Zitten toch zeer fraaie exemplaren tussenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jep: https://cavemancircus.com(...)aeli-defense-forces/
dit is een foto van de Doema, succes met zoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zijn er zwarte officials in Rusland?
Executie aub.quote:
Zou die info überhaupt bij de BND aanwezig zijn?quote:
Ja, dat zou onderdeel van het plan moeten zijn als de Russen deze oorlog nog willen winnen.quote:
shitquote:
Lijkt me niet. Ik zou geen reden weten waarom Oekraïne die data zou delen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou die info überhaupt bij de BND aanwezig zijn?
Iedereen weet toch hoe lek die club is.
Zijn 90% van die ambassadeur op het matje geroepen meetings niet samen te vatten in "dank voor de mededeling, doen we niks mee"?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:14 schreef Aether het volgende:
Kabinet noemt ontbieden gezant vanwege MH17 diplomatiek spel van Rusland
https://nos.nl/l/2464170
Na al die jaren zonder voedselcrisis ergens in de wereld, oh wacht...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Kunstmest tekort gaat voor een wereldwijde voedselcrisis zorgen die minstens 5 jaar aanhoudt.
Grootste problemen/hongersnood in de MiddleEast, dan China en daarna de SubSahara landen.
Dab wordt het tijd dat we enorme landerijen in Hongarije eens beter gaan gebruiken dan voor zonnebleoemen of braak liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Kunstmest tekort gaat voor een wereldwijde voedselcrisis zorgen die minstens 5 jaar aanhoudt.
Grootste problemen/hongersnood in de MiddleEast, dan China en daarna de SubSahara landen.
Nou die mogen Nederland wel binnenvallen hoor, snotnondenjuke'squote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jep: https://cavemancircus.com(...)aeli-defense-forces/
Ik heb volgende maand nog een paar dagen een Tajik te logeren, zal eens vragen of hij nog mensen kent die hier in zijn getrapt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:30 schreef Slayage het volgende:
Die Russen zijn toch wel creatief. Ze blijven maar sukkels vinden die voor een paar cent hun leven willen offeren. [ twitter ]
Wat is het probleem precies?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Niks bijzonders verder, next.
Emblemen van de vijand van het vrije westen.quote:
Okquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Emblemen van de vijand van het vrije westen.
Voor anderen wellicht "de vijand van mijn vijand, dus mijn vriend."quote:
Poe poe, één enkel figuur. Het is wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Emblemen van de vijand van het vrije westen.
Neuh, ten eerste zie ik ze niet als vijand maar zien ze ons als vijand. En is het een stap de goeie kant uit als ze Oekraïne steunen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:45 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Voor anderen wellicht "de vijand van mijn vijand, dus mijn vriend."
bron
Zij zien ons als de vijand en ze willen bewapend worden en ze willen een islamythische staat oprichten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neuh, ten eerste zie ik ze niet als vijand maar zien ze ons als vijand. En is het een stap de goeie kant uit als ze Oekraïne steunen.
Ten tweede kan ik heel weinig met een screenshot van een vage witte stip waar a la CSI op magische wijze het scherp gemaakt is en spontaan Arabische tekens staan die mij verder weinig zeggen.
Als dit het beste is waar je mee aan kan komen, na waarschijnlijk heel lang zoeken, dan valt het allemaal nog wel mee aan Oekraïense zijde. Een patch op een groep van honderdduizenden gemobiliseerden, echt gozer waar hebben we het over.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Jaja, blabla. Zie hierboven. Stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:53 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Zij zien ons als de vijand en ze willen bewapend worden en ze willen een islamythische staat oprichten.
Beelden op 0:50
Wodan. Joelfeest. FvD.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Never stop asking questionsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jaja, blabla. Zie hierboven. Stemmingmakerij.
Plaatje komt wel vaker voorbij vandaag. Fophef over nazi's in Oekraïne is ook weer helemaal hip de afgelopen dagen over onafhankelijke denkers en rusbots.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Als dit het beste is waar je mee aan kan komen, na waarschijnlijk heel lang zoeken, dan valt het allemaal nog wel mee aan Oekraïense zijde. Een patch op een groep van honderdduizenden gemobiliseerden, echt gozer waar hebben we het over.
Dezequote:
Precies. In St.Petersburg draaien ze weer een plaatje in elkaar, en "het stinkt, never stop asking questions!"quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:56 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Never stop asking questions
Trouwens, eens wb stemmingmakerij. maar het stinkt.
https://apnews.com/quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies. In St.Petersburg draaien ze weer een plaatje in elkaar, en "het stinkt, never stop asking questions!"
Auditors 😉😉😉quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, CIA wil daar ook wat meer rond gaan neuzen dus
"Auditors"
Het was toch een idee van die MAGA-figuren die nu het Huis runnen? Die wilden alles gaan controleren meen ik. Want stel dat men een dollar niet kan verantwoorden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah, CIA wil daar ook wat meer rond gaan neuzen dus
"Auditors"
Maar met dit soort foto's komen ze dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plaatje komt wel vaker voorbij vandaag. Fophef over nazi's in Oekraïne is ook weer helemaal hip de afgelopen dagen over onafhankelijke denkers en rusbots.
En bij wie komt die uitvergroting vandaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:04 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
https://apnews.com/
is dat een troll bron?
Het is duidelijk zichtbaar in de video paar posts terug.
Gvd ken je de uitdrukking "spijkers op laag water zoeken"?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:30 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
wodan erboven.
Idd, ik ga toch ook niet hier iedere dag duizenden en duizenden russische nazi's posten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar met dit soort foto's komen ze dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |