SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik moest daarentegen Google'n op Jack Black…quote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon: "Wat is dat voor een rare Jack Black look-a-like?"
School of rockquote:Op zondag 19 februari 2023 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest daarentegen Google'n op Jack Black…
Ik denk dat ik het 5 minuten ga volhoudenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Zijn we ons allemaal al mentaal aan het voorbereiden op de Vout-show van vanavond?
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Zijn we ons allemaal al mentaal aan het voorbereiden op de Vout-show van vanavond?
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het 5 minuten ga volhouden
Mijn traanbuisjes zijn doorgespoeld en gevuldquote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Het zijn maar carnavalsnummers hè? Geen gekke platen of zo.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn traanbuisjes zijn doorgespoeld en gevuld
Check…quote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Drank... check
Oordopjes... check
Vluchtroute... check
Je UI is wel in de stemming.quote:
Ik hoor het nu ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En ook een beetje zacht in vergelijking met de jingles
Dan kun je gerust intunen. Ik draai nog rustige muziek.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Net binnen van werk, dus nog afkickend van werk en reis.
De master wat omhoog zetten, helpt vaak. En verder erop letten dat de boel niet in het rood schiet.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook.
Ik draai bijna nooit, en nu draai ik met Mixxx. Daar ken ik al helemaal weinig van.
MP3 was gewoon zacht, want master staat op maximaal.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De master wat omhoog zetten, helpt vaak. En verder erop letten dat de boel niet in het rood schiet.
[ afbeelding ]
Dan geef ik het opquote:Op maandag 20 februari 2023 19:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
MP3 was gewoon zacht, want master staat op maximaal.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Voor creativiteit krijgt deze wel een dikke nul hoor.
Ja hoor, ik heb echt veel erger gehoordquote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Muziek valt nog wel mee tot nu toe, DJ11, of niet?
Dan zul je de plaat hierna ook niet creatief gevonden vinden.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Dat is net zo veel punten als voor een goed geraden nummer tijdens een Melting-uitzending.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Die zit hier op de plaats waar ik normaal zit.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is net zo veel punten als voor een goed geraden nummer tijdens een Melting-uitzending.
Waar is Melting trouwens?
Een keiharde killer, onder de plak bij zijn vrouw.quote:
Hij had geen zak in te brengen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die zit hier op de plaats waar ik normaal zit.![]()
Weet hij ook eens hoe dat voelt.
quote:
Het is hier inderdaad een ellende.quote:
En ook een bende?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad een ellende.
quote:
Dat valt gelukkig nog mee.quote:
Welkom Symph (& Ddm misschienquote:
Helaas niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:15 schreef livelink het volgende:
Nee, dit is ook niet creatief. Hoor je dit nu de hele tijd daar?
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gaat dit in de marathon totdat carnaval over is?
Nee, dit zijn gewoon de carnavalsbietjes van dit jaar. Er komt vanzelf een keer een eind aan.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hou eens op, zegquote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wacht maar af... het wordt zo nog veel erger.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
Je zou niet zeggen dat dit alleen 2023 was.
Nee, gewoon neequote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik hoor dit nummer en dacht mssn komen alie en luigi wel voorbij.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Helaas niet, Parodiuzz.
Welkom trouwens.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik dan wel grappig qua tekst
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit me net te bedenken: als ik vanaf nu in dit topic nuttige adviezen ga geven, is dat Raad van Elf
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zocht hem op met Google Lens en kreeg deze als vergelijkbare afbeelding:
[ afbeelding ]
Er sluit altijd wel iemand aan.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je niet weet wat je moet doen kun je altijd polonaise gaan lopen
Je vergeet dequote:Op maandag 20 februari 2023 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Wil je een carnavalshit, cover Shania Twain
Raad van Elf
Die komen er nog wel meer voorbij, ben ik bang.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
Voor dubbelzinnigheid krijgt deze een voldoende.
Goed teken.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:32 schreef DJ11 het volgende:
O ja, Lamme Frans, die ken ik nog van voorgaande jaren
Hij heeft zo voor volgens mij elke Brabantse plaats deze plaats gemaakt. Inclusief videoclip.quote:
Ja, dat zei ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Goed teken.
Jullie weten toch wel dat dit eigen Rob Janssen van 3FM is hè?
[ afbeelding ]
Oeps.... niet gezien.quote:
Nou, ik ben in staking op het moment.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:37 schreef Dj_Vout het volgende:
Ja livelink...... jij staat altijd voor je kinderen klaar.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik ben in staking op het moment.
Deze gaat over 2 bollen.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik vooral goor. De eet-liedjes met carnaval vind ik zonder uitzondering misselijkmakend.
Tja, de ijsverkoop ligt stil in de winter, dus dan moet je wat.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:43 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze gast kan beter stoppen met zingen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
Je wordt er toch knettergek van als je 3 dagen in deze muziek zit?
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
Ik ijs dat -ie stoptquote:Op maandag 20 februari 2023 19:43 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze gast kan beter stoppen met zingen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
En daar gaat weer een sprookje naar de gallemiezen.
Ik zou niet weten, nooit geprobeerdquote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het meeste best goed te doen vanavond
Ik weet niet wat dat over mij zegt.
Heb je je ingedronken?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het meeste best goed te doen vanavond
Ik weet niet wat dat over mij zegt.
Gisteren was ik ziek, misschien komt het daardoor.
quote:
Zo, jij maakt snel de sprong van muziek naar bed.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten, nooit geprobeerd, maar met bier op msskt het ws weinig uit met wie je in welk bed beland.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, jij maakt snel de sprong van muziek naar bed.
Nog even en ook jij raakt besmet!quote:
Soms is het heel makkelijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
Dat niemand hier eerder op is gekomen
Ik begin middelbaar te worden, dan bekijk je je omgeving wat meer voor het geval dat je de drukte niet meer trekt.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, jij maakt snel de sprong van muziek naar bed.
Hee wat? Ja, natuurlijk ga ik intunenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:47 schreef Dj_Vout het volgende:
Eigenlijk had ik @:Fogel wel verwacht.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik begin middelbaar te worden, dan bekijk je je omgeving wat meer voor het geval dat je de drukte niet meer trekt.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee wat? Ja, natuurlijk ga ik intunen
quote:
Thanksquote:
Heb oordoppen inquote:Op maandag 20 februari 2023 19:58 schreef Dj_Vout het volgende:
Vertaal je dit ook allemaal voor je vriendin, Fogel?
Nee.... naar de wok met z'n wijf.quote:
quote:
Die hebben inmiddels een gat in de muur van hun nieuwe huis gebonkt.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
Zouden Symph en Ddm al afgehaakt zijn?
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die hebben inmiddels een gat in de muur van hun nieuwe huis gebonkt.
Die kans lijkt me 100%quote:Op maandag 20 februari 2023 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
Zouden Symph en Ddm al afgehaakt zijn?
quote:
Maak eens analyse van alle liedjes (vooral ook popmuziek) en check of ze realistisch zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
En dan oppas regelen voordat je samen naar de yoga kunt. Onrealistisch liedje hoor.
Nou, dit is dan weer aardig realistisch.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak eens analyse van alle liedjes (vooral ook popmuziek) en check of ze realistisch zijn
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dit is dan weer aardig realistisch.
Voor mij nietquote:Op maandag 20 februari 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dit is dan weer aardig realistisch.
quote:
Als ik ze zie, zal ik het doorgeven.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
Nou ja, dit hoort hier niet thuis hoor. Verkeerde taal.
Dit is nieuw-Limburgsquote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
Nou ja, dit hoort hier niet thuis hoor. Verkeerde taal.
Volgens mij heb ik DJ Ruud ergens live meegemaakt…quote:
quote:
Dan ben je geëmigreerd naar Noorwegen en dan kun je DJ Ruud nog niet ontlopenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik DJ Ruud ergens live meegemaakt…
Ik kom een week te laat naar Nederlandquote:
Ligt aan mijn broer (en ook zijn vrienden).quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je geëmigreerd naar Noorwegen en dan kun je DJ Ruud nog niet ontlopen
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Snollebollekes leren kennen dankzij DJ Vout
Uit Tilburg.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of het echte brabo's zijn
Waarom?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Ik betwijfel eigenlijk of het echte brabo's zijn
Daar lijkt het wel op.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Er wordt niet gepaard in de gang?
(Legendarisch nummer, gedraaid tijdens de 10-jarige jubileumshow van Radio 49)
Zie nu pas dat je je UI aangepast hebtquote:Op maandag 20 februari 2023 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Er wordt niet gepaard in de gang?
(Legendarisch nummer, gedraaid tijdens de 10-jarige jubileumshow van Radio 49)
Dat paard stond buiten de kroeg. Maar had ik inderdaad gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
Uit het leven gegrepen:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-den-bosch~a5afb43c/
Alweerquote:
Komt ie met een Opel Manta naar zijn concerten?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Alweer![]()
Ben nog niet bekomen van zijn kwak
Volgens mij niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt ie met een Opel Manta naar zijn concerten?
De artiest van de volgende plaat is gezond.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
Een pita kaas eet ik zelf af en toe ook wel.
quote:
Maar deze is gezond.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Er komt best veel voedsel voorbij vanavond...
Dit is er wel een van het betere genre, ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:31 schreef Dj_Vout het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik een geweldige artiest.
Leraar biologie in het dagelijks leven.
[ afbeelding ]
En ook een fles tequilla, cava en chadonnay erbij pakken?quote:
Dat mag.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ook een fles tequilla, cava en chadonnay erbij pakken?
Via een glas.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:38 schreef Fogel het volgende:
Drink jij direct uit de kruik, of gaat het via een glas?
quote:
Ja toch?quote:
Sorry livelink.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie, nu krijg ik zin in tosti. Ik weet mijn tosti-apparaat wel te vinden.
Jawel, maar die draai ik niet.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:53 schreef Fogel het volgende:
Goed naar de text geluisterd? NOG EEN KEER!
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:53 schreef Fogel het volgende:
Goed naar de text geluisterd? NOG EEN KEER!
Ja..... dit is geweldig gemaakt.quote:
Lag dat aan de muziek of aan de drank?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:54 schreef Fogel het volgende:
De Sjonnies live was fantastisch. Mijn hoofdpijn de volgende dag iets minder
De drank.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Lag dat aan de muziek of aan de drank?
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef Fogel het volgende:
Luister naar Opa Fogel kinderen.... een paar flessen Kanon atten voordat je naar een concert gaat is GEEN goed plan.
Oh.... dit vind je dan wel grappig?quote:
Ik heb mijn man echt op zijn ergst dronken gezien na wat flessen Kanon. Hij moest de motor nog achterom rijden; dat is hem pas de volgende dag geluktquote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef Fogel het volgende:
Luister naar Opa Fogel kinderen.... een paar flessen Kanon atten voordat je naar een concert gaat is GEEN goed plan.
Ja, ik geef het toe.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oh.... dit vind je dan wel grappig?![]()
Ik was toen nog jong.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn man echt op zijn ergst dronken gezien na wat flessen Kanon. Hij moest de motor nog achterom rijden; dat is hem pas de volgende dag gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ja en nee.... de laatste 2 niet.quote:
quote:
quote:
1 x per jaar, maximaal 2 uurtjes. Dat kan nog net.quote:
Dank je dat je me hierheen loktequote:
Nee.... gelukkig vind hij het niet zo erg.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Die man komt nooit meer los van dat woord.
Graag gedaan!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
1 x per jaar, maximaal 2 uurtjes. Dat kan nog net.
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
Het is weer volbracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel DJ_Vout en de rest. Ik had het niet zonder jullie vol kunnen houden.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:04 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Daar kan Melting een puntje aan zuigen.
Oh ja.... succes daarmee.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
Zo.. nu ga ik knus naar mijn koude nestje.
Morgen hart onderzoek, dus eens zien hoe dat gaat.
Dat gaat vast prima! Een warm nest helpt denk ik wel. Dus dat zou ik aanraden boven een koud nest.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
Wordt vanzelf warm.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat gaat vast prima! Een warm nest helpt denk ik wel. Dus dat zou ik aanraden boven een koud nest.
succes!quote:Op maandag 20 februari 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Melting en succes vandaag!quote:
Goedemorgen en dank je.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting en succes vandaag!
Te beginnen met een fietstest. En afhankelijk daarvan wordt er eventueel verder onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat voor hartonderzoek krijg je Melting?
Oh blegh, vermoeiendquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Te beginnen met een fietstest. En afhankelijk daarvan wordt er eventueel verder onderzoek gedaan.
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |