Genoteerd. We kunnen weer door.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik doen, als jij hand in hand een rondje loopt, in die op instorten staande betonbak met de crimineel en latente homo, John de Wolf. Het liefst met kameraden.
Cool hé.quote:
Graag jouw mening over Lilianquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is Lilian.
En ze is geen gedrocht.
Wat stond erquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 62% gewijzigd door tong80 op 18-02-2023 14:46 ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat ga teruglezen
Wel jammer dat een klein stukje liefde verloren is gegaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik weet wel zeker dat je het hebt teruggelezen.
Verbazingwekkender is het dat hij de edit-knop nog wist te vinden.
tong80 : 'Ik dacht, dus ik bestond.'quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat ga teruglezen
quote:
Soms ben je net een vrouw. Hou het een beetje duidelijk, wil je.quote:
Wil je nou zeggen dat alle vrouwen verward zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Soms ben je net een vrouw. Hou het een beetje duidelijk, wil je.
Tot later.
Take care brotherquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 : 'Ik dacht, dus ik bestond.'
Tot morgen onlogisch, en andere hoerenlopers.
Het is de SC Nelis. Dat teruglezen zou net zoiets zijn als 2 kapsalons bestellen en opeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik weet wel zeker dat je het hebt teruggelezen.
Verbazingwekkender is het dat hij de edit-knop nog wist te vinden.
Mannen gaan, vrouwen zwaaien nog drie keer na.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat alle vrouwen verward zijn?
Daar heb je een punt. Wat is dat irritant eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen gaan, vrouwen zwaaien nog drie keer na.
Totdat de vrouw abrupt wegloopt, dan raak je in de war.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat is dat irritant eigenlijk.
Precies, je bent niet voor niets forumbeest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de SC Nelis. Dat teruglezen zou net zoiets zijn als 2 kapsalons bestellen en opeten.
Of opgewondenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totdat de vrouw abrupt wegloopt, dan raak je in de war.
Oh ben je er zo eentje.quote:
En terecht zolang je je muil over crypto maar houdt. Verder gewoon een onbegrepen schatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heb ik @:littlerabbit die soms in mijn oor fluistert dat het niet aan mij ligt en ik gewoon lief ben
Crypto gaat wel weer lekker laatste tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht zolang je je muil over crypto maar houdt. Verder gewoon een onbegrepen schatje.
https://www.mediacourant.(...)lf8-wat-een-jankerd/quote:En als Johnny aan het eind van de uitzending de Rotterdamse snack kapsalon uitdeelt, reageert Sjuul geïrriteerd: “Ik vind dit gelegaliseerde voedselvergiftiging. Het kan toch niet zo zijn dat we met z’n allen zeggen dat we gezonder gaan leven en dan dit soort bagger. Dit is voor holbewoners!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |