Nee, dat schrijf ik in de context van de discussie van gisteren. Dat lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit schrijf je als als excuus voor de Russische inval in Oekraïne?
Oh. Dacht dat het topic over de Russische invasie ging. En niet over wat off topic geneuzel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf ik in de context van de discussie van gisteren. Dat lijkt mij duidelijk.
imho in mijn kortzichtiheid, met de 'nazi' claim - "misdaden tegen de menselijkheid door ultrnationalisten" - valt of staat de rechtvaardiging voor het binnenvallen en er zijn aanwijzingen dat de claim waar is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is maar een speciale militaire missie he geen oorlog, en zo gek is Poetin niet, hij had met deze missie gegokt en verloren toen, hij merkte dat het westen alsnog meer met Oekraïne ging bemoeien na de inval.
Daarvoor al was de VS al wapens aan het leveren en troepen aan het trainen.
En hij dreigt misschien wel met dat knopje maar drukken doet ie niet, zo dom is ie niet.
De reden waarom hij naar westen wijst, is dat zijn missie niet verloopt zoals hij wou.
En alles wat hij aanhaalt is gewoon een slap excuus om zijn bevolking mee te krijgen.
Wat haat men in Rusland meer dan het westen?
-Nazi's dus hoppa gooi Nazi verwijten.
PL Oekraïne vecht terug? En heeft op aantal plekken hard terug geslagen?
-Men vecht niet alleen tegen Oekraïne maar ook tegen NATO.
Niet alles in de strijd kunnen gooien omdat alles oud en vertoerst is of gewoon simpel niet werkt.
- we noemen het een speciale missie zodat we doen alsof we veel meer hebben dan nodig is.
Plus we hoeven niet full scale te gaan starten.
Werkt alleen maar negatieve publiciteit op.
En zo kunnen we wel even door gaan.
Poetin weet exact wat hij doet, hij had alleen verwacht dat dit een cakewalk zou zijn.
Rare opmerking als je zelf eerst ingaat op offtopic geneuzel , van een user die eigenlijk zelf nog eens reageert op een offtopic geneuzel van een andere, waar dan geen opmerking op kwam.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat het topic over de Russische invasie ging. En niet over wat off topic geneuzel.
hmz je zou er zowaar een patroon in gaan zienquote:
Ach zolang we aan de rokken van de VS hangen, voelen we ons veilig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:56 schreef Alarmonoff het volgende:
NAVO steeds dichter naar de grens toe bewegen van een bevriende natie samen met andere gebeurtenissen en bemoeienissen in UA liet hem ws geen keus.
Je kan het zelfde verwachten van China, waarschijnlijk geweldadiger.
NAVO zijn dan wel de goodguys, maar de VS heeft vaker uit eigen belang gehandeld en puppets geinstalleerd, Karzai en Mubarak bijvoorbeeld. Opium in Afgh. etc..
Geen goedpraten maar voorspelbaar, geleerden voorspelden dit conflict al.
Dit zie ik, maar ik kan het helemaal verkeerd hebben.
Ja. Inderdaad. Rusland heeft daar vaker moeite mee, met die beheersing. Het gewelddadig annexeren van andere landen en gebieden is een rode draad door hun moderne geschiedenis heen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
hmz je zou er zowaar een patroon in gaan zien
Ach juist, niemand luistert naar Rusland.quote:
Die kans hebben ze letterlijk decennia gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach juist, niemand luistert naar Rusland.
Ze horen het wel maar luisteren niet.
Heb al vele malen gezegd dat ze idd wat bruut zijn in hun gedrag. Kunnen nog wat leren van de meester in het vak.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Rusland heeft daar vaker moeite mee, met die beheersing. Het gewelddadig annexeren van andere landen en gebieden is een rode draad door hun moderne geschiedenis heen.
Sja en "ze" oogsten nu wat ze gezaaid hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die kans hebben ze letterlijk decennia gehad.
Ik doel op het regime, niet de bevolkingquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja en "ze" oogsten nu wat ze gezaaid hebben.
Wie is die meester in het annexeren van andere landen dan? En noem eens een paar landen die door deze 'meester' geannexeerd zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb al vele malen gezegd dat ze idd wat bruut zijn in hun gedrag. Kunnen nog wat leren van de meester in het vak.
Elk zijn stijl natuurlijk.
Wie is er effectiefst..
Zou je dit soort opmerkingen achterwege willen laten? Heeft geen enkele meerwaarde voor de discussie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:07 schreef weetjewel5 het volgende:
Er zijn hier een aantal mensen verdwaald geloof ik. Zeker weer op de troll toer.
Hahahahha nee, de VS vecht gewoon keihard terug en Nederland doet hoogstwaarschijnlijk gewoon lekker mee. Niet voor niets heeft de marine lekker geoefend in die contreien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach zolang we aan de rokken van de VS hangen, voelen we ons veilig.
Maar zoals je zegt, wacht tot China klappen begint uit te delen.
Dan trekt de VS zich ws terug, en gaan wij wenen ...
Hadden ze daar wat over te zeggen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach juist, niemand luistert naar Rusland.
Ze horen het wel maar luisteren niet.
Jaaaa zij annexeren niet natuurlijk. Zij zien het ineens wereldwijdquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is die meester in het annexeren van andere landen dan? En noem eens een paar landen die door deze 'meester' geannexeerd zijn?
Wat ga je zeggen dan als je niet eens luistert ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hadden ze daar wat over te zeggen dan?
Vreemde reactie, je mengt je zelf in wat blijkbaar 'offtopic geneuzel' is. Is niet verplicht natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat het topic over de Russische invasie ging. En niet over wat off topic geneuzel.
Ik gok dat je niet per ongeluk hebt gekozen voor 'moderne geschiedenis'.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Rusland heeft daar vaker moeite mee, met die beheersing. Het gewelddadig annexeren van andere landen en gebieden is een rode draad door hun moderne geschiedenis heen.
Beetje zo'n gevalletje buurman van nr 40 die tegen buurman nr 42 zegt 'als je vriendjes wordt met buurman nr 44 sla ik je helemaal in mekaar en jat ik je spullen'.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen dan als je niet eens luistert ?
Je kunt geen enkel land noemen wat de 'meester' geannexeerd heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaaaa zij annexeren niet natuurlijk. Zij zien het ineens wereldwijd
Goh ik zou wel het aantal slachtoffers kunnen beginnen opnoemen van hun non-annexaties maar dat leidt ons weer offtopic.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt geen enkel land noemen wat de 'meester' geannexeerd heeft.
as you wishquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Beetje zo'n gevalletje buurman van nr 40 die tegen buurman nr 42 zegt 'als je vriendjes wordt met buurman nr 44 sla ik je helemaal in mekaar en jat ik je spullen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |