Gran Camino: ook niksquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:57 schreef Mani89 het volgende:
O Gran Camiño: NIKS.
Omloop Het Volk: Page, Turgis
Faun-Ardèche Classic: Calmejane, Goddu, LENNY, Venturini, Godon, Gesbert, Latour, Guerin
@:Decoaoreste
In ronde 9 nog wat aan het vertrek?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:05 schreef Chiappucci het volgende:
Een prachtige 13e en 14e plek voor mijn sprinters Ewan en Bauhaus![]()
Als ik zo snel even bekijk, dan moet ik het voornamelijk van Turner en Vanmarcke in de Omloop hebben, en van Johannessen in de Faun Ardèche. Het grootste deel van de ploeg zit deze week in de Emiraten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
In ronde 9 nog wat aan het vertrek?
Met Senechal in omloop en wellicht Gall in Frankrijk stel ik er niet veel tegenover. En Velasco in Spanje dan nogquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als ik zo snel even bekijk, dan moet ik het voornamelijk van Turner en Vanmarcke in de Omloop hebben, en van Johannessen in de Faun Ardèche. Het grootste deel van de ploeg zit deze week in de Emiraten.
Woods toont eindelijk een teken van leven, maar die zal wel ergens een greppel inwaaien met de voorspelde wind.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:01 schreef Felagund het volgende:
Ronde 9 tegen @:wimderon:
Gran Camino:
Niemand
Omloop:
Benoot, Tratnik, Herregodts, Allegaert
Faun Ardeche:
Zimmermann
Jammer genoeg Mauri niet meer van start in de Franse koersjes dit weekend.
Dit is wel je kansquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Woods toont eindelijk een teken van leven, maar die zal wel ergens een greppel inwaaien met de voorspelde wind.
Dus rekenen we maar weer op Ruin Costa. En Küng. En, vooruit, Krek.
Met name Jakobsen moet het voor mij doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop
Faun Drome Classic
Bagioli, Ferron
KBK
Grondin, Wright, F. Vermeersch, Renard
Samyn
Campenaerts, F. Vermeersch, Peak
Trofeo Laigueglia
Nog niemand
Dromequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:58 schreef Pino112 het volgende:
9 @:Rellende_Rotscholier
Omloop
Van Baarle
Ballerini
Kanter
Bittner
Ardeche
Armirail
A. Paret Peintre
Dinham
------
10 @:Felagund
Drome
Armirail
Dinham
KBK
Ballerini
Van Baarle
Kanter
Le Samyn
Voorlopig niemand
Laigueglia
Pinot
Behoorlijk wat renners aan de start beide rondes, ben benieuwd.
Jij hebt meerdere keren in de punten gereden met je sprinters maar was nog steeds bang voor Fuglsang die op de enige aankomst bergop tot nu toe 44ste was op ruim anderhalve minuut?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh en dat Leo Vogelzang af is gestapt vind ik ook niet per se een probleem.
Ik was al niet echt bang meer voor een nederlaag neequote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij hebt meerdere keren in de punten gereden met je sprinters maar was nog steeds bang voor Fuglsang die op de enige aankomst bergop tot nu toe 44ste was op ruim anderhalve minuut?
Het is maar waar je je druk om maakt.
Sprint Sep naar een tiende plaats. Waarom is Nieuwsblad World Tourquote:
Ik zie Bouchard ineens in beeld. Mijn ronde is verloren.quote:Op zondag 26 februari 2023 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel de eerste nederlaag aankomen. Alvast gefeliciteerd @:immerdebestebob
Ik heb echt goed gekeken en ik heb hem de hele dag niet gezien, bijzonder.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie Bouchard ineens in beeld. Mijn ronde is verloren.
Erg niet leuk. Vanuit het niets.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb echt goed gekeken en ik heb hem de hele dag niet gezien, bijzonder.
Tiberi heeft vandaag net genoeg gedaan als ik goed geteld heb.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:52 schreef Felagund het volgende:
Speelronde 8 tegen @:Faraday01 moet volledig van Groenewegen komen. Zal denk ik lastig worden.
19-2-2023 26-2-2023 Tour du Rwanda 2.1
-
20-2-2023 26-2-2023 UAE Tour 2.UWT
Groenewegen, Mezgec
Wat heb jij vandaag een smerige mazzel met Kuss die ineens dik de punten in schiet en zo mijn ruime voorsprong om doet draaien in de allerlaatste wedstrijd die telt voor deze rondequote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:43 schreef Sabata het volgende:
Prima dagje weer. Wellerman Jonas pakt zijn tweede etappe in de Camino, Rui Oliveira top10 in de Omloop, Schelling ook nog een handvol puntjes
*schaterlach* The turn of a friendly card zou Alan Parsons zeggen. Nu heb ik Kuss wel uitgekozen omdat hij soms de kans in dit soort wedstrijden krijgt als de ploeg liever in de Vlaamse klassiekers of Spanje koerstquote:Op zondag 26 februari 2023 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag een smerige mazzel met Kuss die ineens dik de punten in schiet en zo mijn ruime voorsprong om doet draaien in de allerlaatste wedstrijd die telt voor deze ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |