Ik kan altijd een assistent gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een sollicitiatieprocedure opstarten
Mij lukt het wel om te Keltenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet Kelten.
Dikke vinger van chufi: ga daar zelf maar op zitten![]()
En Marc: sollicitatieprocedure reken ik ook goed. Ik gooide alleen ff een mod naar voren
Zoiets is ook leuk. Wandelmeet van Domni en ajodingesleukmens was ook tofquote:
Hoe Kelt jij dan? Weet niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen?quote:
Die kut auto correctiequote:
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet Kwooten uit een ander topic.
Dikke vinger van chufi: ga daar zelf maar op zitten![]()
En Marc: sollicitatieprocedure reken ik ook goed. Ik gooide alleen ff een mod naar voren
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @Prisha kenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zoiets is ook leuk. Wandelmeet van Domni en ajodingesleukmens was ook tof
Ik Kelt in het oude topic en voordat ik op invoeren klik doe ik ctrl-A en ctrl-c en plak het in het nieuwe topic zodat ik daar Kelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe Kelt jij dan? Weet niet zo goed wat ik mij daar bij voor moet stellen?
Wereldrecord gepakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @:prisha ken
In je dromenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport, mod gooien?
Nah dat is admin werpenquote:
Wij hebben niet gelopen. SF ivm zijn ribben nog en ik omdat ik lopen haatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagdat lijkt mij dan ook wel leuk.
Maar of je er dan beter van wordt om met mods te gaan gooien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dwergwerpen doe ik niet meer sinds ik @:prisha ken
Oh nee, daar gebeuren echt heel andere dingenquote:
Neequote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, daar gebeuren echt heel andere dingen
Ik gooi @murpquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de keuze wel een beetje beperkt
Maar ook een paar erg leuke. Zowel op fok als in het echt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of je er dan beter van wordt om met mods te gaan gooien.
Volgens mij zitten daar een paar zeer gewichtige personen tussen
Ik mis je al een tijdje in JAAquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:14 schreef engine het volgende:
Ik heb zoveel streams open dat ik niet kan ontdekken waar het gepraat vandaan komtgewoon dwars door mijn muziek heen
Ken er niet 1 irl, dus geloof je niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar ook een paar erg leuke. Zowel op fok als in het echt.
Het geloof kan ik je niet geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken er niet 1 irl, dus geloof je niet hoor
Ik vond de sfeer niet leuk meer. Alles en iedereen werd de grond in geboord maar over één persoon mag er niks gezegd worden want daar moet alles van verdedigd worden.quote:
Je gaat niet langs de deuren om het door te geven?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het geloof kan ik je niet geven.
Maakt ook niet uit.
Ik begrijp je helemaal, het stoort mij ook vreselijk, maar het is goed dat je die keuze hebt gemaakt als je er zo van baalt, al vind ik het wel jammer, want ik kon je bijdragen daar heel erg waarderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer niet leuk meer. Alles en iedereen werd de grond in geboord maar over één persoon mag er niks gezegd worden want daar moet alles van verdedigd worden.
En ik baalde er zelf ook wel even van. Heb er toch bijna een half jaar veel naar gekeken. Maar het is het niet waard om er keer op keer gefrustreerd over te raken dus ik kijk even niet meer.
Nu kijk ik big brother. Het is best leuk. Prima zo toch
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat niet langs de deuren om het door te geven?
Hier staat zo'n mobiele stand naast een plein met veel kroegen,quote:
Daar vind ik dus geen ruk aan ... geluid is bagger ... en vrrl SLsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer niet leuk meer. Alles en iedereen werd de grond in geboord maar over één persoon mag er niks gezegd worden want daar moet alles van verdedigd worden.
En ik baalde er zelf ook wel even van. Heb er toch bijna een half jaar veel naar gekeken. Maar het is het niet waard om er keer op keer gefrustreerd over te raken dus ik kijk even niet meer.
Nu kijk ik big brother. Het is best leuk. Prima zo toch
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, het stoort mij ook vreselijk, maar het is goed dat je die keuze hebt gemaakt als je er zo van baalt, al vind ik het wel jammer, want ik kon je bijdragen daar heel erg waarderen.
Geluid is juist overdreven goed dit jaarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen ruk aan ... geluid is bagger ... en vrrl SLs
Ja je hoorde alles ....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Geluid is juist overdreven goed dit jaar
ja dat dus. Als ze eten hoor je alleen maar lepels en vorken klikken in borden.quote:
Ja daar stoor ik me dus aan en aan al die haardingen en andere apparaten die continu aan stonden ...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
ja dat dus. Als ze eten hoor je alleen maar lepels en vorken klikken in borden.
ja sorry die heb ik nietquote:
Ik heb ze ooit 1x Live gezien ... early 80's in Grunnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |