Een van zijn betere ja. Ik heb zelf wel meer met Freedom '90quote:
Ik vind het juist een prachtige compositie en mooie harmonische zang.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niks met bands als Cock Robin en T’pau, ik krijg er de rillingen van
Ik vind die ene wel mooi opgezet met een wat mindere zangeres, de ander gewoon kneitervalsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niks met bands als Cock Robin en T’pau, ik krijg er de rillingen van
Ik vind Tango in the Night niet echt vervelend, maar wel erg overgewaardeerd en niet bijzonder.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en hier kan ik ook niks mee, in tegenstelling tot hun oudere werk
Heeft mooie nummers gemaakt vind ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was Frank maar eens de weg kwijt
Ik heb voor 2 genoten hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:24 schreef cafca het volgende:
[..]
ja, net een meeting gepland om 13:00 uur
Ik hoop dat er nog een Simple Minds of Waterboys in de top 10 staatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is The Wild Boys de hoogst genoteerde die niet langskwam in de afgelopen week 53?
quote:
Met dit verschil dat I will always love you in 1983 opnieuw opgenomen is, anders klinkt en pas een hit werd in 1983[/verlate terugleesreactie]quote:Op maandag 13 februari 2023 10:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo pakten ze de 90's week ook aan. Liveversies, remasters, reclamehitjes, als er maar in de verte een link naar het decennium was, dan plakten ze dat etiket er al op.
Ik vind al die andere redenen ook prima hoor. Als het een hit werd vanwege een live-opname, remaster of soundtrack/reclame. Ik zat deze week op 3, daar kwam Metallica met een viooltje voorbij. Zeker doen als je daar zin in hebt als zender!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
Met dit verschil dat I will always love you in 1983 opnieuw opgenomen is, anders klinkt en pas een hit werd in 1983[/verlate terugleesreactie]
Zelfde met I want you to want me, al zullen ze die niet draaien op een 80s partyquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben op 80s parties altijd teleurgesteld als ze van deze of I will follow de studioversies draaien.
Gaat toch ten koste van het sentiment.
Is Still loving you al geweest?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:17 schreef cafca het volgende:
Foute muziek, maar toch wel een beetje jeugdsentiment, dit
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is Still loving you al geweest?
Zeker en vast!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is Still loving you al geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |