Echt alsof die man hier wakker van ligt.quote:
Als hij te lang doorgaat kan het een gevalletje vergane glorie worden, ipv dat je stopt als groot kampioen.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt alsof die man hier wakker van ligt.![]()
Die stats slaan nergens op want je vergelijkt ze met nummers uit de prehistorie.
Er is maar één ding wat telt. WDC.
Het plan is om bij WDC 8 te stoppen gok ik. Dan ben je een grootheid. En zolang hij niet opgeeft maar wel doorgaat pakt hij geen kampioenschappen nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als hij te lang doorgaat kan het een gevalletje vergane glorie worden, ipv dat je stopt als groot kampioen.
Nog een paar jaar doorrijden zonder overwinning neemt toch wat glans weg van z'n carrière.
Als hij dit jaar ook geen overwinning pakt, dan moet hij toch ook wel inzien dat het voorbij is?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als hij te lang doorgaat kan het een gevalletje vergane glorie worden, ipv dat je stopt als groot kampioen.
Nog een paar jaar doorrijden zonder overwinning neemt toch wat glans weg van z'n carrière.
Je kan wel plannen hebben maar je moet ook de auto hebben, dit jaar niet en waarschijnlijk volgend jaar ook (nog) niet, plus dat hij zelf minder wordt, daar is verder niks mis mee maar vrij normaal als je wat ouder wordt, zelfs bij topsporters.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het plan is om bij WDC 8 te stoppen gok ik. Dan ben je een grootheid. En zolang hij niet opgeeft maar wel doorgaat pakt hij geen kampioenschappen nee.
AM heeft ook een gigantische stap kunnen maken, theoretisch zou Mercedes dat toch ook moeten kunnen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als hij dit jaar ook geen overwinning pakt, dan moet hij toch ook wel inzien dat het voorbij is?
Wellicht geniet ie gewoon wel van het rijden in een F1 wagen? En als dat nog altijd competitief kan maar niet om plaats 1 hoeft dat toch geen farewell te betekenen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als hij dit jaar ook geen overwinning pakt, dan moet hij toch ook wel inzien dat het voorbij is?
Theoretisch wel maar ze hebben het niet gedaan en hebben dus waarschijnlijk ook de know how niet dat wel te doen. Het lijkt me geen toeval dat met de transfer van Dan Fellows van Red Bull naar Aston Martin deze opeens een sprong hebben gemaakt. Die grapjes over 3 Red Bulls op het podium komen niet uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
AM heeft ook een gigantische stap kunnen maken, theoretisch zou Mercedes dat toch ook moeten kunnen?
Eens. Zei tijdens de driver parade ook dat hij geniet van werken met het team. Nou, alleen maar mooi. Snap ik wel ook. Er is meer in de wereld dan winnen winnen winnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht geniet ie gewoon wel van het rijden in een F1 wagen? En als dat nog altijd competitief kan maar niet om plaats 1 hoeft dat toch geen farewell te betekenen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Zei tijdens de driver parade ook dat hij geniet van werken met het team. Nou, alleen maar mooi. Snap ik wel ook. Er is meer in de wereld dan winnen winnen winnen.
Iemand die rijdt omdat hij het alleen leuk vindt roept ook niet dat hij doorgaat tot hij zijn 8e WDC heeft.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Olympische gedachte, natuurlijk wil hij winnen maar ziet dat het er nu niet in zit.
En ja hoor, hij moet weer even op de hak worden genomen hier.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin of onzekerheid. Geen idee.
Wat raar dat een topsporter dat als doel stelt zeg. Max ging dit seizoen ook in voor het winnen van zijn 3e WDC en niet anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iemand die rijdt omdat hij het alleen leuk vindt roept ook niet dat hij doorgaat tot hij zijn 8e WDC heeft.
Ik weet niet wat het bij hem is, maar hij heeft gewoon heel erg de drang om die GOAT titel te hebben. Grootheidswaanzin of onzekerheid. Geen idee.
Max wilde wereldkampioen worden en alles wat er daarna nog bij komt is bonus.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat raar dat een topsporter dat als doel stelt zeg. Max ging dit seizoen ook in voor het winnen van zijn 3e WDC en niet anders.
Rare reactie van je
Je moet ook gewoon een beetje een klootzak zijn om het ver te schoppen in deze sport volgens mij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat raar dat een topsporter dat als doel stelt zeg. Max ging dit seizoen ook in voor het winnen van zijn 3e WDC en niet anders.
Rare reactie van je
Wat aardig van Max dat hij de titel bij deze laat aan Ferrari.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Max wilde wereldkampioen worden en alles wat er daarna nog bij komt is bonus.
Een adoratietopic is niet compleet zonder een beetje kritiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ja hoor, hij moet weer even op de hak worden genomen hier.
In dit geval is dat effectief precies hetzelfde technisch gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kampioen willen worden is natuurlijk niet hetzelfde als perse doorgaan tot je de cijfermatige GOAT bent.
Nou, in dat kader zeg ik: vooruit!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een adoratietopic is niet compleet zonder een beetje kritiek.
Voor de broodnodige balans, je weet toch.
Het streven is niks mis mee, als je 7 titels hebt begrijp ik wel dat je voor niets minder wil gaan dan die 8e, alleen willen is 1 ding en kunnen is een ander.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kampioen willen worden is natuurlijk niet hetzelfde als perse doorgaan tot je de cijfermatige GOAT bent.
Als Hamilton de beste wagen heeft kan het prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het streven is niks mis mee, als je 7 titels hebt begrijp ik wel dat je voor niets minder wil gaan dan die 8e, alleen willen is 1 ding en kunnen is een ander.
Moet hij nog wel zn teamgenoot verslaan en ik denk dat ook bij Hamilton de leeftijd gaat tellen en hij elk jaar wat minder gaat worden. De tijd begint dus te dringen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Hamilton de beste wagen heeft kan het prima natuurlijk.
Inderdaad maar dat zit er voorlopig niet in en tegen de tijd dat die er wel is lijkt me George ook wel een aardige concurrent.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Hamilton de beste wagen heeft kan het prima natuurlijk.
Nee ik zie hem niet Guiseppe Farina uit de recordboeken rijden inderdaad, dusja dan moet hij die relevante wagen wel binnen nu en vijf jaar krijgen, en in die tijd ook sneller zijn dan Russell die me ook niet kansloos lijkt in een tweestrijd met Lewis. Laat ik het zo zeggen: Ik schat hem niet lager in dan Nico Rosberg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Moet hij nog wel zn teamgenoot verslaan en ik denk dat ook bij Hamilton de leeftijd gaat tellen en hij elk jaar wat minder gaat worden. De tijd begint dus te dringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |