SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik moest daarentegen Google'n op Jack Black…quote:Op zondag 19 februari 2023 11:28 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon: "Wat is dat voor een rare Jack Black look-a-like?"
School of rockquote:Op zondag 19 februari 2023 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest daarentegen Google'n op Jack Black…
Ik denk dat ik het 5 minuten ga volhoudenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Zijn we ons allemaal al mentaal aan het voorbereiden op de Vout-show van vanavond?
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Zijn we ons allemaal al mentaal aan het voorbereiden op de Vout-show van vanavond?
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het 5 minuten ga volhouden
Mijn traanbuisjes zijn doorgespoeld en gevuldquote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Het zijn maar carnavalsnummers hè? Geen gekke platen of zo.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn traanbuisjes zijn doorgespoeld en gevuld
Check…quote:Op maandag 20 februari 2023 13:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Drank... check
Oordopjes... check
Vluchtroute... check
Je UI is wel in de stemming.quote:
Ik hoor het nu ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En ook een beetje zacht in vergelijking met de jingles
Dan kun je gerust intunen. Ik draai nog rustige muziek.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Net binnen van werk, dus nog afkickend van werk en reis.
De master wat omhoog zetten, helpt vaak. En verder erop letten dat de boel niet in het rood schiet.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook.
Ik draai bijna nooit, en nu draai ik met Mixxx. Daar ken ik al helemaal weinig van.
MP3 was gewoon zacht, want master staat op maximaal.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De master wat omhoog zetten, helpt vaak. En verder erop letten dat de boel niet in het rood schiet.
[ afbeelding ]
Dan geef ik het opquote:Op maandag 20 februari 2023 19:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
MP3 was gewoon zacht, want master staat op maximaal.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Voor creativiteit krijgt deze wel een dikke nul hoor.
Ja hoor, ik heb echt veel erger gehoordquote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Muziek valt nog wel mee tot nu toe, DJ11, of niet?
Dan zul je de plaat hierna ook niet creatief gevonden vinden.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Dat is net zo veel punten als voor een goed geraden nummer tijdens een Melting-uitzending.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Die zit hier op de plaats waar ik normaal zit.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is net zo veel punten als voor een goed geraden nummer tijdens een Melting-uitzending.
Waar is Melting trouwens?
Een keiharde killer, onder de plak bij zijn vrouw.quote:
Hij had geen zak in te brengen?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die zit hier op de plaats waar ik normaal zit.![]()
Weet hij ook eens hoe dat voelt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |