Die nam in de tweede ronde ook een voorsprong.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:45 schreef heywoodu het volgende:
Muntjes voor Jacquelin in de slotronde. Alweer.
Tja, iemand wiens doel het doorgaans zal zijn om op de sprint de top-60 te halen tegen de World Cup-eindwinnaar van vorig seizoen. Arme jongen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:50 schreef franklop het volgende:
Al bijna 10 seconden eraf in een km
Wanneer moet je godin of heb ik het al gemist?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:02 schreef heywoodu het volgende:
In de individuele was Bø 42 seconden sneller in de (natuurlijk wel langere) slotronde
Woensdag ergens tussen 12u en 13u en een dag later rond dezelfde tijd (precieze starttijd is de avond vooraf bekend). Eurosport 2 gaat dat live uitzenden zelfs!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer moet je godin of heb ik het al gemist?
Ai even opnemen dan! Heb al wat andere staan. Genot.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Woensdag ergens tussen 12u en 13u en een dag later rond dezelfde tijd (precieze starttijd is de avond vooraf bekend). Eurosport 2 gaat dat live uitzenden zelfs!
Stagiaire is op de knoppen gaan zitten?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:09 schreef franklop het volgende:
Noorwegen op 0,5 nog gekomen! JTB toch nog snel gedaan
Tja, als er naast je iemand vijf keer raak staat te ratelen kan ik het me wel indenkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:10 schreef Faraday01 het volgende:
De druk van de premjur liek voor Herrmann
Canada precies tien, Oekraïne zelfs maar acht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:18 schreef Faraday01 het volgende:
Behalve Italië en Duitsland alle ploegen meer dan 10 extra patronen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Canada precies tien, Oekraïne zelfs maar acht!Hoe dan ook, 0+2 is extreem goed in deze omstandighedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel, die hebben gewoon de hele dag Sportschau, maar het biatlon begint pas over een half uurquote:
Verkeerd in mijn agenda danquote:Op zondag 19 februari 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die hebben gewoon de hele dag Sportschau, maar het biatlon begint pas over een half uur
Niks mis met enthousiast lekker op tijd klaarzitten!quote:Op zondag 19 februari 2023 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkeerd in mijn agenda danIk had 12 uur opgeschreven
Ranzig dik.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik pak er twee chocoladecroissants bij
2kg eraf de afgelopen twee wekenquote:
Ecto.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2kg eraf de afgelopen twee weken
Lang leven 5-6 uur hometraineren per week.
Een lind?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Boe skiet rustig zijn eerste ronde. Het pak op een lint.
Dat krijg je met die chococrossaints.quote:
Espen Lind.quote:
En dat terwijl ik een croissant in mijn hand heb.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe kan jij sneller dan mijn ninja edit?
Dikke vingers.
En dan gewoon weer samen met Lægreid, die maar één misser heeft tot nu toe.quote:
Met Lagreid niet in zijn wiel ski.quote:
Het was leuk voor twee en een half rondje.quote:
Hij komt niet echt dichter.quote:
Teveel gegeven om in de eerste rondes terug te komen?quote:
Samuelsson heeft kunnen sparen de hele wedstrijd. Dat zal het wel gewoon zijnquote:
Choker. Mentaal zwak.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:06 schreef Faraday01 het volgende:
Matig van Bo: 5x goud, 1x zilver en 1x brons![]()
De sneeuw is niet heel goed hequote:Op zondag 19 februari 2023 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Dit WK had ook geen dag langer moeten duren, wat een baggerparcours inmiddels.
Of halverwege de slotronde ineens voor pampus ligtquote:Op zondag 19 februari 2023 15:46 schreef wimderon het volgende:
Op naar een Tandrevold die wint en daarna volledig instort na de streep.
Maar gelukkig wel bij zinnenquote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef heywoodu het volgende:
De IBU Cup in Canmore is met twee dagen uitgesteld. Om een of andere reden besloot men vanavond níet te racen bij -30 graden, ik snap het ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Volg je het jeugd-en junioren WK een beetje. Vooral de presaties van de Zweedse Elsa Tanglander (15 jaar!) in de U20 categorie tegenover 3, 4 jaar oudere atletes zijn opzienbarend. Qua skisnelheid nu al absolute top in die catetgorie. Daarnaast schiet ze ook uitstekend, een absoluut fenomeen dus.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Wel een mooi bruggetje om het Open EK junioren in Madona nog even af te maken (en zo aan de OCD te voldoen)! Op de achtervolging bij de mannen was sprintwinnaar Nicolo' Betemps de favoriet en de Italiaan kwam geen seconde in de problemen. Op de schietbaan 1+0+1+1, maar directe concurrenten Petr Hak en Konrad Badacz schoten er negen en acht mis, dus ja, dat schiet niet op. Zilver was op 49 seconden voor de Fransman Jacques Jefferies, die met twee missers op was geklommen van de 27e plek. Op een minuut ging brons naar een tweede Italiaan, Christoph Pircher, met eveneens twee missers van plek 34 naar voren gekomen.
https://ibu.blob.core.win(...)H__/JMPU/C73D_v1.pdf
Bij de vrouwen werd sprintwinnares Lara Wagner snel bijgehaald en vanaf schietbeurt twee zakte ze rap weg. Anaëlle Bondoux uit Frankrijk nam de touwtjes in handen en duelleerde met de beduidend tragere Bulgaarse Lora Hristova. Die haakte na de laatste schietbeurt definitief af en met drie missers pakte Bondoux het goud, 49 seconden voor Hristova en haar drie missers. De Duitse Marlene Fichtner trof achttien keer doel en werkte zich op van de achttiende plek naar het brons, keurig.
https://ibu.blob.core.win(...)H__/JWPU/C73D_v1.pdf
Nog geen tijd voor gehad, ik ben nog even de laatste IBU Cup-wedstrijden aan het kijken vandaag (Canmore afgelopen weekeinde), maar als dat klaar is ga ik zeker de WK-wedstrijden kijken ja!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Volg je het jeugd-en junioren WK een beetje.
Røiseland ook.quote:
Dit is het laatste weekeinde van het seizoenquote:
Zeker Røiseland niet, zo oud is die nog niet, en ik had verwacht dat die met een beter seizoen zou willen afsluiten.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:44 schreef wimderon het volgende:
Røiseland en Hermann had ik niet verwacht.
Herrmann ziet de bui al hangen met honderdduizend jonge Duitse dames die haar richting Cortina wel prima voorbij kunnen streven denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:44 schreef wimderon het volgende:
Røiseland en Hermann had ik niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Røiseland verbaast me meer, zoals @Felagund al zei. Zo hard geknokt om dit seizoen weer terug te komen en dan ook serieus sterk terugkomen, en er dan mee kappen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gezien haar fysieke ellende het afgelopen jaar helaas niet echt verrassend. Ik had echt gehoopt dat ze weer terug zou kunnen komen, maar COVID-19 heeft haar dus echt haar carrière gekost uiteindelijk, triestquote:
Heb dit seizoen daar niet veel van meegekregen, dus ik vond het wel verrassend. Wel echt jammer ja.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien haar fysieke ellende het afgelopen jaar helaas niet echt verrassend. Ik had echt gehoopt dat ze weer terug zou kunnen komen, maar COVID-19 heeft haar dus echt haar carrière gekost uiteindelijk, triest
En vandaag geen sprint bij de vrouwen, wind en mist. En überhaupt geen achtervolging voor de vrouwen, want morgen wordt de sprint gehouden en dan is er geen ruimte meer. Ach, liever de oneerlijke achtervolging schrappen dan de massastart van zondagquote:Op donderdag 16 maart 2023 19:22 schreef Columbiafan het volgende:
Boe vandaag 48! seconden sneller dan de tweede snelste in het langlaufen bij de sprint in Oslo. Blijkbaar het grootste verschil ooit tussen de snelste en de tweede snelste in een sprint.
Eder ook al, erg jammer...quote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Mari Eder nu ook bezig aan haar laatste wedstrijd.
Mooie wedstrijd bij de mannen trouwens, achter Boe. Hartweg zeg, 50/50 dit weekend op de schietbaan.
Schietwedstrijd in Bessans gewonnen, zo te zien?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:40 schreef wimderon het volgende:
Julia Simon heeft vandaag ook haar rentree gemaakt, benieuwd hoe dat gegaan is na de grote strontpot die ze ervan gemaakt schijnt te hebben.
Eigenlijk hetzelfde als al ongeveer een jaar: trainen gaat goed (alleen het hardlopen blijft beperkt tot korte rustige stukjes ivm pijn), maar de pijn is nog altijd aanwezig en lijkt ook niet meer weg te gaan. Dankzij fysio is er wel wat meer beweging in haar voet, maar de pijn is niet minder geworden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe gaat het met de vrouw @:heywoodu en haar weg naar de OS?
En inmiddels heeft ze dan ook de geboorte bekendgemaakt van haar zoontje, de eerste training is vandaag ook al afgerond, 2023/24 is aanquote:Op zondag 2 juli 2023 15:34 schreef heywoodu het volgende:
Het mag eindelijk officieel bekend worden, aangezien ze het op social media heeft gezet nu, maar in het vroege najaar komt er een kleine Bendika![]()
https://www.instagram.com/p/CuMd_T-Mbdl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is wel de standaard sinds de single mixed onderdeel is in de World Cupquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:32 schreef Felagund het volgende:
Beetje rare planning, zaterdag zowel de single mixed relay als de mixed relay op dezelfde dag.
Bijzonder idd, net even teruggekeken, zonder de fouten had JT Bø ook niet gewonnen. Al valt Bø misschien sowieso wat tegen, normaal gesproken is die wel een stuk sneller dan zijn broer.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:01 schreef wimderon het volgende:
Waar haalt Nawrath deze snelheid vandaan?
Lijkt erop alsof de Duitsers en de Zweden het nieuwe waxen goed op orde hebben, Noorwegen uiteraard ook. Die zijn over de gehele lijn snel tot nu toe. De kleinere landen lijken zoals zo vaak weer achterop te hobbelen.quote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bijzonder idd, net even teruggekeken, zonder de fouten had JT Bø ook niet gewonnen. Al valt Bø misschien sowieso wat tegen, normaal gesproken is die wel een stuk sneller dan zijn broer.
Dat inderdaad, maar het is ook opvallend dat bij de Noren JT Bø en Lagreid pas respectievelijk de 6e en 7e Noor waren. Lagreid had ook maar 1 fout, maar eindigt alsnog op meer dan 1,5 minuut van de winnaar.quote:Op zondag 3 december 2023 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof de Duitsers en de Zweden het nieuwe waxen goed op orde hebben, Noorwegen uiteraard ook. Die zijn over de gehele lijn snel tot nu toe. De kleinere landen lijken zoals zo vaak weer achterop te hobbelen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Letland heeft een nieuwe official (voor de World Cups in Oberhof en Ruhpolding en in principe, als dat lukt, het WK in Nove Mesto)
[ afbeelding ]
Franse vrouwen doen het een stuk beter dan de mannen.quote:
Die kwam nog dicht ja.quote:Op zondag 17 december 2023 13:05 schreef Faraday01 het volgende:
Elvira heeft flink wat extra paardenkrachten de laatste ronde
Ja, ik heb ook al meerdere dingen gezien die naar Bruna gestuurd zijn vanuit Oberhof de afgelopen dagen, het is echt één groot drama. Smerig inderdaad, atleten gebruiken hun goede ski's in elk geval niet, want die kun je na een rondje op het huidige parcours afschrijven.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:48 schreef wimderon het volgende:
Oberhof ligt er belabberd bij. De mannensprint is al uitgesteld naar morgen vanwege het weer, maar het parcours schijnt vol te liggen met grind, stenen en dennentakken.
Claude is van Frankrijk overgestapt (de voor Frankrijk uitkomende Fabien en Emilien zijn broers van hem). Langer, Mackels en Beauvais zijn naar mijn weten echte Belgenquote:Op zondag 7 januari 2024 11:56 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kijk dit bijna nooit hè, maar ik zie dat België derde ligt. Zijn dat 'echte' Belgen, of een soort reserve-Fransen Veldkampachtige biatlonbelgen?
Staande schietbeurt gaat ook niet echt lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |