Ik kan altijd een assistent gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een sollicitiatieprocedure opstarten
Mij lukt het wel om te Keltenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet Kelten.
Dikke vinger van chufi: ga daar zelf maar op zitten![]()
En Marc: sollicitatieprocedure reken ik ook goed. Ik gooide alleen ff een mod naar voren
Zoiets is ook leuk. Wandelmeet van Domni en ajodingesleukmens was ook tofquote:
Hoe Kelt jij dan? Weet niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen?quote:
Die kut auto correctiequote:
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet Kwooten uit een ander topic.
Dikke vinger van chufi: ga daar zelf maar op zitten![]()
En Marc: sollicitatieprocedure reken ik ook goed. Ik gooide alleen ff een mod naar voren
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @Prisha kenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zoiets is ook leuk. Wandelmeet van Domni en ajodingesleukmens was ook tof
Ik Kelt in het oude topic en voordat ik op invoeren klik doe ik ctrl-A en ctrl-c en plak het in het nieuwe topic zodat ik daar Kelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe Kelt jij dan? Weet niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen?
Wereldrecord gepakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @:prisha ken
In je dromenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?
Nah dat is admin werpenquote:
Wij hebben niet gelopen. SF ivm zijn ribben nog en ik omdat ik lopen haatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagdat lijkt mij dan ook wel leuk.
Maar of je er dan beter van wordt om met mods te gaan gooien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @:prisha ken
Oh nee, daar gebeuren echt heel andere dingenquote:
Neequote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, daar gebeuren echt heel andere dingen
Ik gooi @murpquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de keuze wel een beetje beperkt
Maar ook een paar erg leuke. Zowel op fok als in het echt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of je er dan beter van wordt om met mods te gaan gooien.
Volgens mij zitten daar een paar zeer gewichtige personen tussen
Ik mis je al een tijdje in JAAquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:14 schreef engine het volgende:
Ik heb zoveel streams open dat ik niet kan ontdekken waar het gepraat vandaan komtgewoon dwars door mijn muziek heen
Ken er niet 1 irl, dus geloof je niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar ook een paar erg leuke. Zowel op fok als in het echt.
Het geloof kan ik je niet geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken er niet 1 irl, dus geloof je niet hoor
Ik vond de sfeer niet leuk meer. Alles en iedereen werd de grond in geboord maar over één persoon mag er niks gezegd worden want daar moet alles van verdedigd worden.quote:
Je gaat niet langs de deuren om het door te geven?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het geloof kan ik je niet geven.
Maakt ook niet uit.
Ik begrijp je helemaal, het stoort mij ook vreselijk, maar het is goed dat je die keuze hebt gemaakt als je er zo van baalt, al vind ik het wel jammer, want ik kon je bijdragen daar heel erg waarderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer niet leuk meer. Alles en iedereen werd de grond in geboord maar over één persoon mag er niks gezegd worden want daar moet alles van verdedigd worden.
En ik baalde er zelf ook wel even van. Heb er toch bijna een half jaar veel naar gekeken. Maar het is het niet waard om er keer op keer gefrustreerd over te raken dus ik kijk even niet meer.
Nu kijk ik big brother. Het is best leuk. Prima zo toch
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat niet langs de deuren om het door te geven?
Hier staat zo'n mobiele stand naast een plein met veel kroegen,quote:
Daar vind ik dus geen ruk aan ... geluid is bagger ... en vrrl SLsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer niet leuk meer. Alles en iedereen werd de grond in geboord maar over één persoon mag er niks gezegd worden want daar moet alles van verdedigd worden.
En ik baalde er zelf ook wel even van. Heb er toch bijna een half jaar veel naar gekeken. Maar het is het niet waard om er keer op keer gefrustreerd over te raken dus ik kijk even niet meer.
Nu kijk ik big brother. Het is best leuk. Prima zo toch
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, het stoort mij ook vreselijk, maar het is goed dat je die keuze hebt gemaakt als je er zo van baalt, al vind ik het wel jammer, want ik kon je bijdragen daar heel erg waarderen.
Geluid is juist overdreven goed dit jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen ruk aan ... geluid is bagger ... en vrrl SLs
Ja je hoorde alles ....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Geluid is juist overdreven goed dit jaar
ja dat dus. Als ze eten hoor je alleen maar lepels en vorken klikken in borden.quote:
Ja daar stoor ik me dus aan en aan al die haardingen en andere apparaten die continu aan stonden ...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
ja dat dus. Als ze eten hoor je alleen maar lepels en vorken klikken in borden.
ja sorry die heb ik nietquote:
Ik heb ze ooit 1x Live gezien ... early 80's in Grunnquote:
Speciaal voor chufi, die had daar behoefte aanquote:
Stukje wandelen zo, ondanks het weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:04 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen, nog wat duf, maar ik spring zo op de fiets om te gaan sporten.
Leuk!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:09 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, zo fris als een hoentje, ik ga vandaag weer helpen de nieuwe winkel van mijn zwager en zus inrichten.
quote:
Van Sinkel spulletjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:52 schreef chufi het volgende:
Beetje uit de buurt... wat verkopen ze?
Ja en nee dusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/utre(...)an-nederland~143904/
quote:
Is dat Terror Jaap?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Even iedereen wakker spetteren.
[ afbeelding ]
De betere bommetjesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Even iedereen wakker spetteren.
[ afbeelding ]
quote:
haha ja hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwens mooie goal van die Argentijnse doeldombo
Weer back on topquote:Op zaterdag 18 februari 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
haha ja hewil het zelf niet lukken gaat hij er alsnog via zijn hoofd in. En die 4-2 was een beetje dom vond ik maar netjes gebruik van gemaakt.
Voor het momentum wel even een belangrijke overwinning. Werd ook goed gespeeld tweede helft.quote:
Sport & more, een outlet van merk sportkleding en -schoenen, maar ook vrijetijdskleding van goede merken.quote:
Dat moeten ze zelf wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sport & more, een outlet van merk sportkleding en -schoenen, maar ook vrijetijdskleding van goede merken.
Bijna antiekquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude backpack nog die is al zeker 30 jaar oud
Er staan ook vlaggentjes op van landen waar ik geweest ben en handtekeningen van mensen die ik ontmoet hebquote:
Nee maar daar is een ander topic voorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nog ...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar daar is een ander topic voor
Juichenquote:
City laat punten liggenquote:
Gedurftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sport & more, een outlet van merk sportkleding en -schoenen, maar ook vrijetijdskleding van goede merken.
Nu Arsenal weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke, ik volg dat niet meer.
Wie staat er bovenaan.
Wat is dat nou weer voor een -----*****-------- stelling?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:58 schreef chufi het volgende:
Bayern ook onderuit omdat Blind in de basis stond
Ik schrijf geen nieuwskoppenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een -----*****-------- stelling?
Daar lees ik toch:quote:
quote:Bayern moet vrezen voor verlies koppositie na nederlaag bij basisdebuut Blind
Die moeten over een half uurtjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was/ben altijd wel Liverpool fan.
Nee is verboden hierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Je durft de naam niet in de mond te nemen ?
Wat ben jij ook een deugnietje.quote:
Jij bent ook real fan, echt van voetbal houden doe je dus nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik blijf erbij en ga over tot de order van de dag
Nopequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent ook real fan, echt van voetbal houden doe je dus niet
Huh hoezo dat nu weer?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een deugnietje.
Toen was ik er niet denk ik, of was dat toen mario je mentiondequote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:28 schreef aloa het volgende:
Vanavond toch wel een topper. Feye - AZ.
Beste scenario is toch dat Feye verliest.
Dat is wel heel gaaf, vol herinneringen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er staan ook vlaggentjes op van landen waar ik geweest ben en handtekeningen van mensen die ik ontmoet heb
Hij heeft er ervaring in en er echt wel een neus voor en zoiets is altijd een risico.quote:
Wat ?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er ervaring in en er echt wel een neus voor en zoiets is altijd een risico.
Ik denk wel dat dat werkt. Ik ben niet zo in de sport gedoe maar schoenen moet je passen ipv onlinequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er ervaring in en er echt wel een neus voor en zoiets is altijd een risico.
Ik heb timberland en nikequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat werkt. Ik ben niet zo in de sport gedoe maar schoenen moet je passen ipv online
Ik had mijn timberlands online omdat ze vrouwen maten niet verkochtenquote:
Hij heeft ook echt mooie merkschoenen en -kleding voor weinig, dus ik denk ook dat het wel gaat werken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat werkt. Ik ben niet zo in de sport gedoe maar schoenen moet je passen ipv online
Vuile klootzakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had mijn timberlands online omdat ze vrouwen maten niet verkochten
Ja echt he?quote:
Nou als je prima schoenen wil kopen met stalen neuzen is dames maat niet te vinden. Fuck datquote:
Waarom stalen neuzen dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je prima schoenen wil kopen met stalen neuzen is dames maat niet te vinden. Fuck dat
Omdat ik een tijdje in de bouw/sloop heb gewerktquote:
Genoeg te vinden onlinequote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je prima schoenen wil kopen met stalen neuzen is dames maat niet te vinden. Fuck dat
Dan is het wel handig. Al kan het ook averechts werken...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik een tijdje in de bouw/sloop heb gewerkt
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik een tijdje in de bouw/sloop heb gewerkt
Ik wil Timberlands niet hakjesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoeg te vinden onlinehttps://www.google.com/se(...)w=1280&bih=720&dpr=2
Stalen neuzen mag al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei je net niet, je zei dat je schoenen met stalen neuzen wildequote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stalen neuzen mag al een tijdje niet meer.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als een stalen neus ingedrukt wordt behoud het zijn vorm met vaak zwaardere verwondingen. Sinds een jaar of 20 wordt een composiet van oa cavlar gebruikt.quote:
Kevlar?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als een stalen neus ingedrukt wordt behoud het zijn vorm met vaak zwaardere verwondingen. Sinds een jaar of 20 wordt een composiet van oa cavlar gebruikt.
Poep!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als een stalen neus ingedrukt wordt behoud het zijn vorm met vaak zwaardere verwondingen. Sinds een jaar of 20 wordt een composiet van oa cavlar gebruikt.
quote:VEILIGHEID BIJ ELKE STAP
Diepe plassen water, op de grond liggende spijkers, vallende voorwerpen of gladde oppervlakken: met de S3 veiligheidsschoenen e.s. Kastra staat u altijd stevig en bent u optimaal beschermd door de penetratieveilige stalen tussenzool. Samen met het weerbestendige dryplexx®-membraan en de robuuste stalen neus biedt de Kastra uw voeten een op elk vlak een zorgeloos pakket. Daarbij hoort ook het extreem snelle aan- en uittrekken, dat door de praktische draaisluiting mogelijk wordt.
Ook goed.quote:
Dat deukt niet in? Ja weet ik veelquote:
Dat kan nog steeds gebeuren dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik een spijker uit mijn zool heb getrokken zonder enig letselquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poep!
https://www.engelbert-str(...)1302040-93964-1.html
[..]
Die zijn wel stevig denk ik , want das degelijk spulquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Poep!
https://www.engelbert-str(...)1302040-93964-1.html
[..]
Jawel dat deukt wel in, dus niet zo veilig voor de neus van je schoenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deukt niet in? Ja weet ik veel
Gelukkig had je geen teenslippers aanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik een spijker uit mijn zool heb getrokken zonder enig letsel
Een neef van mij had een keer in een roestige spijker getrapt die stak door zijn voet heenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig had je geen teenslippers aan
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een neef van mij had een keer in een roestige spijker getrapt die stak door zijn voet heen
Dat was ooit een dingetje dat we op slippers liepen op een sloop locatie. De beste man wist niet dat schoenen er ook als gympen uit konden zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig had je geen teenslippers aan
Au!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een neef van mij had een keer in een roestige spijker getrapt die stak door zijn voet heen
Coolquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een keer verschrikkelijk veel geluk gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik een spijker uit mijn zool heb getrokken zonder enig letsel
Ik wel meerdere kerenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een keer verschrikkelijk veel geluk gehad
Ik zie idd dat stalen neuzen nog steeds mogen maar dat het advies per branche verschild.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel dat deukt wel in, dus niet zo veilig voor de neus van je schoen
Anders ik welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een keer verschrikkelijk veel geluk gehad
Je hebt verschilende klassenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie idd dat stalen neuzen nog steeds mogen maar dat het advies per branche verschild.
Je kan ook beter in een roestige spijker stappen dan een niet roestige.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb eens in een satéprikket getrapt, tussen mijn tenen ging die mijn voet binnen. Even schoongemaakt en verder geen aandacht aan besteed. 2 dagen later had ik een AB-kuur en kon ik 1,5 week met mijn voet omhoog zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Spijker ging dwars door mijn schoen![]()
Precies tussen mijn tenen..
Pinda intolerantquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens in een satéprikket getrapt, tussen mijn tenen ging die mijn voet binnen. Even schoongemaakt en verder geen aandacht aan besteed. 2 dagen later had ik een AB-kuur en kon ik 1,5 week met mijn voet omhoog zitten.![]()
quote:
Ik heb hem daarna ook maar niet meer gebruikt.quote:
Kan gebeuren ...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem daarna ook maar niet meer gebruikt.
Ik was aan het verhuizen en die is uit de doos met keukenspullen gevallen.
Ach het is weer wat anders dan een kapmes in je voorhoofd.quote:
Oeh, dat klinkt wel lekker,quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het is weer wat anders dan een kapmes in je voorhoofd.
Daar liep Tonja toch altijd meequote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel lekker,
waar is dat te regelen?
Een vriend van mij maakte een schijnbeweging met mijn kapmes toen ik een stapje naar voren deed. Dat werd een doktersbezoekje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt wel lekker,
waar is dat te regelen?
Lucky youquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij maakte een schijnbeweging met mijn kapmes toen ik een stapje naar voren deed. Dat werd een doktersbezoekje.
Ik kwam ook voornamelijk door snijwonden bij de dokter.quote:
Ja dat was haar UI altijdquote:
Die kerstavatar die ik er van gemaakt had was ook goed gelukt.quote:
Dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kerstavatar die ik er van gemaakt had was ook goed gelukt.
quote:
Ow, je moet nog oefenen danquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam ook voornamelijk door snijwonden bij de dokter.
Viel wel mee de andere keer had ik met een scalpel dwars door mijn duim gesneden.quote:
Klinkt wel verstandig als je niet met een kettingzaag gaat spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Viel wel mee de andere keer had ik met een scalpel dwars door mijn duim gesneden.
Geef mij maar een goede hakbijl, dat vind ik veel leuker.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt wel verstandig als je niet met een kettingzaag gaat spelen
Met bot enzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Viel wel mee de andere keer had ik met een scalpel dwars door mijn duim gesneden.
Dat niet, wel dwars door mijn nagel.quote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, wel dwars door mijn nagel.
En en bij de BB vriendjesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
Zit die mario eigenlijk nog wel eens te bolken hier bij de buurtjes?
Ah okquote:
Beter dat ie niet op vakantie isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is gewoon druk denk ik ... Soms roept ie mij in het bolk-programma
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich volgens mij al een stuk rustiger
Sommige mensen waren er ook wel op uit om hem uit zijn tent te lokken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich volgens mij al een stuk rustiger
Ja dat ook ..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige mensen waren er ook wel op uit om hem uit zijn tent te lokken.
Ja daar is hij soms maar ook niet veel. We zijn wel fan van dezelfde damequote:
mario is fan van bijna elke dame.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar is hij soms maar ook niet veel. We zijn wel fan van dezelfde dame
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario is fan van bijna elke dame.
Dat mag ... Ze komt uit Nederland en niet uit Oostenrijk iigquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat valt wel mee. Toevallig vinden we deze keer dezelfde bewoner leuk.
Heb jij al een nieuwe gevonden daar?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Welkom in de sportschool
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij al een nieuwe gevonden daar?
Dan ga je toch buiten meehossen .. is ook een soort sportquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet weer een proefles gaan doen,
maar vandaag regende het
de komende 3 dagen zijn ze dicht
Niet mijn sport,quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga je toch buiten meehossen .. is ook een soort sport
OK maak eens wat fotos voor hierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet mijn sport,
ga morgen wel even bij de optocht kijken.
Was niet van plan de camera mee te nemen eigenlijkquote:
Met je mobiel kan ook tegenwoordig, heb ik van horen zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet van plan de camera mee te nemen eigenlijk
Pciesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga je toch buiten meehossen .. is ook een soort sport
Deed ie het weer jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef pullup het volgende:
Zat in de trein naar Delft vanochtend maar daar zaten ook een zooi verklede mensen in die onderweg naar het grote zuipen waren
Waren het roeiers? Nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef pullup het volgende:
Zat in de trein naar Delft vanochtend maar daar zaten ook een zooi verklede mensen in die onderweg naar het grote zuipen waren
Geen roeiers. Duidelijke carnavalsgangers in berenpakjes en zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren het roeiers? Nog wat gewonnen?
Ja dan ga ik dat niet meer aanklikken nuquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
Een beetje onoverzichtelijk ... maar ok
Succes en benieuwd wat je verder nog tegenkomt onderwegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen roeiers. Duidelijke carnavalsgangers in berenpakjes en zo.
Wel wat gewonnen maar ik had wat meer verwacht.
Morgen een betere dag, dan zijn de mannen aan de beurt
Doe maar eens welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan ga ik dat niet meer aanklikken nu
Ja bij de Beer in Delftquote:Op zondag 19 februari 2023 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen carnaval aan het vieren?
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik blijf er ver vandaanquote:Op zondag 19 februari 2023 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik nog verder.quote:
Hoe doe je dat?quote:
Ik ben bij mijn parkiet in haar kooitje gaan zitten.quote:
schijtertquote:Op zondag 19 februari 2023 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn parkiet in haar kooitje gaan zitten.
Noem je mijn parkiet een schijterd?quote:
En daardoor ben je verder weg van Limbabwezen en die andere onverstaanbare lui?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn parkiet in haar kooitje gaan zitten.
Nee jouquote:Op zondag 19 februari 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem je mijn parkiet een schijterd?
Zoek je ruzie ofzo?quote:
Is ie dat niet dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem je mijn parkiet een schijterd?
Vechten laat ik wel aan mijn parkiet over.quote:
verstandigquote:Op zondag 19 februari 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vechten laat ik wel aan mijn parkiet over.
Maar het beestje zit in een kooiquote:Op zondag 19 februari 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vliegt dagelijks naar het toilet ...
Ik kan ook BDS vragen.quote:
Daar heeft ze een app voor.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie moet dan drukt ie op een knopje en mag ie
kijk dat zelfsquote:Op zondag 19 februari 2023 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heeft ze een app voor.
Meestal heb ik het deurtje ook openstaan zodat ze wat kan fladderen als ze wil.quote:
Tuig, allemaal tuig, vooral daar in het 'noorden'quote:Op zondag 19 februari 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Den Haag ... daar hebben ze dat soort tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |