abonnement Unibet Coolblue
pi_208025752


Dit moet wel een topshow worden. De Rijdende Rechter maar dan platter, ordinairder, volkser. Je ziet in de promo al dat ze uitsluitend Zanger Rinus-wijken bezoeken waar mensen leven met 300 kippen in hun achtertuin of witte tuinstoelen in de voortuin. Weg zijn de kakkers met een overhangende tak, maak plaats voor de gewone Nederlander met gewone Nederlander problemen.


Memorabele uitzendingen

17 oktober 2016
Mevrouw Adriana en mevrouw Johanna zijn buren van elkaar. Mevrouw Johanna beleefd plezier aan het voeren van de vogels in haar tuin. Mevrouw Adriana ondervind hier hinder van omdat ze schijtziek wordt van de vogels die in haar tuin poepen en voor nog meer overlast zorgen. Dan komt ook nog het buurmeisje erbij die mevrouw Johanna beschuldigt van het openzetten van het konijnenhok van het buurmeisje. Mr. Visser besluit dat mevrouw Johanna gewoon de vogels mag blijven voeren.

Mevrouw Adriana, ookwel door ons FOK!kers Magere Hein genoemd houdt er nogal van om mevrouw Johanna uit te schelden en te bedreigen. Dit erkent ze ruiterlijk aan Viktor, getuige onderstaand fragment:

Maandag 31 oktober 2016 - Kat in de zak
Mevrouw Jessica koopt bij de cattery van mevrouw Jacqueline een poes. Deze poes blijkt helaas ziek te zijn en mevrouw Jessica eist een schadevergoeding van mevrouw Jacqueline. Tijdens het locatiebezoek ziet Mr. Visser poep aan de muren zitten, wordt mevrouw Jessica bedreigd door de partner van mevrouw Jacqueline en zien we een-dags-kuikens aan de katten gevoerd worden. Mevrouw Jessica wordt in het gelijk gesteld en mevrouw Jacqueline moet een schadevergoeding betalen. Tijdens de uitzending blijkt ook nog dat mevrouw Jacqueline, naast een enorme hoeveelheid beenhaar, ook nog een gastenboek heeft:

20 februari 2020
In Mr. Frank Visser doet uitspraak lost Mr. Frank Visser samen met Viktor Brand hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland. Mr. Visser reist af naar Lijnden onder de rook van Schiphol. Daar liggen vliegtuigspotter Piet en zijn dochter Ria in de clinch met hun buren Wesley en Manon. Die hebben namelijk een container met bouwpuin voor hun huis geplaatst en volgens Piet wordt zijn uitzicht hierdoor belemmerd. Daarnaast windt hij zich op over twee schuttingen die door de buurman zijn verwijderd en niet goed zijn teruggezet. Inmiddels heeft Piet al tierend met zijn wandelstok staan zwaaien en dreigt de situatie met de buren volledig uit de hand te lopen. Hoogste tijd dus dat mr. Visser hier een stokje voor steekt en deze zaak veilig aan de grond zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 24-02-2023 14:34:29 ]
Twinning = boring
pi_208025785
God heeft mij geschept :D _O_
pi_208025800
Ik ben een mensenhond :D
  donderdag 16 februari 2023 @ 21:02:03 #4
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208025808
Geen Martin Gaus -O-
pi_208025811
Ik ben een mensenhond _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208025831
Whut die mat is ineens van hem?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:04:09 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208025846
:')
Your beauty never ever scared me.
pi_208025852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
Whut die mat is ineens van hem?
Hij heeft het filmpje nog niet gezien
Twinning = boring
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:05:21 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208025861
Deze man.
Your beauty never ever scared me.
pi_208025863
U wordt boos :D
pi_208025865
Cowboy doet geen reet _O-
pi_208025870
Hahaha hont doet geen vlieg kwaad _O-
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:06:48 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208025871
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:06 schreef StephanL het volgende:
Cowboy doet geen reet _O-
Denk dat je over het algemeen ook niet meer van een labrador hoef te verwachten.
Your beauty never ever scared me.
pi_208025875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:04 schreef Inca het volgende:

[..]
Hij heeft het filmpje nog niet gezien
Maar ook denken dat het helpt om te bluffen dat je papieren hebt bij de rechter :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:07:33 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208025885
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:07 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Maar ook denken dat het helpt om te bluffen dat je papieren hebt bij de rechter :')
Nou misschien heeft hij papieren, we gaan zien waar hij mee komt.
Your beauty never ever scared me.
pi_208025887
Hij zegt straks de buurvrouw heeft de mat gepikt daarom heeft hij de mat terug gepakt _O-
Twinning = boring
pi_208025889
Das gvd een lieven hont
pi_208025905
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Denk dat je over het algemeen ook niet meer van een labrador hoef te verwachten.
Inderdaad. Dit lijkt mij vrij normaal gedrag voor een labrador. Even snuffelen en door.
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:10:09 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208025927
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:08 schreef StephanL het volgende:

[..]
Inderdaad. Dit lijkt mij vrij normaal gedrag voor een labrador. Even snuffelen en door.
Ja er zal heus ergens een verknipte rondlopen maar het zijn over het algemeen wel hele lieve honten. O+
Your beauty never ever scared me.
pi_208025957
Ik weet het gewoon niet meer. Mag ze allebei niet. De hond lijkt mij wél lief.
pi_208026032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. Mag ze allebei niet. De hond lijkt mij wél lief.
Die vent heeft ooit een dag gewerkt bij het bedrijf waar ik toen ook werkte. Na een hele dag "mij niet vertellen wat ik moet doen" werd er afscheid van genomen.
pi_208026078
U zegt nee maar bedoeld ja _O-
pi_208026079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Die vent heeft ooit een dag gewerkt bij het bedrijf waar ik toen ook werkte. Na een hele dag "mij niet vertellen wat ik moet doen" werd er afscheid van genomen.
Wat een gek!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208026098
Communicatie is niet meneer zijn sterkste kant
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208026122
Staat er niet in _O-

Maar is wel van mij :D
pi_208026159
Tienduizend euro
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208026161
Mooie uitspraak *O*
pi_208026184
Zelden kiest mr. Visser zo duidelijk voor één partij. Terecht wel.
  donderdag 16 februari 2023 @ 21:29:04 #29
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208026197
Rupert is mad
pi_208026202
Gelukkig heeft die god :D _O_
pi_208026207
Rupert pleite :D
pi_208026222
Ik vind dat acteerwerk van mr. Visser en Victor oprecht goed aan het einde van iedere aflevering.
pi_208026223
Geweldige uitspraak. Toch moet zij oppassen, want deze man kan weleens hele rare dingen doen. Zou me echt nooit veilig voelen met zo'n gekkie naast me.
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:31:29 #34
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208026230
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldige uitspraak. Toch moet zij oppassen, want deze man kan weleens hele rare dingen doen. Zou me echt nooit veilig voelen met zo'n gekkie naast me.
Hij lijkt me onvoorspelbaar inderdaad.
Your beauty never ever scared me.
pi_208026340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:27 schreef Dutch_view het volgende:
Mooie uitspraak *O*
Maar is dat echt afdwingbaar?
En dat op een gallerij(huur)flat.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208026341
Mijn eerste indruk van baardbuurman was dat hij een enge blik in zijn ogen had.

Gaandeweg de uitzending zag ik steeds meer enge trekjes. Hij is gewoon een psychiatrisch patiėnt. Dat kan ineens een gevaarlijke man worden als hij een kronkel krijgt.
  roze donderdag 16 februari 2023 @ 21:41:23 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208026393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Mijn eerste indruk van baardbuurman was dat hij een enge blik in zijn ogen had.

Gaandeweg de uitzending zag ik steeds meer enge trekjes. Hij is gewoon een psychiatrisch patiėnt. Dat kan ineens een gevaarlijke man worden als hij een kronkel krijgt.
Hij lijkt me echt zo'n type die een stukje worst op de galerij legt met gif erin ofzo.
Your beauty never ever scared me.
pi_208026413
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Mijn eerste indruk van baardbuurman was dat hij een enge blik in zijn ogen had.

Gaandeweg de uitzending zag ik steeds meer enge trekjes. Hij is gewoon een psychiatrisch patiėnt. Dat kan ineens een gevaarlijke man worden als hij een kronkel krijgt.
Toch vind ik het nogal opgeblazen.
Meer iets voor een huismeester, niet eens de wijkagent.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208026908
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Hij lijkt me onvoorspelbaar inderdaad.
Nou dat. Hij is boos dus ontoerekeningsvatbaar. En zo te zien aan zijn huis met de teksten aan de muur lijkt zijn godsdienst ook een beetje door te slaan.
pi_208030995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldige uitspraak. Toch moet zij oppassen, want deze man kan weleens hele rare dingen doen. Zou me echt nooit veilig voelen met zo'n gekkie naast me.
Nou precies dit. Ik vind het een grote engerd, zou er niet gerust op zijn :{
Alius aliud dicit
pi_208033597
Stukje gebakken spons ofzo. Ik denk dat ik zou verhuizen als ik zo'n gek naast me had
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208033976
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:23 schreef Soury het volgende:
Stukje gebakken spons ofzo. Ik denk dat ik zou verhuizen als ik zo'n gek naast me had
Heb zo te doen met die vrouw. Echt, die man is patiėnt en die vermoordt net zo makkelijk die hond.
pi_208034018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Heb zo te doen met die vrouw. Echt, die man is patiėnt en die vermoordt net zo makkelijk die hond.
Ja god wilde het. Ik vertrouw die gozer niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_208034408
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 16:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja god wilde het. Ik vertrouw die gozer niet
Nog geen minuut. Hij is tot alles in staat.
pi_208034416
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Mijn eerste indruk van baardbuurman was dat hij een enge blik in zijn ogen had.

Gaandeweg de uitzending zag ik steeds meer enge trekjes. Hij is gewoon een psychiatrisch patiėnt. Dat kan ineens een gevaarlijke man worden als hij een kronkel krijgt.
Ik vond hem lijken op dr. Narcisse van Boardwalk Empire. Zelfde gestoorde blik in zijn ogen en zelfde gezichtsbeharing.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_208036996
quote:
3s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:42 schreef svann het volgende:

[..]
Toch vind ik het nogal opgeblazen.
Meer iets voor een huismeester, niet eens de wijkagent.
Toch is er een gerechtelijke uitspraak met daarin een volledig contactverbod met de buurvrouw. Die krijg je niet zomaar opgelegd door een rechter, dan is er wel iets aan de hand. En dan moet volgens jou de huismeester van de flat het oplossen?
pi_208037082
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 20:00 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Toch is er een gerechtelijke uitspraak met daarin een volledig contactverbod met de buurvrouw. Die krijg je niet zomaar opgelegd door een rechter, dan is er wel iets aan de hand. En dan moet volgens jou de huismeester van de flat het oplossen?
*een bindend advies

Sorry :N
pi_208037508
Heb zo te doen met die vrouw. En hou echt mijn hart vast voor die arme hond. Deze man kan in een manie zomaar het beest vermoorden.
Maar ja, hoe los je dit op? Het is toch bizar dat die vrouw plus hond zou moeten verhuizen vanwege deze gek?
pi_208037558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 20:04 schreef Aratanax het volgende:

[..]
*een bindend advies

Sorry :N
Denk daar maar niet te licht over, een bindend advies kan slechts marginaal getoetst worden door de rechtbank, slechts 3 deelnemers zijn in verzet gekomen tegen de uitspraak en geen van alle heeft gewonnen.

1. Een deelneemster had haar aannemer buiten gegooid, mr visser besloot dat de overeenkomst beėindigd zou worden met gesloten beurzen, verzet tegen de uitspraak heeft ze keihard verloren.

2.een vader en dochter die van mr visser een asbestdak moesten verwijderen, dochter woonde op het adres als mantelzorger en kwam mee om haar vader te steunen, zij had zonder voorbehoud getekend. De rechtbank heeft vader en dochter uiteindelijk veroordeeld tot het betalen van bijna 30k, gezien vader nauwelijks vermogen heeft komt dat bij dochter terecht.

3.Ruud zinger kreeg van MR visser een gebied verbod voor zijn eigen huis, de rechtbank heeft het bindend advies in stand gehouden met de uitzondering dat zinger wel naar het gezondheidscentrum mocht, het gerechtshof heeft de uitspraak ook in stand gehouden maar de duur beperkt tot 5 jaar.

Dus zo "advies" is het niet, visser heeft zijn zaakjes op orde.
speak only if it improves the silence.
pi_208037624
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 20:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Denk daar maar niet te licht over, een bindend advies kan slechts marginaal getoetst worden door de rechtbank, slechts 3 deelnemers zijn in verzet gekomen tegen de uitspraak en geen van alle heeft gewonnen.

1. Een deelneemster had haar aannemer buiten gegooid, mr visser besloot dat de overeenkomst beėindigd zou worden met gesloten beurzen, verzet tegen de uitspraak heeft ze keihard verloren.

2.een vader en dochter die van mr visser een asbestdak moesten verwijderen, dochter woonde op het adres als mantelzorger en kwam mee om haar vader te steunen, zij had zonder voorbehoud getekend. De rechtbank heeft vader en dochter uiteindelijk veroordeeld tot het betalen van bijna 30k, gezien vader nauwelijks vermogen heeft komt dat bij dochter terecht.

3.Ruud zinger kreeg van MR visser een gebied verbod voor zijn eigen huis, de rechtbank heeft het bindend advies in stand gehouden met de uitzondering dat zinger wel naar het gezondheidscentrum mocht, het gerechtshof heeft de uitspraak ook in stand gehouden maar de duur beperkt tot 5 jaar.

Dus zo "advies" is het niet, visser heeft zijn zaakjes op orde.
Hoe denk jij dat deze kwestie zal lopen verder? Zou deze gestoorde man zich houden aan wat voor 'bindend advies' dan ook ?
pi_208039445
Met een mensenhond moet je altijd voorzichtig zijn dus ik ga mee met de algehele ongerustheid hier.
anonieme razernist
pi_208039589
Zo te zien ben ik 1 van de weinigen, maar ik vond dit een rare uitspraak.

Mr. Frank Visser altijd echt belachelijk mild in zaken. Durft nooit echt een partij te veroordelen.

En juist in deze zaak had ik zoiets van je kunt er helemaal geen reet mee.
Nee, die hond was super lief. Nee, die mat was van haar.

Maar qua gedrag?
Of ze hebben niet alles laten zien, maar hoe kan je hem veroordelen op iets wat de 1 tegen de ander is?

Hoe raar hij ook was de hele tijd.
Maar die oude vrouw had zelf ook 2 kanten. Van emotioneel naar kattig doen, naar de hele flat optrommelen om op hem in te gaan.

Had dan echt van beide kanten een verbod moeten zijn ipv zo eenzijdig tegen hem.

Wel super hoe Victor op het eind zo de flat toesprak. Want leken mij echt felle niet echt lieve figuren bij zitten.
pi_208040099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Had dan echt van beide kanten een verbod moeten zijn ipv zo eenzijdig tegen hem.
Bijvoorbeeld dat de buurvrouw moet voorkomen dat haar hond te dicht bij de buurman komt, hoe lief die ook is volgens hondenliefhebbers.
Er zijn nu eenmaal mensen bang voor honden, ook grote ongezeggelijke kerels.

Blijven zeuren over druppels op de gallerij.
Velen zullen het met slechtere buren hebben getroffen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208041806
Die man wordt hier helemaal afgemaakt, maar die vrouw was ook echt heel kut.
pi_208044347
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:29 schreef svann het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld dat de buurvrouw moet voorkomen dat haar hond te dicht bij de buurman komt, hoe lief die ook is volgens hondenliefhebbers.
Dat is niet te doen, mevrouw moet nu eenmaal met de hond zijn voordeur passeren. Er is geen oplossing voor dat probleem. Als hij gewoon binnen blijft ipv naar buiten te vliegen is er geen probleem, daarom heef mr. Visser zo besloten.

Voor mr. Vissers doen een zeer strenge uitspraak, gericht op 1 kant. Snap het wel, aan alle kanten droop het eraf dat die vent alles bij elkaar loog. Hont was gewoon een lief en rustig beest en meerdere bewoners waren ook erg duidelijk en oprecht. Dat kon je aan de emotie van die meneer op het eind duidelijk aflezen.

Die engerd is gewoon bang voor honden en niet goed in de bovenkamer. Dat is niet erg, maar hij kiest de verkeerde weg. Hij dacht dat hij met liegen die hont wel weg zou krijgen, maar jammer voor hem.
pi_208047516
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 20:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Denk daar maar niet te licht over, een bindend advies kan slechts marginaal getoetst worden door de rechtbank, slechts 3 deelnemers zijn in verzet gekomen tegen de uitspraak en geen van alle heeft gewonnen.

1. Een deelneemster had haar aannemer buiten gegooid, mr visser besloot dat de overeenkomst beėindigd zou worden met gesloten beurzen, verzet tegen de uitspraak heeft ze keihard verloren.

2.een vader en dochter die van mr visser een asbestdak moesten verwijderen, dochter woonde op het adres als mantelzorger en kwam mee om haar vader te steunen, zij had zonder voorbehoud getekend. De rechtbank heeft vader en dochter uiteindelijk veroordeeld tot het betalen van bijna 30k, gezien vader nauwelijks vermogen heeft komt dat bij dochter terecht.

3.Ruud zinger kreeg van MR visser een gebied verbod voor zijn eigen huis, de rechtbank heeft het bindend advies in stand gehouden met de uitzondering dat zinger wel naar het gezondheidscentrum mocht, het gerechtshof heeft de uitspraak ook in stand gehouden maar de duur beperkt tot 5 jaar.

Dus zo "advies" is het niet, visser heeft zijn zaakjes op orde.
Dit alles is mij welbekend! Maar een gerechtelijke uitspraak is het niet, dat was mijn enige (pedante) punt.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 18:14:02 #57
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_208047883
Haha dit was wel een hele slechte zaak. Deze onzin zaak hadden ze moeten weigeren. Dit ging werkelijk helemaal nergens over. Oke oke, die vrouw heeft nu wel rust. Maar dit was echt een zaak waar we eigenlijk al vanaf het begin wisten dat die man geen schijn van kans zou hebben.
pi_208048797
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 17:32 schreef Aratanax het volgende:

[..]
Dit alles is mij welbekend! Maar een gerechtelijke uitspraak is het niet, dat was mijn enige (pedante) punt.
Mijn punt is juist dat al deze mensen naar een "echte" rechtbank zijn gestapt om de uitspraak van MR visser aan te vechten en verloren hebben. En nadat de kantonrechter zich erover gebogen heeft is het advies ook bij voorraad uitvoerbaar, wat de weg naar de gerechtsdeurwaarder opent.

Het is juridisch dus veel waard.
speak only if it improves the silence.
pi_208051971
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:24 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Mijn punt is juist dat al deze mensen naar een "echte" rechtbank zijn gestapt om de uitspraak van MR visser aan te vechten en verloren hebben. En nadat de kantonrechter zich erover gebogen heeft is het advies ook bij voorraad uitvoerbaar, wat de weg naar de gerechtsdeurwaarder opent.

Het is juridisch dus veel waard.
Je begrijpt me verkeerd. De post die ik citeerde zei dat de uitspraak van mr. Visser een gerechtelijke uitspraak is. En dat is het niet. Dat is alles.
pi_208055975
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 18:14 schreef GwaiLow het volgende:
Haha dit was wel een hele slechte zaak. Deze onzin zaak hadden ze moeten weigeren. Dit ging werkelijk helemaal nergens over. Oke oke, die vrouw heeft nu wel rust. Maar dit was echt een zaak waar we eigenlijk al vanaf het begin wisten dat die man geen schijn van kans zou hebben.
Ik denk dat de Rijdende Rechter deze zaak niet zou aannemen. Maar een SBS programma kijkt ook wat meer naar het sensatie gehalte.
Bij Meester Visser zou die zaak van die keurige oude heer die een geschil had met de wethouder over een paaltje langs de weg niet aan bod zijn geweest.
pi_208082941
Mensenhont.
pi_208089410
Die vrouw heeft echt geen dag rust met die onberekenbare leugenaar naast haar. En ik vermoed dat hij niet weg gaat dus zal zij als ze rust wil toch wel moeten verhuizen. Sneu.
pi_208094211
Het voorstukje voor donderdag is al geweldig :D *O* *O*



quote:
Tip
Er zijn wat vreemde zaken voorbij gekomen in het programma Mr. Frank Visser doet uitspraak en haar voorgangers, maar een ruzie die begint met webcamseks... dat is misschien wel weer een nieuw hoogtepunt.

Seks
De burenrelatie tussen Sabrina en haar bovenbuurman Mohammed, die in het Limburgse plaatsje Kerkrade wonen, staat al een tijdje op scherp. De twee geven elkaar constant de schuld van die ruzie. Mohammed beschuldigd zijn buurvrouw dat zij aan zijn vrouw heeft voorgesteld te beginnen met webcamseks (!)

Feest vieren
Sabrina zegt op haar beurt weer dat Mohammed en zijn familie tot in de laatste uurtjes bezig zijn met feest vieren en dus niet met webcamseks. De hoogste tijd dus dat mr. Frank Visser en Viktor de biezen pakken en naar Limburg afreizen om deze (seks)bom onschadelijk te maken.
Verder zou er met een pan tomatensaus zijn gegooid :o
pi_208094311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Het voorstukje voor donderdag is al geweldig :D *O* *O*

[ afbeelding ]
[..]
Verder zou er met een pan tomatensaus zijn gegooid :o
Die foto zou zo van Sluipschutters kunnen komen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 21 februari 2023 @ 22:49:29 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_208094566
Vrouw van Mohammed mag niet in beeld zo te zien?
  Trouwste user 2022 woensdag 22 februari 2023 @ 12:00:59 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_208098909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Het voorstukje voor donderdag is al geweldig :D *O* *O*

[ afbeelding ]
[..]
Verder zou er met een pan tomatensaus zijn gegooid :o
Zag het net. Wordt genieten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  roze donderdag 23 februari 2023 @ 14:19:51 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208112321
quote:
Sabrina klaagt in deze aflevering van Mr. Frank Visser Doet Uitspraak over buurman Mohammed die met zijn gezin tot laat in de avond veel lawaai zou maken. Mohammed beschuldigt op zijn beurt Sabrina ervan dat ze zijn vrouw zou hebben voorgesteld aan webcamseks te doen.

Beschuldigingen over en weer in het Limburgse Kerkrade. Sabrina en bovenbuurman Mohammed hebben ruzie. Zij klaagt over geluidsoverlast, omdat Mohammed en zijn gezin tot laat in de avond veel lawaai zouden maken. De buurman zegt dat Sabrina de boel uit de hand heeft laten lopen, nadat ze zijn vrouw zou hebben voorgesteld om aan webcamseks te doen. Het is aan mr. Frank Visser om de waarheid boven tafel te krijgen. Dat is niet zo eenvoudig.

Mr. Frank Visser Doet Uitspraak
In zijn lange carričre als tv-rechter heeft Visser uitspraak moeten doen rond veel opvallende beschuldigingen. Zoals een vrouw die zei dat haar buurvrouw bij haar naar binnen gluurt en met hondendrollen tegen haar ramen gooit. Of een man die zijn buurman ervan beticht stiekem klusjes aan zijn eigendommen uit te voeren.
Your beauty never ever scared me.
pi_208112594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Het voorstukje voor donderdag is al geweldig :D *O* *O*

[ afbeelding ]
[..]
Verder zou er met een pan tomatensaus zijn gegooid :o
Zo, die draait er wel een pakje shag per dag door.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 februari 2023 @ 16:03:31 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_208113550
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Zo, die draait er wel een pakje shag per dag door.
Vloei.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208117105
Weer toppertje straks hoor
  roze donderdag 23 februari 2023 @ 20:22:59 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208117143
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef Isane het volgende:
Weer toppertje straks hoor
Zin in.
Your beauty never ever scared me.
pi_208117310
Ik ga voor de joegoslaag
  roze donderdag 23 februari 2023 @ 20:31:45 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208117313
Ik vind het nu al mooi.
Your beauty never ever scared me.
pi_208117315
Wat een tokkies, of ze nou winnen of niet.
pi_208117334
Genot *O* *O*
pi_208117338
Deef achtige types

quote:
In het Limburgse Kerkrade staat de burenrelatie tussen Sabrina en haar bovenbuurman Mohammed al een tijdje op scherp. Volgens Sabrina ligt dat aan Mohammed en zijn gezin, die tot in de late uurtjes de boel op stelten zetten. Maar volgens Mohammed is Sabrina de schuldige. Zij zou namelijk zijn vrouw hebben voorgesteld om aan webcamseks te doen. Kortom, hoogste tijd dat mr. Visser en Viktor naar Limburg gaan om deze bom onschadelijk te maken.

https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/aWvsokUu4DW
pi_208117349
:W
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208117358
Ik ga echt noooooit in een flat wonen _O-
pi_208117359
Sabrina komt amper uit haar woorden omdat haar dialect te heftig is.
pi_208117365
Wat een armoe
pi_208117375
Steek er nog maar eentje op :D :7 :7 :7 :7 :7
pi_208117388
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef Isane het volgende:
Ik ga echt noooooit in een flat wonen _O-
In appartementen van 2010 of jonger hoor je dit niet hoor.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208117400
Laat dat mooie er maar af
  roze donderdag 23 februari 2023 @ 20:35:50 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208117410
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
In appartementen van 2010 of jonger hoor je dit niet hoor.
Ik heb zelden last van mijn bovenbuurvrouw. Alleen het stofzuigen klinkt wat irritant maar ja lekker boeiend. Maar mijn huisje is wel 50 jaar oud.
Your beauty never ever scared me.
pi_208117427
Haha lol. De rookovens zijn er niks bij
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:37:02 #86
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208117443
Pareltje weer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208117445
Daar ligt ze dan opgebaard :D
pi_208117454
Zeer geloofwaardig verhaal.
pi_208117456
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb zelden last van mijn bovenbuurvrouw. Alleen het stofzuigen klinkt wat irritant maar ja lekker boeiend. Maar mijn huisje is wel 50 jaar oud.
Ik woon tegenwoordig in een rijtjeshuis en kan heel af en toe de buren trap horen lopen.

Denk dat deze buurvrouw ook vrij geobsedeerd naar dat soort geluiden luistert.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208117464
Praat ze Duits? :P
pi_208117465
Heftig hoor. Mo lijkt mij best een aardige man.
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:37:58 #92
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208117468
Ben je mooi klaar mee met zulke bovenburen
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:38:09 #93
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208117470
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef StephanL het volgende:
Praat ze Duits? :P
Yes
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208117474
Kinderen in de basisschoolleeftijd die tot half 3 die trap op en neer rennen. Behoorlijk ongeloofwaardig.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:38:29 #95
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208117475
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef StephanL het volgende:
Praat ze Duits? :P
Ze praat Limbo :P
pi_208117480
Lekker oploskoffie :')
pi_208117487
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik woon tegenwoordig in een rijtjeshuis en kan heel af en toe de buren trap horen lopen.

Denk dat deze buurvrouw ook vrij geobsedeerd naar dat soort geluiden luistert.
Als je je gaat ergeren aan iets wordt dat alleen maar erger. Dus ja, ze is geobsedeerd.
pi_208117490
Ze lijkt een beetje op Mieke van Massa is Kassa _O-
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:39:16 #99
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208117509
Ah, een tokkie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208117513
Marcel gebruikt meer dan enkel sigaretten
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:39:31 #101
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208117515
Pareltje weer dit
Tics van je petten.
pi_208117518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ze praat Limbo :P
Oo. Niet te verstaan die mensen.

Een zaak voor de geluidsexpert ^O^
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:40:06 #103
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208117533
Wat zei hij nou in het begin, gelukkig dat er geen geur tv is? 😂
Tics van je petten.
pi_208117534
Inb4 dat blijkt dat de zoon de buren heeft bedreigd
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208117535
Dit acteerwerk _O-
Belletje trekgenot
pi_208117539
Die geacteerde stukjes, geniaal
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:40:36 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208117546
Ik geloof deze mevrouw niet.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208117547
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ah, een tokkie
Nou ja, dat maakt me niks uit, het gaat er om dat wanneer je je ergens vreselijk aan ergert dat alleen maar versterkt wordt bij elk geluidje. (Denk ik )
pi_208117549
Syrische kinderen van 5 jaar pakken de taal snel op!
pi_208117554
Mijn beeld van Limburg(ers) was al niet best, het wordt er niet beter op :')
pi_208117555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Isane het volgende:
Die geacteerde stukjes, geniaal
Dat die mensen daar ook aan mee werken _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:40:55 #112
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208117557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Ze praat Limbo :P
Dit is geen Limburgs, dit is Parkstad Limburgs. :P
Tics van je petten.
pi_208117561
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef nattermann het volgende:
Wat zei hij nou in het begin, gelukkig dat er geen geur tv is? 😂
Jep en dat de hoogovens er niks bij zijn
pi_208117566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef nattermann het volgende:
Wat zei hij nou in het begin, gelukkig dat er geen geur tv is? 😂
Ja.
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:41:25 #115
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208117572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nou ja, dat maakt me niks uit, het gaat er om dat wanneer je je ergens vreselijk aan ergert dat alleen maar versterkt wordt bij elk geluidje. (Denk ik )
Ik doel op de zoon, die voegt echt niets toe hier aan :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208117582
hahahaha een pan soep naar binnen gooien _O-
het wordt steeds gekker :D
pi_208117586
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat die mensen daar ook aan mee werken _O-
Jep...natuurlijk altijd een bepaald slag mensen die ee aan mee doen
pi_208117607
Die asbak naast de computer :D
pi_208117614
_O-

Dit moet toch bijna wel een typetje zijn? Candy crush met Vader Abraham videos
pi_208117619
Vader Abraham _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208117626
Dit kan toch niet echt zijn _O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208117631
Wat een gekkie
pi_208117637
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Stepperoller het volgende:
Vader Abraham _O-
De smurfen zijn de daders
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208117659
Het Smurfenlied
pi_208117672
Mag Frank Visser ook euthanasie voorstellen?
pi_208117678
Zei ze nou Achmed tegen Mohammed?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:44:34 #127
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208117688
Overal volle asbakken ook :')

Geestelijk kapot
Tics van je petten.
pi_208117690
Victor: En ben je toen naar boven gegaan om verhaal te halen?

Zoon: ja ja ja
Moeder: Nee nee nee

:7
pi_208117721
Vader Abraham... Ja, wie gaat er dan niet stampen?
pi_208117727
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef Stepperoller het volgende:
Zei ze nou Achmed tegen Mohammed?
haha ja :D
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:46:49 #131
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208117760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Mag Frank Visser ook euthanasie voorstellen?
Een spuitje; dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
pi_208117780
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat die mensen daar ook aan mee werken _O-
Dat begrijp ik ook niet. Je wilt toch niet met heel je hebben en houden op tv? Onbegrijpelijk :o
pi_208117792
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik doel op de zoon, die voegt echt niets toe hier aan :P
Echt helemaal niks idd.
pi_208117810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat begrijp ik ook niet. Je wilt toch niet met heel je hebben en houden op tv? Onbegrijpelijk :o
Geloof niet dat deze vrouw heel veel te verliezen heeft met een verslaafde zoon en het overlijden van haar muzikale held.
pi_208117818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
_O-

Dit moet toch bijna wel een typetje zijn? Candy crush met Vader Abraham videos
Echt he? Je zou bijna twijfelen;)
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:50:36 #136
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208117837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat begrijp ik ook niet. Je wilt toch niet met heel je hebben en houden op tv? Onbegrijpelijk :o
Idd, je staat morgenochtend voor lul bij de koffieautomaat. Ik zou me iig kapot schamen.
pi_208117882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Idd, je staat morgenochtend voor lul bij de koffieautomaat. Ik zou me iig kapot schamen.
:D

In de Jumbo bij de automaat voor klanten?
pi_208117913
Mooi sbs6 openhaard, John de Mol zal blij zijn
pi_208117928
Vissen op laag water
pi_208117945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi sbs6 openhaard, John de Mol zal blij zijn
Je kunt niet gelijk afkicken na zoveel jaar in een brandende stad
pi_208117947
Webcamseks :D
pi_208117953
Lol
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:55:18 #143
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208117955
Nog een bijzonder verhaal, topshow _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208117958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi sbs6 openhaard, John de Mol zal blij zijn
Met waterval op de achtergrond
Twinning = boring
pi_208117961
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
Vissen op laag water
Ja mogen wel wat meer water :P
pi_208117965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Je kunt niet gelijk afkicken na zoveel jaar in een brandende stad
:X
pi_208117966
Bejaarden webcamsex
pi_208117970
Lol wtf _O-
pi_208117973
tokkiesex :o
  donderdag 23 februari 2023 @ 20:55:43 #150
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208117975
_O-
pi_208117991
Gatverderrie :r
pi_208117999
Wtf. Webcampornoster. :D
Hotapnyc
pi_208118000
Mijn God dat kan niet waar zijn
pi_208118001
Mss wat voor Johan Derksen en zn kaarsen :P
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:56:30 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118003
Nu weet iedereen het
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118007
Nou jongens, wie gaat op zoek naar het linkje?
pi_208118011
_O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208118012
Al 30 jaar??
pi_208118026
Siswet is er niks bij
pi_208118030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef JohnWickPic het volgende:
Al 30 jaar??
Ze begon toen internet nog niet bestond :P
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:57:38 #161
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef Isane het volgende:
Nou jongens, wie gaat op zoek naar het linkje?
Eeuwig respect voor degenen die hier een fapje op kan doen.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118052
Ze heet Sabrientje
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208118061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ze begon toen internet nog niet bestond :P
Zal vast over de telefoon zijn geweest en nu ophouden met mij te laten nadenken over haar werkzaamheden.
pi_208118073
Soep naar binnen gooien, ja dat klopt :D
Ik ga stuk _O-
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 20:59:08 #165
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118087
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
Ze heet Sabrientje
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
Siswet is er niks bij
Kleine dildo hoor daar lacht siswet om.
pi_208118098
Topshow *O*
pi_208118101
Wtf, verhaal wordt raarder en raarder. :').
pi_208118121
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef YStec het volgende:
Wtf, verhaal wordt raarder en raarder. :').
De reactie op elkaar wordt steeds extremer dit kan gruwelijk eindigen.
pi_208118136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
De reactie op elkaar wordt steeds extremer dit kan gruwelijk eindigen.
Als die webcam aangaat wel ja.
pi_208118138
Zoon is weg
  donderdag 23 februari 2023 @ 21:01:15 #172
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208118140
Tabak halen in Duitsland _O_
pi_208118142
Tabak halen
pi_208118146
Wat zijn dit voor figuren joh, waar vinden ze die?
pi_208118147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Tabak halen in Duitsland _O_
Op de fiets welteverstaan.
pi_208118154
Ja hoor, zoon is even tabak halen :')
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 23 februari 2023 @ 21:02:14 #177
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208118161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef SilverEyes het volgende:
Wat zijn dit voor figuren joh, waar vinden ze die?
Kerkrade
pi_208118162
Heerlijke uitzending
pi_208118169
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:01 schreef SilverEyes het volgende:
Wat zijn dit voor figuren joh, waar vinden ze die?
op ikzoekeentokkie.nl
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208118180
Is die verslaafd geweest aan ghb ofzo? :D
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 21:03:21 #181
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118187
Zie m staan dan _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118191
Die zoon is duidelijk een junk
pi_208118196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef StephanL het volgende:
Is die verslaafd geweest aan ghb ofzo? :D
Monster energydrink.
pi_208118199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
Die zoon is duidelijk een junk
Was toch al wel even duidelijk?
pi_208118200
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Zie m staan dan _O-
lampje brand daar niet
Twinning = boring
pi_208118201
Is dat de geluidsdeskundige?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208118202
twitter

