Maar waarom moeten wij dit weten?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom moet Andre delen dat hij elke maandag Mo volblaft
Ik vind het zooo vreselijk ordinair om zoiets te plaatsen. En dan ook nog onder de foto van je kind.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Vandaar die opmerking over het gele slipje gisteren...
Das niks ranzigs, dat is een doort tussenexamen bij judo, dat je nu echt aan het trainen bent voor de gele band en dat heet ook gewoon echt "gele slip". Wat niets anders wil zeggen dan: je mag een stukje gele stof aan je witte band bevestigen (en dat geldt ook voor alle volgende kleuren..enja, de een na laatste is een bruine slip)quote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:55 schreef vencodark het volgende:
Wil ik weten wat zowel Dré als Yvonne bedoelen met: ’gele slip’?![]()
En heel dom Nederland kijkt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Soap achtig?
Ze maken er godverdomme hele documentaire-reeksen mee vol.
Ja ik, maar waarom moet Monique dan ook een gele slip hebben? Wil hij door de slaapkamer gejudoot worden?quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Das niks ranzigs, dat is een doort tussenexamen bij judo, dat je nu echt aan het trainen bent voor de gele band en dat heet ook gewoon echt "gele slip". Wat niets anders wil zeggen dan: je mag een stukje gele stof aan je witte band bevestigen (en dat geldt ook voor alle volgende kleuren..enja, de een na laatste is een bruine slip)
Het gaat om Moniquequote:Op donderdag 16 maart 2023 07:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Das niks ranzigs, dat is een doort tussenexamen bij judo, dat je nu echt aan het trainen bent voor de gele band en dat heet ook gewoon echt "gele slip". Wat niets anders wil zeggen dan: je mag een stukje gele stof aan je witte band bevestigen (en dat geldt ook voor alle volgende kleuren..enja, de een na laatste is een bruine slip)
Hij kan het wel op insta van de daken roepen, maar het beste bewijs je zoiets door het gewoon te doen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:12 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom moet Andre delen dat hij elke maandag Mo volblaft
Ja. Elke maandagquote:Op donderdag 16 maart 2023 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ik, maar waarom moet Monique dan ook een gele slip hebben? Wil hij door de slaapkamer gejudoot worden?
Dat begrijp ik ook wel.quote:Op donderdag 16 maart 2023 07:45 schreef totebel het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens issues.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel.![]()
![]()
Maar Dre verwijst naar Mo over háár gele slip in de avond, zoiets. En Yvonne schreef dat Mo ‘een gele slip’ zou krijgen van een man op het strand.
Walgelijk!quote:Op woensdag 15 maart 2023 23:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind het zooo vreselijk ordinair om zoiets te plaatsen. En dan ook nog onder de foto van je kind.to the max..
Yeap. Haar talent om aan centen te komen is om iemand te neuken die dat heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb maar geen medelijden met Monique hoor. Die weet heel goed wat ze doet.
Zou haar momenteel best wel een beurt willen geven.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yeap. Haar talent om aan centen te komen is om iemand te neuken die dat heeft.
Die monique is wel echt het type vrouw van het laagste soort. Geen ruggengraat en voetveeg. Je moet ook wel een speciaal type man zijn om daar voor te vallen.
Ja, hier komen ze niet meer vanaf.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij de reacties staat Bijna weer maandag!![]()
![]()
Ik denk dat ze dat wel weet. De vrouwen in dat wereldje wten hoe het zit. Maar goed geld he en je kostje geregeld.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:39 schreef SilverEyes het volgende:
Ja Monique, geniet er nog maar even van. Als straks Antwee weer de hele week optreedt het land door is het weer in elk stadje meerdere schatjes
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Ole het volgende:
Gister gewerkt bij HZH. wat een asovolk liep er tussen!
Nee. Had de knop al omgezet.quote:
Hoe was de grote comeback van de nuchtere Antwee?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Ole het volgende:
Je moet Rasjel ook niet binnenlaten he?quote:Op zondag 19 maart 2023 17:05 schreef Ole het volgende:
Als je dacht dat je alles al gezien had..... "ik hoop zijn moeder ook vanavond."quote:
Maar is dat niet commentaar dat Yvonne eronder geeft gezet? Dat is toch niet de originele post als ik het zo zie? Of ligt dat aan mij 😬quote:Op maandag 20 maart 2023 12:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je dacht dat je alles al gezien had..... "ik hoop zijn moeder ook vanavond."
Ooooohhhh!!!!quote:Op maandag 20 maart 2023 16:16 schreef ikbent het volgende:
[..]
Maar is dat niet commentaar dat Yvonne eronder geeft gezet? Dat is toch niet de originele post als ik het zo zie? Of ligt dat aan mij 😬
Als het Yvonne is, vraag ik me wel af of ze niet eens langs de dokter moet als het bij haar geel is 🤔
Nee, "ik hoop zn moeder ook vanavond" is de tekst van Antweequote:Op maandag 20 maart 2023 16:16 schreef ikbent het volgende:
[..]
Maar is dat niet commentaar dat Yvonne eronder geeft gezet? Dat is toch niet de originele post als ik het zo zie? Of ligt dat aan mij 😬
Als het Yvonne is, vraag ik me wel af of ze niet eens langs de dokter moet als het bij haar geel is 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |