Ik zie AZ en Ajax ook meer als de concurrenten eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 februari 2023 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit van PSV ziet snap je weer waarom Feyenoord met weinig bijzonder voetbal en enig fortuin toch ruim voor staat.
AZ ook niet, ik denk dat Ajax nog de beste kans maakt om Feyenoord te verslaan jaquote:Op zondag 19 februari 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie AZ en Ajax ook meer als de concurrenten eerlijk gezegd
Wat leuk zo'n uitje van het Liliane Fonds.quote:
AZ, Ajax en PSV mogen gaan uitvechten wie er tweede wordtquote:Op zondag 19 februari 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie AZ en Ajax ook meer als de concurrenten eerlijk gezegd
Nah, de standaard verliespartij in de arena komt er nog aan. Ligt nog best open allemaalquote:Op zondag 19 februari 2023 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
AZ, Ajax en PSV mogen gaan uitvechten wie er tweede wordt
Ajax gaat niet winnen van Sparta.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, de standaard verliespartij in de arena komt er nog aan. Ligt nog best open allemaal
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 19 februari 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ ook niet, ik denk dat Ajax nog de beste kans maakt om Feyenoord te verslaan ja
Ik hoop met je mee maar verwacht niet al te veel van Spartaquote:
Ik hoop dat nietquote:Op zondag 19 februari 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar verwacht niet al te veel van Sparta
Dat lijkt me heel stug.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, dat gaat gewoon 5-0 ofzo worden.
0-1 achter komen om dan 4-1 te winnen in de 2e helftquote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt er eentje heel stoer met een pallet aanlopen maar hij krijgt hem niet over de muur.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, het Fries kampioenschap klikobakgooien
Waar gaat dit overquote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tja. Het is gewoon echt een knakenseizoen, eigenlijk over de hele breedte van de Eredivisie. Maar PSV staat er niet best voor nee, ook weinig verkoopbare spelers.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit van PSV ziet snap je weer waarom Feyenoord met weinig bijzonder voetbal en enig fortuin toch ruim voor staat.
Zelfs top 3 lijkt er niet in te zitten.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon echt een knakenseizoen, eigenlijk over de hele breedte van de Eredivisie. Maar PSV staat er niet best voor nee, ook weinig verkoopbare spelers.
Dit is lachwekkend en bedroevend tegelijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Denk dat AZ ook nog heel veel gaat vergooien als je die de laatste tijd ziet. Titel zal wel tussen Feyenoord en Ajax gaan die rond de 75 punten eindigen ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs top 3 lijkt er niet in te zitten.
Aldus je glazen bol.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat AZ ook nog heel veel gaat vergooien als je die de laatste tijd ziet. Titel zal wel tussen Feyenoord en Ajax gaan die rond de 75 punten eindigen ofzo.
PSV is een inclusieve club dus dat kan zomaar.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
PSV is een inclusieve club dus dat kan zomaar.
Het is vooral weinig creatief.quote:
Dus als ik het goed begrijp is homo beledigend? Ik blijf dat woke gedoe maar ingewikkeld vinden.quote:
Daarbij, als 15.000 man dat roepen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is homo beledigend? Ik blijf dat woke gedoe maar ingewikkeld vinden.
Wij kijken ook Pietjequote:
Dit kan best iets folkloristisch zijn daar.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat kan toch niet Johan?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook even 2 minuten aanzetten en raak.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit zeggen
Morgen smullen als ze tegen PSV winnen
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:18 schreef yats het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden? Dat word gewoon 0-3
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:52 schreef Zorro het volgende:
Utrecht voetbalt zelf door maar als ze de bal kwijt zijn gaan ze roepen dat de bal uit moet
veltman.gifquote:Op zondag 19 februari 2023 15:52 schreef Zorro het volgende:
Utrecht voetbalt zelf door maar als ze de bal kwijt zijn gaan ze roepen dat de bal uit moet
Dat deed Hartman ook niet, maar toen vond de wereld het universeel rood. Vond de twee overtredingen niet heel erg veel verschillen.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Geel is voldoende, hij raakt 'm niet echt vol.
Hartman moet per definitie al een gele kaart krijgen voor zijn rotkop.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat deed Hartman ook niet, maar toen vond de wereld het universeel rood. Vond de twee overtredingen niet heel erg veel verschillen.
Terecht punt wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hartman moet per definitie al een gele kaart krijgen voor zijn rotkop.
Klopt, dat vond ik ook geen rood.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat deed Hartman ook niet, maar toen vond de wereld het universeel rood. Vond de twee overtredingen niet heel erg veel verschillen.
waar ben jij mee bezig ....quote:Op zondag 19 februari 2023 15:59 schreef Paul het volgende:
Leo oldenburger deelt de wedstrijd op in half uren, erg moeilijk voor mij
Bij Neeskens was de eerste helft de tweede helft . Iedere keer maar weer.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:59 schreef Paul het volgende:
Leo oldenburger deelt de wedstrijd op in half uren, erg moeilijk voor mij
Het kan nog wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV had gewoon die 1-2 vast moeten houden.
Als Ajax maar wint straks!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo niet dan zijn we ook met 2-2 tevreden
Lindhout.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, hoe kun je dat niet zien?
Er werd eerst een overtreding gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2023 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat helemaal nergens over dat de 2-3 er nog niet in ligt natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft dit seizoen ook het geluk niet. Dan weet je het eigenlijk wel.
Dit had PSV natuurlijk gewoon moeten winnenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over dat de 2-3 er nog niet in ligt natuurlijk.
en het is maar een matig elftal.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft dit seizoen ook het geluk niet. Dan weet je het eigenlijk wel.
Het kan nog.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had PSV natuurlijk gewoon moeten winnen
Het is geen Feyenoordquote:
PSV heeft daar ook wel een traditie in hoor. En ik weet niet wat Utrecht voor de 16 aan het doen is maar die leveren alles in.quote:
quote:
quote:
Dit is juist.quote:
1 punt achter AZquote:Op zondag 19 februari 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ook de tweede plaats is heel ver weg.
Ik denk dat ze als 4e gaan eindigen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ook de tweede plaats is heel ver weg.
Ja, theoretisch. Maar het loopt zoals zo vaak niet.quote:
Ik had 1-1quote:Op zondag 19 februari 2023 16:27 schreef Paul het volgende:
Zei toch gelijkspel vooraf, weer [puntje in de toto
Ajax laat met Heitinga niet zo heel veel meer liggen, ondanks dat ik ze nog steeds afgrijselijk vind spelen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, theoretisch. Maar het loopt zoals zo vaak niet.
Het is te hopen dat Ajax nog heel veel punten laat liggen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:29 schreef KingRoland het volgende:
mooi
psv uitgeschakeld voor de titel
en als ajax wint post jij 1 week niet meer op FOK!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Even deze quote bewaren voor strakjes
Gelijkwaardig aan Utrecht idd, ONGELOOFLIJK wat is PSV teruggevallenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit is natuurlijk gewoon een heel matige ploeg. Ik ben niet verbaasd.
Classic PSVquote:Op zondag 19 februari 2023 16:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
xG 0.65 vs 2.56. Eindstand: 2-2.
Vooral dit seizoen eigenlijk ja. Het is allemaal net niet. Til is ook een behoorlijke flop aan het worden.quote:
Is dit een kop van Tubantia?quote:
Vooral de gedachte dat ze Feyenoord voorbij zijn (op alle fronten) dat in die regio nogal heerst is verwonderlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kregen het echt veel te hoog in hun bol.
Echt nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vooral de gedachte dat ze Feyenoord voorbij zijn (op alle fronten) dat in die regio nogal heerst is verwonderlijk.
En het Roda JC topicquote:Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef onlogisch het volgende:
Pffff. Drukke dag vandaag boys. Van het PSV topic naar het Twente topic en mogelijk ook nog naar het Ajax topic.
Kolere.
Volgens mij won Feyenoord ook simpel met 3-0 van Sparta toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
Het onsympathieke kut Sparta zet de deur weer wagenwijd open tegen Ajax.
madquote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef De_Kraam het volgende:
Het onsympathieke kut Sparta zet de deur weer wagenwijd open tegen Ajax.
Het heeft wel iets aandoenlijks.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heerenveen heeft gewonnen van de nummer laatst
Jeetje Roland wat agressiefquote:Op zondag 19 februari 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoorders kunnen weer oprotten uit dit topic
Blije jongen ben jij altijd.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:17 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoorders kunnen weer oprotten uit dit topic
quote:
quote:
quote:
Niet dat het enige invloed heeft op de wedstrijd maar heel raar om hier iemand voor naar de kant te roepenquote:
Ohyes zeker welquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Keyos het volgende:
Dat je de scheids hiervoor naar het scherm haalt is echt verbijsterend. Als hij het had gegeven had je hem niet teruggedraaid. Maar hem niet geven is noway een fout.
Want ze hebben al zoveel penalties gehad ofzo? Of bedoel je de scheidsrechterlijke dwalingen bij NEC uit, PSV uit (geen corner), Twente uit?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
Feyenoorders die roepen dat iets geen penalty is. Dat is wel het toppunt van hilariteit
Omdat ze in de kuip altijd alles wel een penalty vindenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want ze hebben al zoveel penalties gehad ofzo? Of bedoel je de scheidsrechterlijke dwalingen bij NEC uit, PSV uit (geen corner), Twente uit?
Zo, daar hebben ze niet van terug!!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
Feyenoorders die roepen dat iets geen penalty is. Dat is wel het toppunt van hilariteit
In welk voetbalstadion nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Omdat ze in de kuip altijd alles wel een penalty vinden
tuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 18:25 schreef Caland het volgende:
Overigens neem ik aan dat men hier massaal aanwezig is om 20u voor de kraker van het weekend
Bijna goed.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij baalt weer als een stekker dat Ajax geen punten heeft gemorst merk ikquote:Op zondag 19 februari 2023 18:23 schreef Caland het volgende:
Kind bedelt om shirtje en loopt daarna met zijn vader in de 80e minuut al het stadion uit
Ajax publiek
Nou, woest.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij baalt weer als een stekker dat Ajax geen punten heeft gemorst merk ik
In de Arena verliest Feyenoord volgens mij bijna altijd.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben helemaal niet onder de indruk van dit ajax
we gaan ze pakken
kloptquote:Op zondag 19 februari 2023 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In de Arena verliest Feyenoord volgens mij bijna altijd.
Dromen magquote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
Des te groter de kans dat het een keer niet zo is
harvardedquote:Op zondag 19 februari 2023 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
klopt
Des te groter de kans dat het een keer niet zo is
Feyenoord heeft maar 1 taak in die wedstrijdquote:
Er zijn nog 11 andere wedstrijden pik. Denk dat het erom zal spannen, maar 010 heeft op dit moment de iets betere papieren. Zal me niks verbazen als het op se laatste dag wordt beslistquote:Op zondag 19 februari 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft maar 1 taak in die wedstrijd
niet verliezen
ajax moet winnen
De spanning is dit seizoen wel het leukste van de competitie.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Er zijn nog 11 andere wedstrijden pik. Denk dat het erom zal spannen, maar 010 heeft op dit moment de iets betere papieren. Zal me niks verbazen als het op se laatste dag wordt beslist
Jij print dit eerst uit voordat je je analyse er op los laat?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op papier heeft Feyenoord nog maar 1 hele moeilijke klus......en ajax misschien 3 of 4
maar papier is papier....
Ik denk ook wel dat Feyenoord op dit moment iets meer kans heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op papier heeft Feyenoord nog maar 1 hele moeilijke klus......en ajax misschien 3 of 4
maar papier is papier....
Je krijgt niet zomaar drie standbeelden bij Harvard.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij print dit eerst uit voordat je je analyse er op los laat?
jullie hebben az ook nog zie ikquote:Op zondag 19 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat Feyenoord op dit moment iets meer kans heeft.
kijken jullie nou maar uit dat jullie niet degraderenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:54 schreef yats het volgende:
Dat Utrecht is toch ook een verschrikkelijke luizenploeg. Continu dat gejank om kaarten. Ik ben blij dat we hen met 2-0 verslagen hebben.
Wees gerust, Cambuur en Groningen gaan er gewoon uit en Emmen of Excelsior word 16e. Uiteindelijk halen wij gewoon die play-offs om jullie weer in de finale te verslaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
kijken jullie nou maar uit dat jullie niet degraderen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wees gerust, Cambuur en Groningen gaan er gewoon uit en Emmen of Excelsior word 16e. Uiteindelijk halen wij gewoon die play-offs om jullie weer in de finale te verslaan.
Als Vitesse zondag wint beloof ik dat ik de rest van het seizoen niks lelijks meer over ze zegquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wees gerust, Cambuur en Groningen gaan er gewoon uit en Emmen of Excelsior word 16e. Uiteindelijk halen wij gewoon die play-offs om jullie weer in de finale te verslaan.
en dat voor het eerst in het 1equote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:04 schreef Caland het volgende:
Die Descotte zit wel op voetballen zeg
nou zeg, goed hoorquote:
Tegen ons viel hij ook al in...Lier net als de rest van Utrecht toen weinig zien.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen ons viel hij ook al in...Lier net als de rest van Utrecht toen weinig zien.
De 2e club uit Rotterdam ook nogquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Excelsior moet nog gaan oppassen, 1 punt uit de laatste 6 wedstrijden
Hoe speelde hij, ik vind het wel leuk dat hij weer terug is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |