Hoe sneu, ik vond haar Youprap wel grappig, het is toch een bash tegen niet alleen oud cabaret, ook tegen ouwemannengrappencabaret. Eat your hart out, boomer.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 00:13 schreef golfer het volgende:
Meteen toen Soundos werd aangekondigd heb ik het uitgezet.
Claudia is wél grappig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:55 schreef BlackLining het volgende:
Wat een vrouwenhaat weer op Fok. Misschien moet ie maandag Claudia de Breij uitnodigen, dan wordt het helemaal gezellig hier
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:52 schreef NoCigar het volgende:
Over cringe gesproken, Soundos el Ahmadiis nu bezig. Waarom heeft zo iemand succes vraag ik me altijd af.
Ik verwachtte een grap over Youp van 't Hek, maar het is gewoon allemaal eigenlijk serieus en vrij pijnlijk. Oh, nu een soort liedje. Auw, dit doet pijn. En ik vind Youp van 't Hek ook al niet leuk.
Claudia de Breij is leuk. Net als bijv Katinka Polderman of Brigitte Kaandorp. Soundos is vooral heel irritant en gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:55 schreef BlackLining het volgende:
Wat een vrouwenhaat weer op Fok. Misschien moet ie maandag Claudia de Breij uitnodigen, dan wordt het helemaal gezellig hier
Alleen heeft Youp nog steeds uitverkochte zalen overal, dat kan Soundos niet zeggen (en die speelt dan ook nog eens in kleine zalen). Wat dat betreft slaat haar 'punt' nergens op, Youp is nog steeds vele malen succesvoller dan Soundos ooit zal zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 00:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe sneu, ik vond haar Youprap wel grappig, het is toch een bash tegen niet alleen oud cabaret, ook tegen ouwemannengrappencabaret. Eat your hart out, boomer.
Kritiek op een vrouw is niet automatisch vrouwenhaat, als het Jandino was geweest waren de reacties hetzelfde geweest.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:55 schreef BlackLining het volgende:
Precies. Martine Bijl en Jasperina de Jong ook b.v. Of Jenny Arean. Soundos is gruwelijk niet leuk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Claudia de Breij is leuk. Net als bijv Katinka Polderman of Brigitte Kaandorp. Soundos is vooral heel irritant en gewoon niet grappig.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Soundos is nog minder grappig dan Jandino en dat zegt wat.
Terwijl ik diverse uitnodigingen heb afgewezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef NoCigar het volgende:
Extra pijnlijk was ook het feit dat ze zich presenteerde als het vernieuwende geluid van een nieuwe aanstormende generatie, op haar 41e: [ afbeelding ]
Wel armoedig van Lubach dat zo'n persoon voor de tweede keer gast moet zijn. Overduidelijk dat ze heel erg veel moeite hebben met het invullen van de gastrol.
Arjen heeft zelf ook wel gasten die hij graag ziet volgens mij. Er moet ook wel een klik zijn, toen ie nog iedere dag een gast had was het soms een totaal nietszeggend itemquote:Op vrijdag 24 maart 2023 12:25 schreef NoCigar het volgende:
Extra pijnlijk was ook het feit dat ze zich presenteerde als het vernieuwende geluid van een nieuwe aanstormende generatie, op haar 41e: [ afbeelding ]
Wel armoedig van Lubach dat zo'n persoon voor de tweede keer gast moet zijn. Overduidelijk dat ze heel erg veel moeite hebben met het invullen van de gastrol.
Soms lijken die stukjes met een gast gewoon volledig ingeoefend.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arjen heeft zelf ook wel gasten die hij graag ziet volgens mij. Er moet ook wel een klik zijn, toen ie nog iedere dag een gast had was het soms een totaal nietszeggend item
Ik kijk nog steeds alleen als de gast mij leuk lijkt/vermoedelijk leuke chemie met Arjen heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arjen heeft zelf ook wel gasten die hij graag ziet volgens mij. Er moet ook wel een klik zijn, toen ie nog iedere dag een gast had was het soms een totaal nietszeggend item
Dat zijn ze ook. Daar werken ze naar toe.quote:Op maandag 27 maart 2023 07:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Soms lijken die stukjes met een gast gewoon volledig ingeoefend.
Maandag sla ik juist altijd over. Kan nog niet glimlachen om die Diederik Smit. Totaal niet grappig imho.quote:Op maandag 27 maart 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Daar werken ze naar toe.
Vanavond het leukste item, met sport. Blijft verder een heerlijk programma dat ik nooit mis.
Dat mag. Niet iedereen is gevoel voor humor gegeven. Maar noem me geen imho.quote:Op maandag 27 maart 2023 18:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Maandag sla ik juist altijd over. Kan nog niet glimlachen om die Diederik Smit. Totaal niet grappig imho.
Die reply is al scherper dan Diederik Smit ooit geweest is...quote:Op maandag 27 maart 2023 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag. Niet iedereen is gevoel voor humor gegeven. Maar noem me geen imho.
Volgens jouw normen zegt dat niks.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:16 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Die reply is al scherper dan Diederik Smit ooit geweest is...
mooi gebaar!quote:Op maandag 27 maart 2023 22:48 schreef golfer het volgende:
Mattenklopper van het Simplisties Verbond op de achtergrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |