MC Hammer is er ook zie ik 😱quote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
Nu met de boombox, straks dikke boom en terug in een box![]()
[ twitter ]
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/02/19/7390014/quote:A Ukrainian soldier from the city of Ternopil was killed on the front line less than a month after receiving the summons. The Territorial Recruitment Centre conducts a background check to determine those responsible for preparation and training of personnel.
Source: Ternopil Oblast Territorial Centre of Recruitment and Social Support; Olena Velychanska, press secretary of the Centre, in a comment to Ukrainska Pravda
Details: As the Territorial Centre of Recruitment told UP, the military man received the summons on 18 January, and took the oath on 31 January.
On 12 February, the defender was transferred to a new place of service, where he was killed in action on 16 February.
Quote: "Currently, an official inspection has been scheduled in the Ternopil United City Territorial Recruitment Centre, the results of which will determine the persons who were responsible for the preparation and training of personnel.
Such a case that occurred with this soldier is not typical.
The command of the military units of the combat staff pays great attention to the training of soldiers, as this is the key to preserving their lives and the lives of those around them."
De grap is dat deze moeder slechts 26 jaartjes jong is.quote:
Oh dacht 45 en dat de tijd om die extra zonen te baren begint te dringen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:31 schreef oheng het volgende:
[..]
De grap is dat deze moeder slechts 26 jaartjes jong is.
Hier is een andere russische moeder verbaasd in Duitsland. Let op: er is, ondanks andere claims, slechts 1 hoer in deze video.
Soms zijn ze nog wel intelligent. Naja, alleen vandaag niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:36 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus waarom de russen nooit zullen winnen. Ze zijn gewoon te dom om te poepen.
Vodka, roken, en russische gezondheidszorg zijn een bitch.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dacht 45 en dat de tijd om die extra zonen te baren begint te dringen.
Maar dat is wel de moeder van Higler.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:31 schreef oheng het volgende:
[..]
De grap is dat deze moeder slechts 26 jaartjes jong is.
Hier is een andere russische moeder verbaasd in Duitsland. Let op: er is, ondanks andere claims, slechts 1 hoer in deze video.
toch grappig hoe dicht nazisme tegen Dat nationaal conservativsime aanzit.quote:
Waarom spreekt deze zelfverrijker uberhaupt van een oorlog. Er is helemaal geen oorlogsverklaring, alleen een Russische speciale operatie op Oekraiens grondgebied waar Oekraine nooit om gevraagd heeft.quote:
Je moet toch wat als je daar woont.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef oheng het volgende:
[..]
Vodka, roken, en russische gezondheidszorg zijn een bitch.
Dat zeg ik ook niet, dan eerder als een soort van brandweer achter de linies. Maar zoals ik aangaf lijkt het niet het meest logisch.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het lijken me niet echt machines die je in een statische verdedigingsrol wil inzetten. Volgens mij is een zware artilleriebarrage niet bevorderlijk voor de staat van die dingen.
Huh maar het was toch Putin's war?????quote:Op zondag 19 februari 2023 14:40 schreef polderturk het volgende:
China overweegt leveren wapens aa Rusland.
Slecht nieuws en een escalatie mocht het waar zijn.
https://nos.nl/liveblog/2(...)re-steun-aan-rusland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Aan een soort vliegende brigade zat ik eerst ook te denken, maar ze houden het nu nog steeds vol met wat ze hebben. Dan lijkt het opzetten van hunter-killer teams (1-2 tanks met wat IFV's) en daarmee de aanval zoeken logischer.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, dan eerder als een soort van brandweer achter de linies. Maar zoals ik aangaf lijkt het niet het meest logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |