Ik kan altijd een assistent gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een sollicitiatieprocedure opstarten
Mij lukt het wel om te Keltenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet Kelten.
Dikke vinger van chufi: ga daar zelf maar op zitten![]()
En Marc: sollicitatieprocedure reken ik ook goed. Ik gooide alleen ff een mod naar voren
Zoiets is ook leuk. Wandelmeet van Domni en ajodingesleukmens was ook tofquote:
Hoe Kelt jij dan? Weet niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen?quote:
Die kut auto correctiequote:
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet Kwooten uit een ander topic.
Dikke vinger van chufi: ga daar zelf maar op zitten![]()
En Marc: sollicitatieprocedure reken ik ook goed. Ik gooide alleen ff een mod naar voren
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @Prisha kenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zoiets is ook leuk. Wandelmeet van Domni en ajodingesleukmens was ook tof
Ik Kelt in het oude topic en voordat ik op invoeren klik doe ik ctrl-A en ctrl-c en plak het in het nieuwe topic zodat ik daar Kelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe Kelt jij dan? Weet niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen?
Wereldrecord gepakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @:prisha ken
In je dromenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?
Nah dat is admin werpenquote:
Wij hebben niet gelopen. SF ivm zijn ribben nog en ik omdat ik lopen haatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagdat lijkt mij dan ook wel leuk.
Maar of je er dan beter van wordt om met mods te gaan gooien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @:prisha ken
Oh nee, daar gebeuren echt heel andere dingenquote:
Neequote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, daar gebeuren echt heel andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |