Preciesquote:Op zondag 19 februari 2023 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach champignons in de risotto zijn ook lekker
Laat die lente maar komenquote:
Dit las ik drie keer, maar het staat er echt...quote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies
Ik moet ineens denken aan iets wat ik een tijdje terug op Imgur tegen kwam. Iemand bleek dode hagedissen oid onder het warmte-element van de rijstkoker te hebben waardoor (achteraf) de rijst juist een heerlijke geur had
Pas op voor plaatje van dode, uitgedroogde hagedissen: https://www.reddit.com/r/(...)en_made_in_the_slow/quote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit las ik drie keer, maar het staat er echt...
Ik ben bij dat ik als een echte Nederlander rijst kook (een grote pan water, rijst erin en afgieten)
Dat zijn er ook best veelquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pas op voor plaatje van dode, uitgedroogde hagedissen: https://www.reddit.com/r/(...)en_made_in_the_slow/
Niet dus. Vrij sarcastisch bedoeld....quote:
Dat is te zien jaquote:Op zondag 19 februari 2023 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij blijft zo'n rijstkoker nog best een tijdje lekker warm en dat is vast een fijn plekje om als koudbloedig beest je op te warmen
Ow lekker klinkt dat!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe dat heel erg soms als ik plots heel moe word of een drukke dag voor mijn dienst heb gehad. Maar oh dear wat is de koffie op het werk toch viesThuis hebben we lekkere koffie
En de allerallerlekkerste koffie die ik ook heb gehad was bij FG in Rotterdam
![]()
Ik vrees alleen dat dat zo'n 70+ euro per zak koffie was.
@:fietsie wat ontzettend jammer van die kip.
Door jullie had ik net griekse yoghurt met een grote schep lemon curd en dus citroen griekse yoghurt![]()
Zoooo lekker.
Vast! Alhoewel marmelade wat meer stukjes heeft, toch? Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Blues het volgende:
Ow lekker klinkt dat!
Heb nog een pot sinaasappel marmelade staan... zou dat ook werken?
Het was een antwoord op de vraag wat een mens nog meer wilquote:Op zondag 19 februari 2023 17:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet dus. Vrij sarcastisch bedoeld....
Hartig. Denk sojasaus, Maggi, paddenstoelen, oude kazen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet nooit wat ik me moet voorstellen bij umami eerlijk gezegd
Word ik nu CUL uitgeschopt?
Ik kom net bij mijn ouders vandaan (vasteloavendj leaftjquote:Op zondag 19 februari 2023 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was met Cat-astrophe, tijdens de koffieronde na het diner.
Lang verhaal, maar wij hadden op de dag van verschijnen meteen zo'n apparaat in huis.
Leek mijn eega leuk en handig, maar ik had het destijds niet zo op Philips en ik vond de koffie ook niet te drinken. Het apparaat heeft maar kort in huis gestaan…
[..]
Zeker.
Ben niet zo op mijn mondje gevallen, maar om als 'newbie' in een gezelschap te komen waar de meesten elkaar al goed kennen, is altijd wel een 'uitdaging'…
Okequote:Op zondag 19 februari 2023 17:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hartig. Denk sojasaus, Maggi, paddenstoelen, oude kazen.
Ik vind zuivel en citroen/sinaasappel-achtigen altijd ingewikkeld.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ow lekker klinkt dat!
Heb nog een pot sinaasappel marmelade staan... zou dat ook werken?
Oh nee, ik ben dol op de smaken citroen en sinaasappelquote:Op zondag 19 februari 2023 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind zuivel en citroen/sinaasappel-achtigen altijd ingewikkeld.
Pas nog vlaai gehad met sinaasappel bavarois. Ik spuug er zeker niet op, maar doe mij maar frambozen, perzik of kersensmaak.
100% mee eensquote:Op zondag 19 februari 2023 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind zuivel en citroen/sinaasappel-achtigen altijd ingewikkeld.
Pas nog vlaai gehad met sinaasappel bavarois. Ik spuug er zeker niet op, maar doe mij maar frambozen, perzik of kersensmaak.
De smaak van rijpe tomaten die tot pasta gekookt zijn. Oude kaas. Suddervlees. Of in een potje te koop als ve-tsin E621. Een zoutachtige smaak.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet nooit wat ik me moet voorstellen bij umami eerlijk gezegd
Word ik nu CUL uitgeschopt?
Ik hou er ook erg van iddquote:Op zondag 19 februari 2023 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben dol op de smaken citroen en sinaasappel
Ik vind die Vifit Sinaasappel bijv ook het lekkerst
'Dank!quote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef z80 het volgende:
[..]
De smaak van rijpe tomaten die tot pasta gekookt zijn. Oude kaas. Suddervlees. Of in een potje te koop als ve-tsin E621. Een zoutachtige smaak.
Lang luchtgedroogde Spaanse ham en gedroogde zeewier passen ook in het rijtje.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef z80 het volgende:
[..]
De smaak van rijpe tomaten die tot pasta gekookt zijn. Oude kaas. Suddervlees. Of in een potje te koop als ve-tsin E621. Een zoutachtige smaak.
E621 is gewoon een smaakversterker die bijna overal in zitquote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Team Isaquote:Op zondag 19 februari 2023 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben dol op de smaken citroen en sinaasappel
Het is de zelfde stof "Mononatriumglutamaat" die de zoutachtige smaak geeft aan bepaalde natuurproducten.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
E621 is gewoon een smaakversterker die bijna overal in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |