @:wimderon:
Gran Camino:
Niemand
Omloop:
Benoot, Tratnik, Herregodts, Allegaert
Faun Ardeche:
Zimmermann
Jammer genoeg Mauri niet meer van start in de Franse koersjes dit weekend.
Dit is wel je kansquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Woods toont eindelijk een teken van leven, maar die zal wel ergens een greppel inwaaien met de voorspelde wind.
Dus rekenen we maar weer op Ruin Costa. En Küng. En, vooruit, Krek.
Met name Jakobsen moet het voor mij doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop
Faun Drome Classic
Bagioli, Ferron
KBK
Grondin, Wright, F. Vermeersch, Renard
Samyn
Campenaerts, F. Vermeersch, Peak
Trofeo Laigueglia
Nog niemand
Dromequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:58 schreef Pino112 het volgende:
9 @:Rellende_Rotscholier
Omloop
Van Baarle
Ballerini
Kanter
Bittner
Ardeche
Armirail
A. Paret Peintre
Dinham
------
10 @:Felagund
Drome
Armirail
Dinham
KBK
Ballerini
Van Baarle
Kanter
Le Samyn
Voorlopig niemand
Laigueglia
Pinot
Behoorlijk wat renners aan de start beide rondes, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |