Ik zie AZ en Ajax ook meer als de concurrenten eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 februari 2023 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit van PSV ziet snap je weer waarom Feyenoord met weinig bijzonder voetbal en enig fortuin toch ruim voor staat.
AZ ook niet, ik denk dat Ajax nog de beste kans maakt om Feyenoord te verslaan jaquote:Op zondag 19 februari 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie AZ en Ajax ook meer als de concurrenten eerlijk gezegd
Wat leuk zo'n uitje van het Liliane Fonds.quote:
AZ, Ajax en PSV mogen gaan uitvechten wie er tweede wordtquote:Op zondag 19 februari 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie AZ en Ajax ook meer als de concurrenten eerlijk gezegd
Nah, de standaard verliespartij in de arena komt er nog aan. Ligt nog best open allemaalquote:Op zondag 19 februari 2023 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
AZ, Ajax en PSV mogen gaan uitvechten wie er tweede wordt
Ajax gaat niet winnen van Sparta.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, de standaard verliespartij in de arena komt er nog aan. Ligt nog best open allemaal
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 19 februari 2023 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ ook niet, ik denk dat Ajax nog de beste kans maakt om Feyenoord te verslaan ja
Ik hoop met je mee maar verwacht niet al te veel van Spartaquote:
Ik hoop dat nietquote:Op zondag 19 februari 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar verwacht niet al te veel van Sparta
Dat lijkt me heel stug.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, dat gaat gewoon 5-0 ofzo worden.
0-1 achter komen om dan 4-1 te winnen in de 2e helftquote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, dat gaat gewoon 5-0 ofzo worden.
Komt er eentje heel stoer met een pallet aanlopen maar hij krijgt hem niet over de muur.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, het Fries kampioenschap klikobakgooien
Waar gaat dit overquote:Op zondag 19 februari 2023 15:25 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, het Fries kampioenschap klikobakgooien
Tja. Het is gewoon echt een knakenseizoen, eigenlijk over de hele breedte van de Eredivisie. Maar PSV staat er niet best voor nee, ook weinig verkoopbare spelers.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit van PSV ziet snap je weer waarom Feyenoord met weinig bijzonder voetbal en enig fortuin toch ruim voor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |