Voorrang op de snelweg? Ik snap het even niet?quote:Op zondag 2 juli 2023 00:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Ik kreeg jaren geleden ook voorrang van een vriendelijke automobilist. Degene achter hem had niet zoveel geduld en haalde hem in met als gevolg dat ik boven op haar motorkap belandde.
Terwijl ik versuft en dizzy op de snelweg lag, vroeg dat takkewijf ook nog aan mij wat ik dacht te doen aan de schade van haar auto.
Ik kwam van mijn werk. De uitrit kwam direct uit op een snelweg. En er was een lange rij auto's.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voorrang op de snelweg? Ik snap het even niet?
Ik vat hem, ik vond het alleen raar klinken, voorrang op de snelwegquote:Op zondag 2 juli 2023 00:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kwam van mijn werk. De uitrit kwam direct uit op een snelweg. En er was een lange rij auto's.
Een man stopte voor en gaf met een handgebaar te kennen dat ik mocht oversteken.
Heb ik het zo duidelijk genoeg uitgelegd?
Einde van de werkdag, hé? Deze man dacht blijkbaar dat we in feite allemaal collega's zijn die ook naar huis willen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vat hem, ik vond het alleen raar klinken, voorrang op de snelweg
Nee niet echt. Want ik denk nu nog steeds te lezen dat je wandelend de snelweg bent overgestoken?quote:Op zondag 2 juli 2023 00:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik kwam van mijn werk. De uitrit kwam direct uit op een snelweg. En er was een lange rij auto's.
Een man stopte voor en gaf met een handgebaar te kennen dat ik mocht oversteken.
Ik was op de fiets.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Nee niet echt. Want ik denk nu nog steeds te lezen dat je wandelend de snelweg bent overgestoken?
Zit je nou te trollen?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Een fiets? Op de snelweg? Dat is toch niet de bedoeling?
Nee. Jij? Wat doe je met een fiets op de snelweg. hoezo is er "oversteken" op de snelweg? Ik snap het niet.quote:
Dan lees je maar even terug.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Jij? Wat doe je met een fiets op de snelweg. hoezo is er "oversteken" op de snelweg? Ik snap het niet.
quote:
Dat staat er en nog iets ervoor.quote:Ik kwam van mijn werk. De uitrit kwam direct uit op een snelweg. En er was een lange rij auto's.
OMG! Het bedrijf waar ik toen werkte zat aan de rand van een industriegebied.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er en nog iets ervoor.
Wie steekt er over bij een snelweg? een snelweg heeft opritten en afritten. Geen kruisingen.
Nee, de exacte locatie. Ik ben oprecht benieuwd waar je met een fiets de snelweg oversteekt. Serieuze vraag/interessequote:
Weer zo'n vaag half antwoord.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
OMG! Het bedrijf waar ik toen werkte zat aan de rand van een industriegebied.
Een industriegebied die direct aan een snelweg ligt? Nee, dat is niet zo.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
OMG! Het bedrijf waar ik toen werkte zat aan de rand van een industriegebied.
Ben jij gek geworden. Het bedrijf had een oprit die rechtstreeks uitkwam op een snelweg.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, de exacte locatie. Ik ben oprecht benieuwd waar je met een fiets de snelweg oversteekt. Serieuze vraag/interesse
Mag ook in DM.
In welk land is dit?quote:Op maandag 3 juli 2023 13:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ben jij gek geworden. Het bedrijf had een oprit die rechtstreeks uitkwam op een snelweg.
Er waren geen borden, stoplichten of zebrapad.
En ik moest die weg oversteken om op het fietspad aan de andere kant te komen.
Snap je het nou? Nee? Jammer dan.
Bedenk me net, stel er zit iemand achter je. Je maakt een noodstop omdat een fietser door rood rijd of haaientanden negeert. Die achter je klapt op jouw auto, schade. Fietser rijdt door.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat idd.
Ik mag hopen dat ze dan even 3x nadenken voordat ze ervoor schieten.
Had nog wel geluk dat ik niemand dicht achter mij had rijden, anders had ik nog schade ook..
Degene die achterop is geklapt is altijd de lul.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bedenk me net, stel er zit iemand achter je. Je maakt een noodstop omdat een fietser door rood rijd of haaientanden negeert. Die achter je klapt op jouw auto, schade. Fietser rijdt door.
Hoe wordt dit geregeld, wie is hier de pisang?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bedenk me net, stel er zit iemand achter je. Je maakt een noodstop omdat een fietser door rood rijd of haaientanden negeert. Die achter je klapt op jouw auto, schade. Fietser rijdt door.
Hoe wordt dit geregeld, wie is hier de pisang?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Degene die achterop is geklapt is altijd de lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |