Tja die Russen moeten een keer ergens mee komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:43 schreef oheng het volgende:
[..]
10.000 russen bij Sumy zijn toch een beetje beginnersaantallen. Zeker aangezien Oekraine ze zit op te wachten, en zelfs de TDF/Nationale garde de betere eenheden zijn qua materieel, persoonlijke uitrusting, en moreel.
RIA meldt dat er 25.000 Oekrainers zich verzameld hebben bij Zaporicha....
Natuurlijk zijn de getallen met een flinke korrel zout te nemen.
Wagner blijft trouwens gewoon genoemd worden op RIA e.d. Dus dat Wagner gecensureerd wordt, kloppen niet.
En ik hou het crematorium ten noorden van Simferopol in de gaten, maar ik zie geen gigantische aantallen russische soldaten die daar verbrand worden.
Ramen maken overuren in Rusland, en dat is niet vanwege de hoerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:04 schreef Korenfok het volgende:
Recent twee hoog geplaatste personen in het russische leger doodgevonden onder verdachte omstandigheden:
Alexei Maslov (69)
Former Commander-in-Chief of the Russian Ground Forces and special representative of Uralvagonzavod.
24 December 2022
Russia Burdenko Main Military Clinical Hospital, Moscow
Died "unexpectedly" in a military hospital, no cause given.
Marina Yankina 58
Head of the financial support department of the Ministry of Defence for the Western Military District.
16 February 2023
Russia House on Zamshina Street, St. Petersburg
Found dead after falling from a window on the 16th-floor of a high-rise building.
'Invaders must die'quote:
ook mooi spul om human waves mee te kortwiekenquote:
Oi. Zware C&C vibes nu.quote:
1 rake rpg en het is klaar. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
ook mooi spul om human waves mee te kortwieken
Dat is het met een pantserwagen ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 rake rpg en het is klaar. Beetje jammer.
Nee ik niet, ik wil wel voldoening hebben(wat dat ook mag zijn)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Op of tijdens het werk, zeg ik toch.
Juist wel. Zulk spul werkt goed bij lichte infanterie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is het met een pantserwagen ook.
Voor de mobiele aa is zo’n auto natuurlijk ideaal.
Alleen niet aan het front laten komennbest.
Daarom moet je ook in beweging blijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 rake rpg en het is klaar. Beetje jammer.
Zijn daar die bradleys ed niet voor?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juist wel. Zulk spul werkt goed bij lichte infanterie.
https://mwi.usma.edu/how-(...)ons-for-the-us-army/
Hier rijdt men in NL bijvoorbeeld mee rond:
[ afbeelding ]
Tr00.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn daar die bradleys ed niet voor?
Deze lijken me eerder voor de drone bestrijding?
Maar ik kan het mis hebben.
Gezien de Russen zichzelf blijkbaar helemaal gedegradeerd hebben tot WOI tacktieken zijn zowel de Bradley's als deze technicals uitermate geschikt voor Oekraïne lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn daar die bradleys ed niet voor?
Deze lijken me eerder voor de drone bestrijding?
Maar ik kan het mis hebben.
Ja, maar de patriots zijn met name nodig tegen de strategische raket/drone aanvallen. Bijv de KH-31 en de Oniks en de euhhh KH-55 (???) kunnen nu niet neergehaald worden IIRC.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja die Russen moeten een keer ergens mee komen.
Hoorde gister dat de patriots ook sneller dan verwacht ingezet kunnen worden, dus ook qua vliegtuigen zullen de Russen niet lang willen wachten.
Nee, het ging om de eerste maanden van de inval juist.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:43 schreef Korenfok het volgende:
[..]
datum artikel:
Mar 8th 2022
misschien eerst even kijken of er recentere informatie is. vanaf 8 maart en nu hebben wij een 180 graden ander idee over de staat en kunde van het russische leger.
Zo een Toyota pickup doet zijn werk ook goed aan het front. Misschien kunnen die ook geleverd worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juist wel. Zulk spul werkt goed bij lichte infanterie.
https://mwi.usma.edu/how-(...)ons-for-the-us-army/
Hier rijdt men in NL bijvoorbeeld mee rond:
[ afbeelding ]
Zitten toch zeer fraaie exemplaren tussenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jep: https://cavemancircus.com(...)aeli-defense-forces/
dit is een foto van de Doema, succes met zoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zijn er zwarte officials in Rusland?
Executie aub.quote:
Zou die info überhaupt bij de BND aanwezig zijn?quote:
Ja, dat zou onderdeel van het plan moeten zijn als de Russen deze oorlog nog willen winnen.quote:
shitquote:
Lijkt me niet. Ik zou geen reden weten waarom Oekraïne die data zou delen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou die info überhaupt bij de BND aanwezig zijn?
Iedereen weet toch hoe lek die club is.
Zijn 90% van die ambassadeur op het matje geroepen meetings niet samen te vatten in "dank voor de mededeling, doen we niks mee"?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:14 schreef Aether het volgende:
Kabinet noemt ontbieden gezant vanwege MH17 diplomatiek spel van Rusland
https://nos.nl/l/2464170
Na al die jaren zonder voedselcrisis ergens in de wereld, oh wacht...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Kunstmest tekort gaat voor een wereldwijde voedselcrisis zorgen die minstens 5 jaar aanhoudt.
Grootste problemen/hongersnood in de MiddleEast, dan China en daarna de SubSahara landen.
Dab wordt het tijd dat we enorme landerijen in Hongarije eens beter gaan gebruiken dan voor zonnebleoemen of braak liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Kunstmest tekort gaat voor een wereldwijde voedselcrisis zorgen die minstens 5 jaar aanhoudt.
Grootste problemen/hongersnood in de MiddleEast, dan China en daarna de SubSahara landen.
Nou die mogen Nederland wel binnenvallen hoor, snotnondenjuke'squote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jep: https://cavemancircus.com(...)aeli-defense-forces/
Ik heb volgende maand nog een paar dagen een Tajik te logeren, zal eens vragen of hij nog mensen kent die hier in zijn getrapt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:30 schreef Slayage het volgende:
Die Russen zijn toch wel creatief. Ze blijven maar sukkels vinden die voor een paar cent hun leven willen offeren. [ twitter ]
Wat is het probleem precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Niks bijzonders verder, next.
Emblemen van de vijand van het vrije westen.quote:
Okquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Emblemen van de vijand van het vrije westen.
Voor anderen wellicht "de vijand van mijn vijand, dus mijn vriend."quote:
Poe poe, één enkel figuur. Het is wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Emblemen van de vijand van het vrije westen.
Neuh, ten eerste zie ik ze niet als vijand maar zien ze ons als vijand. En is het een stap de goeie kant uit als ze Oekraïne steunen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:45 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Voor anderen wellicht "de vijand van mijn vijand, dus mijn vriend."
bron
Zij zien ons als de vijand en ze willen bewapend worden en ze willen een islamythische staat oprichten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, ten eerste zie ik ze niet als vijand maar zien ze ons als vijand. En is het een stap de goeie kant uit als ze Oekraïne steunen.
Ten tweede kan ik heel weinig met een screenshot van een vage witte stip waar a la CSI op magische wijze het scherp gemaakt is en spontaan Arabische tekens staan die mij verder weinig zeggen.
Als dit het beste is waar je mee aan kan komen, na waarschijnlijk heel lang zoeken, dan valt het allemaal nog wel mee aan Oekraïense zijde. Een patch op een groep van honderdduizenden gemobiliseerden, echt gozer waar hebben we het over.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Jaja, blabla. Zie hierboven. Stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:53 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Zij zien ons als de vijand en ze willen bewapend worden en ze willen een islamythische staat oprichten.
Beelden op 0:50
Wodan. Joelfeest. FvD.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Never stop asking questionsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaja, blabla. Zie hierboven. Stemmingmakerij.
Plaatje komt wel vaker voorbij vandaag. Fophef over nazi's in Oekraïne is ook weer helemaal hip de afgelopen dagen over onafhankelijke denkers en rusbots.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Als dit het beste is waar je mee aan kan komen, na waarschijnlijk heel lang zoeken, dan valt het allemaal nog wel mee aan Oekraïense zijde. Een patch op een groep van honderdduizenden gemobiliseerden, echt gozer waar hebben we het over.
Dezequote:
Precies. In St.Petersburg draaien ze weer een plaatje in elkaar, en "het stinkt, never stop asking questions!"quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:56 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Never stop asking questions
Trouwens, eens wb stemmingmakerij. maar het stinkt.
https://apnews.com/quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies. In St.Petersburg draaien ze weer een plaatje in elkaar, en "het stinkt, never stop asking questions!"
Auditors 😉😉😉quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, CIA wil daar ook wat meer rond gaan neuzen dus
"Auditors"
Het was toch een idee van die MAGA-figuren die nu het Huis runnen? Die wilden alles gaan controleren meen ik. Want stel dat men een dollar niet kan verantwoorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, CIA wil daar ook wat meer rond gaan neuzen dus
"Auditors"
Maar met dit soort foto's komen ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plaatje komt wel vaker voorbij vandaag. Fophef over nazi's in Oekraïne is ook weer helemaal hip de afgelopen dagen over onafhankelijke denkers en rusbots.
En bij wie komt die uitvergroting vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:04 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
https://apnews.com/
is dat een troll bron?
Het is duidelijk zichtbaar in de video paar posts terug.
Gvd ken je de uitdrukking "spijkers op laag water zoeken"?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Idd, ik ga toch ook niet hier iedere dag duizenden en duizenden russische nazi's posten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar met dit soort foto's komen ze dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |