abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2023 @ 12:43:27 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208152205
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 06:09 schreef Za het volgende:
Nogmaals, wat zegt dit alles wat je post over jou? Vraag je dat eens af.

Veel plezier ermee verder.
Dat zegt helemaal niets over haar, het is SHO. Kbye.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208154240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 12:32 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat dolletjes.
Ongelofelijk dat mens weet ook niet van op houden...
  zondag 26 februari 2023 @ 15:19:29 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208154257
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:17 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ongelofelijk dat mens weet ook niet van op houden...
Verdient ze haar eigen geld, is het weer niet goed? :D
Wat mag ze eigenlijk wel doen zonder dat het afgekeurd wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208154350
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Verdient ze haar eigen geld, is het weer niet goed? :D
Wat mag ze eigenlijk wel doen zonder dat het afgekeurd wordt?
Het is weer het oude liedje, "over de rug van en weer met behulp van "Dus nee, niets zelfstandig.
  zondag 26 februari 2023 @ 15:33:24 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208154416
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:29 schreef sherezade het volgende:

[..]
Het is weer het oude liedje, "over de rug van en weer met behulp van "Dus nee, niets zelfstandig.
Okay, maar alles wat ze gaat doen zal als "over de rug van en met behulp van" gezien worden, ongeacht wat ze gaat doen, daarom mijn vraag wat ze wel mag doen zonder dat het afgekeurd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208154876
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Okay, maar alles wat ze gaat doen zal als "over de rug van en met behulp van" gezien worden, ongeacht wat ze gaat doen, daarom mijn vraag wat ze wel mag doen zonder dat het afgekeurd wordt.
Gewoon datgene doen wat ze voorheen ook deed, oliebollen verkopen opde kermis bij pap en mam.
  zondag 26 februari 2023 @ 16:54:41 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208155654
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:02 schreef sherezade het volgende:

[..]
Gewoon datgene doen wat ze voorheen ook deed, oliebollen verkopen opde kermis bij pap en mam.
Hoe kom je erbij dat ze dat deed? Ze werkte bij Feyenoord, waar ze hospitality deed voor de skyboxen, en daarna heeft ze nog bij de staatsloterij gewerkt.
Maar ik weet niet wat jij 15 jaar geleden deed, maar ik begrijp dat als je op een of andere manier door je partner iets anders gaat doen, dat je dan weer terug moet naar de baan die je voor die tijd had?

Wat is je probleem er precies mee dat ze gebruik maakt van de mogelijkheden die ze heeft? Is ze niet nederig genoeg? Vind je het vervelend dat ze het beter heeft dan jij?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208157887
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ze dat deed? Ze werkte bij Feyenoord, waar ze hospitality deed voor de skyboxen, en daarna heeft ze nog bij de staatsloterij gewerkt.
Maar ik weet niet wat jij 15 jaar geleden deed, maar ik begrijp dat als je op een of andere manier door je partner iets anders gaat doen, dat je dan weer terug moet naar de baan die je voor die tijd had?

Wat is je probleem er precies mee dat ze gebruik maakt van de mogelijkheden die ze heeft? Is ze niet nederig genoeg? Vind je het vervelend dat ze het beter heeft dan jij?
Hahaha behalve dat jij totaal maar dan ook totaal niks van mij weet hoe goed of slecht dat ik het zou moeten hebben benijd ik die Monique totaal niet ,omg ja wat heeft ze het goed hè, een kind van een door gesnoven jochie die haar eigen zoon kon zijn en haar bedrogen en vernederd heeft ten opzichte van heel Nederland....En dan die verknipte schoonfamilie...ja wat heeft ze het toch getroffen 😂😂😂😂👍
pi_208157905
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:29 schreef sherezade het volgende:

[..]
Hahaha behalve dat jij totaal maar dan ook totaal niks van mij weet hoe goed of slecht dat ik het zou moeten hebben benijd ik die Monique totaal niet ,omg ja wat heeft ze het goed hè, een kind van een door gesnoven jochie die haar eigen zoon kon zijn en haar bedrogen en vernederd heeft ten opzichte van heel Nederland....En dan die verknipte schoonfamilie...ja wat heeft ze het toch getroffen.

En daarbij hoe ik daarbij kom?
Ik ken diverse familieleden van de familie Westenberg, jullie moeten niet alles zo letterlijk geloven.
😂😂😂😂👍
  zondag 26 februari 2023 @ 20:28:22 #161
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_208158729
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2023 03:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Sarcasme. Leer het herkennen. Want je gaat wel héél erg serieus in op de post van sly.
'Ironie' :{w
love & heet
  zondag 26 februari 2023 @ 20:44:59 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208158969
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:29 schreef sherezade het volgende:

[..]
Hahaha behalve dat jij totaal maar dan ook totaal niks van mij weet hoe goed of slecht dat ik het zou moeten hebben benijd ik die Monique totaal niet ,omg ja wat heeft ze het goed hè, een kind van een door gesnoven jochie die haar eigen zoon kon zijn en haar bedrogen en vernederd heeft ten opzichte van heel Nederland....En dan die verknipte schoonfamilie...ja wat heeft ze het toch getroffen 😂😂😂😂👍
Waarom dan zo moeilijk doen over whatever ze doet, als je het zelf zo goed hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208159151
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarom dan zo moeilijk doen over whatever ze doet, als je het zelf zo goed hebt?
Ik doe niet moeilijk, ik mag net zoals ieder ander een mening geven dat ik het sneu vindt gezien het feit dat ze al zoveel geprobeerd heeft om er financieel een slaatje uit te slaan.
Hoeveelste kledinglijn is dit al niet ?
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2023 @ 21:00:28 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_208159163
Het mooiste is dat er hier gekozen wordt tussen Mao, Hitler, Stalin, Pol Pot, Bassie en Poetin. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 26 februari 2023 @ 21:07:01 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208159235
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:59 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ik doe niet moeilijk, ik mag net zoals ieder ander een mening geven dat ik het sneu vindt gezien het feit dat ze al zoveel geprobeerd heeft om er financieel een slaatje uit te slaan.
Hoeveelste kledinglijn is dit al niet ?
Maar alles wat ze doet, behalve oliebollen verkopen, is dus een slaatje ergens uit slaan... dat schiet niet echt op natuurlijk, als het nooit goed is zolang ze niet weer oliebollen gaat verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_208160076
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 21:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar alles wat ze doet, behalve oliebollen verkopen, is dus een slaatje ergens uit slaan... dat schiet niet echt op natuurlijk, als het nooit goed is zolang ze niet weer oliebollen gaat verkopen.
Ach het zijn vooral die domme raadsels, net als die Samantha met haar 14 februari post.
Dat heeft zij helemaal niet nodig.
pi_208160506
quote:

[..]
Nee meer onder mom van "je vak verstaan" en doen waar je goed in bent..Niet eerst de auteur willen uithangen en daarna om de haverklap een kledinglijn uitbrengen waar niemand geïnteresseerd in is inclusief die talloze onnozele sluikreclames waar ze zich voor laat uitlenen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 februari 2023 @ 23:44:55 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160540
quote:

[..]
Eens. Bovendien zie ik haar niet overal Antwee bijslepen zoals Raggel dat doet met Andreen. ‘t Is niet alsof ze pyjama’s met het gezicht van haar ex-vent gaat maken (brrr). Dat zie ik Raggel dan wél weer doen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 februari 2023 @ 23:45:39 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160541
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2023 12:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat zegt helemaal niets over haar, het is SHO. Kbye.
O+
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 februari 2023 @ 23:48:38 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160552
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 08:46 schreef Noek het volgende:

[..]
Je bent ook wel een kutwijf als je een hont na 9 jaren wegpleurt omdat er opeens een kind is.
En ja, daar wordt vast een hele goede reden voor gegeven. Beest werd plots vals, iedereen en zijn moeder is opeens allergisch en de hont zeek opeens alleen nog maar op je hoofdkussen.
In de praktijk betekent het dat je geen energie of tijd in een beest wil stoppen omdat je kint het centrum van het universum is geworden.

Terechte sneer dus. De rijdende rechter heeft gesproken.
Tja, geen idee hóe vals dat beest was maar in zekere zin eens dat je je hont niet zomaar wegdoet. De sneer kan je terecht vinden maar dat je ‘moeder’ dat publiekelijk op Insta gooit is natuurlijk niet omdat zij zoveel om dat beest geeft. Dat is natuurlijk om Rox proberen te raken ten overstaan van geheel Nederland. Triest wijf weer, zeg.

Ook wel erg ironisch want zij heeft d’r kinderen afgedankt, :+.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 27-02-2023 07:19:19 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 februari 2023 @ 23:50:46 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160559
Ik las een artikel op Mediacourant dat Maik de Boer zei nog wel eens een etentje met Raggel te doen maar dat hij elke keer volgers verliest als hij een foto met haar post, _O-.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 februari 2023 @ 23:53:09 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208160563
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef sly-nl het volgende:

[..]
'Ironie' :{w
Sarcasme, imo. Zou ook leuker zijn. Maar wat jij wil, natuurlijk.
pi_208160807
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 23:35 schreef sherezade het volgende:

[..]
Nee meer onder mom van "je vak verstaan" en doen waar je goed in bent..Niet eerst de auteur willen uithangen en daarna om de haverklap een kledinglijn uitbrengen waar niemand geïnteresseerd in is inclusief die talloze onnozele sluikreclames waar ze zich voor laat uitlenen.
Dit nieuwe collectie is weer te dode opgeschreven, wat een lelijke stofjes. Paars en taupe, in een retro sfeertje.
pi_208161083
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit nieuwe collectie is weer te dode opgeschreven, wat een lelijke stofjes. Paars en taupe, in een retro sfeertje.
Tuurlijk net zoals die kinder kledinglijn die giga geflopt is of die fantastische Kruidvat kledinglijn😂😂
pi_208161913
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 08:46 schreef Noek het volgende:

[..]
Je bent ook wel een kutwijf als je een hont na 9 jaren wegpleurt omdat er opeens een kind is.
En ja, daar wordt vast een hele goede reden voor gegeven. Beest werd plots vals, iedereen en zijn moeder is opeens allergisch en de hont zeek opeens alleen nog maar op je hoofdkussen.
In de praktijk betekent het dat je geen energie of tijd in een beest wil stoppen omdat je kint het centrum van het universum is geworden.

Terechte sneer dus. De rijdende rechter heeft gesproken.
Je hebt toen zeker niet meegelezen?

DaVinci was altijd al een hond met problemen en vertrouwens issues, ging moeilijk met veranderingen om etc.
Ze hebben het geprobeerd maar het ging niet samen, hond en baby, dus toen hebben ze een nieuw thuis voor hem gezocht.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')