29 jaar webcamseks kan dus wel :T
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208118220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is dat de geluidsdeskundige?
Ja
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208118239
Lag er nou een vibrator naast dat Boeddha beeld?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 21:05:42 #190
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118249
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118253
:')
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 21:05:52 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Lag er nou een vibrator naast dat Boeddha beeld?
Klopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118256
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
29 jaar webcamseks kan dus wel :T
In 144p met 18kb/sec.
pi_208118257
_O- _O- _O- victor
Twinning = boring
pi_208118258
U zoekt gezelschap? :D
pi_208118261
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
Die zoon is duidelijk een junk
Zou zomaar kunnen.
pi_208118266
"Met de assistent van Sabrina en Meester Visser." :D _O-
Hotapnyc
pi_208118269
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef Inca het volgende:
_O- _O- _O- victor
Dit is gewoon geacteerd :')
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208118272
Haha wat slecht
pi_208118279
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit is gewoon geacteerd :')
Ja duh, maar wel leuk :P
pi_208118281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dit is gewoon geacteerd :')
Zou je denken?
pi_208118282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Lag er nou een vibrator naast dat Boeddha beeld?
Absoluut. Lekker in een stoffig kastje
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208118284
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef Inca het volgende:
_O- _O- _O- victor
Dit
pi_208118287
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:06 schreef Cirilico het volgende:
"Met de assistent van Sabrina en Meester Visser." :D _O-
Meester Visser had zo'n vies lachje naar Sabrina toe
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208118293
Gelijk even afkicken in de gevangenis :D
  donderdag 23 februari 2023 @ 21:07:32 #206
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208118298
Die zoon van haar scoort ook geen 100 punten
pi_208118300
Viktor _O_
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 21:07:49 #208
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118301
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Die zoon van haar scoort ook geen 100 punten
Ook geen 50
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:
Inb4 dat blijkt dat de zoon de buren heeft bedreigd
Bingo
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208118313
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Meester Visser had zo'n vies lachje naar Sabrina toe
Misschien had hij geen happy end bij Sabrientje
Twinning = boring
pi_208118341
Sabrina. Zelden zo'n niet passende naam gezien. Maar ja, ze is natuurlijk al een dagje ouder, dus wie weet was ze vroeger een verblindende schoonheid. Kan best natuurlijk.
pi_208118364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
Sabrina. Zelden zo'n niet passende naam gezien. Maar ja, ze is natuurlijk al een dagje ouder, dus wie weet was ze vroeger een verblindende schoonheid. Kan best natuurlijk.
Die koppeling heb ik nog nooit bij de naam Sabrina gelegd
pi_208118379
Het is in ieder geval niet de Sabrina van boys boys boys
pi_208118395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
Sabrina. Zelden zo'n niet passende naam gezien. Maar ja, ze is natuurlijk al een dagje ouder, dus wie weet was ze vroeger een verblindende schoonheid. Kan best natuurlijk.
Denk het wel. Ze is nu ook niet lelijk ofzo. Gewoon oud en verdovende middelen gewend geweest denk ik.
Hotapnyc
pi_208118409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Die koppeling heb ik nog nooit bij de naam Sabrina gelegd
T is ook een lelijke naam.
Hotapnyc
pi_208118419
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
Het is in ieder geval niet de Sabrina van boys boys boys
Hahaha. Nee, de boys hangen er waarschijnlijk ook treurig bij. Nou ja, dat is leeftijd en doe je niks aan.
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 21:15:27 #217
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Hahaha. Nee, de boys hangen er waarschijnlijk ook treurig bij. Nou ja, dat is leeftijd en doe je niks aan.
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Denk het wel. Ze is nu ook niet lelijk ofzo. Gewoon oud en verdovende middelen gewend geweest denk ik.
Zou best kunnen idd.
pi_208118469
Jammer dat Rasha niet in beeld wil komen als potentieel webcam model
pi_208118499
Ik weet nog steeds niet wat ik schokkender vind. Dat die oude taart aan webcamseks doet, of dat het waterval fotobehang van meneer scheef op de muur zit... :X
pi_208118511
Sabrina en zoon konden zowaar nog dieper zinken.

Knap.
pi_208118520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:18 schreef MissRelin het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik schokkender vind. Dat die oude taart aan webcamseks doet, of dat het waterval fotobehang van meneer scheef op de muur zit... :X
_O_
pi_208118530
Iemand dat gifje van de dansende Turkse mannen?
pi_208118553
Ja 3 kinderen :') dat maakt geluid.. die rennen hier ook dagelijks door de kamer....
pi_208118578
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Isane het volgende:
Ja 3 kinderen :') dat maakt geluid.. die rennen hier ook dagelijks door de kamer....
Om 2:30 's nachts met de oudste van 10 jaar?
pi_208118593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Om 2:30 's nachts met de oudste van 10 jaar?
Nee dat niet :+
pi_208118597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Isane het volgende:
Iemand dat gifje van de dansende Turkse mannen?
Ja! Die is passend hier ;)
pi_208118602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Isane het volgende:
Iemand dat gifje van de dansende Turkse mannen?
pi_208118605
Hahaha er totaal uitgeluld worden dus dan maar weer over "kankerhoer" beginnen en de rest negeren _O-
pi_208118610
Nou gezellig
pi_208118612
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef Isane het volgende:
Ja 3 kinderen :') dat maakt geluid.. die rennen hier ook dagelijks door de kamer....
Normale kinderen dus. Gewoon kinderen. Die zitten niet stil in een hoekje.
pi_208118627
quote:
Amen!!!
pi_208118632
Zei hij nou bijna "hou nou eens je bek"? :P
Hotapnyc
pi_208118640
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Normale kinderen dus. Gewoon kinderen. Die zitten niet stil in een hoekje.
Alleen meneer mol heeft er hier last van :')
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 21:24:25 #235
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208118643
_O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208118644
Hoeveel inteelt is er bij die lui
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 23 februari 2023 @ 21:24:36 #237
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208118648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef Doler12 het volgende:
Nou gezellig
Je zult daar moeten wonen :{
pi_208118660
Die vrouw en dat kind van d'r hebben echt een steekje of drie loshangen 8)7
pi_208118666
Een emmer water uit de wc gehaald? Dat lijkt me onmogelijk.
pi_208118667
een van de beste afleveringen :D *O*
pi_208118669
Wat een volk zeg, maar die webcamdame en haar zoon zijn echt tokkies
pi_208118672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef MissRelin het volgende:
Die vrouw en dat kind van d'r hebben echt een steekje of drie loshangen 8)7
Denk niet dat er nog wat vasthangt
  donderdag 23 februari 2023 @ 21:26:02 #243
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_208118679
#TeamMo
pi_208118687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
Een emmer water uit de wc gehaald? Dat lijkt me onmogelijk.
Soeplepel en scheppen maar kun je daarna nog wat tikken mee uitdelen ook.

Denk eens pragmatisch.
pi_208118697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
Een emmer water uit de wc gehaald? Dat lijkt me onmogelijk.
Of ze moeten daar nog een gat in de grond hebben
Twinning = boring
pi_208118701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
Een emmer water uit de wc gehaald? Dat lijkt me onmogelijk.
Vast vies dweilwater.
Hotapnyc
pi_208118716
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Soeplepel en scheppen maar kun je daarna nog wat tikken mee uitdelen ook.

Denk eens pragmatisch.
True :Y
pi_208118728
Mogen ze nog wel naar de webcam kijken?
pi_208118739
Toch ook niet te controleren deze uitspraak? :')
pi_208118742
Ik denk het niet _O-
pi_208118751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef Isane het volgende:
Toch ook niet te controleren deze uitspraak? :')
Opnemen met mobiel :P
pi_208118755
Die kerel zit keihard aan de drugs
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208118759
De enige bemoedigende gedachte is dat Sabrina niet lang meer te leven kan hebben.
pi_208118765
Allemaal stemmen! :P
pi_208119624
Potdomme wat een uitzending weer. Geniaal. De zoon had nog meer zendtijd verdiend :')

De muziekjes, de humor van Victor, en altijd weer mijn eigen blijdschap hoe fijn ik woon en hoe lief mijn buren zijn. Dit programma zorgt voor dankbaarheid :D

Ik heb gestemd voor de ring!
Alius aliud dicit
pi_208119671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
Dit acteerwerk _O-
Belletje trekgenot
Volgens mij was dit Victor himself :Y Geniale uitzending weer _O_
  donderdag 23 februari 2023 @ 22:18:47 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208119783
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige bemoedigende gedachte is dat Sabrina niet lang meer te leven kan hebben.
En die zoon ook niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208120977
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Normale kinderen dus. Gewoon kinderen. Die zitten niet stil in een hoekje.
Je kan ze ook leren normaal te lopen.
pi_208121225
Ze moeten echt de pensioenleeftijd aanpassen voor webcamsekswerkers.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 00:05:20 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_208121345
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2023 22:14 schreef praadje het volgende:

[..]
Volgens mij was dit Victor himself :Y Geniale uitzending weer _O_
Nu terugkijken _O_
  vrijdag 24 februari 2023 @ 01:34:21 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_208121587
Heb genoten _O_
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 februari 2023 @ 08:16:56 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_208122234
Ik ben nu aan het lezen. Wat een genot. Heerlijk vooruitzicht naar de herhaling. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208122442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nu aan het lezen. Wat een genot. Heerlijk vooruitzicht naar de herhaling. :D

:T
Echt prachttelevisie. Haalt het niveau van de aflevering met de standaarddrinker. Victor was op z’n allerbest. Veel kijkplezier!
Alius aliud dicit
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 februari 2023 @ 08:55:47 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_208122514
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 08:47 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Echt prachttelevisie. Haalt het niveau van de aflevering met de standaarddrinker. Victor was op z’n allerbest. Veel kijkplezier!
Als alcoholist ben ik extra voorbereid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208122771
Ik dacht dat die webcamsex een of andere mislukte aantijging was van die Syrisch/Turkse meneer.

Totdat ze het bevestigde en we een of ander smerig hulpmiddel in beeld zagen, toen ben ik gestopt met het eten van mijn koekje _O-
pi_208122788
Wel teleurgesteld in FOK!, had ondertussen wel linkjes en beelden verwacht in dit topic. Durfde het daarom eigenlijk niet te openen :P
pi_208124467
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
In appartementen van 2010 of jonger hoor je dit niet hoor.
Ik woon in een appartement uit 2014, en het verbaast me hoeveel je nog kunt horen. Zo'n dikke betonnen vloer haalt weinig uit als mensen vervolgens laminaat gaan leggen en daar de hele dag op hakken overheen trippelen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  roze vrijdag 24 februari 2023 @ 14:37:51 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208126787
Was gisteren ineens even bezig met iets anders maar ga vanavond nog even terugkijken. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_208127571
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef GereDathan het volgende:
Wel teleurgesteld in FOK!, had ondertussen wel linkjes en beelden verwacht in dit topic. Durfde het daarom eigenlijk niet te openen :P
Dat had ik ook verwacht :X

Misschien zit Sabrina zelf wel op Fok! Of Marcel :')
Alius aliud dicit
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 februari 2023 @ 16:10:46 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_208127842
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 11:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik woon in een appartement uit 2014, en het verbaast me hoeveel je nog kunt horen. Zo'n dikke betonnen vloer haalt weinig uit als mensen vervolgens laminaat gaan leggen en daar de hele dag op hakken overheen trippelen.
Ik woon in een flatje. Kreeg ooit een kado van buurman omdat-ie niet thuis was. Bleek ik twee dagenlang een dildo op de tafel gehad te hebben. Ik hoorde hem altijd al neuken. Nu met gezoem als tussenposes.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208128070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:37 schreef Ama het volgende:
Was gisteren ineens even bezig met iets anders maar ga vanavond nog even terugkijken. :')
Je zal niet teleurgesteld worden. Enjoy!
pi_208130224
Ik kijk dit net terug. Maar WTF
Do what you love, love what you do!
pi_208130374
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:40 schreef kree het volgende:
Ik kijk dit net terug. Maar WTF
Hahaha mooi hč. Toptelevisie.
Alius aliud dicit
pi_208130560
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Hahaha mooi hč. Toptelevisie.
Ik weet niet wat ik nu schokkender vind. Die ruzie of dat er blijkbaar mensen opgewonden raken van die ouwe. :')
Do what you love, love what you do!
pi_208131473
Zo, even terugkijken. Ik snap Sabrina tot nu toen wel, van dat gestamp word je gek.
anonieme razernist
pi_208178765
Was dit de laatste aflevering alweer? Ik zag een voorstukje voor een ander programma voor a.s. donderdag
pi_208224447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
Was dit de laatste aflevering alweer? Ik zag een voorstukje voor een ander programma voor a.s. donderdag
Ja blijkbaar alweer de laatste aflevering ;(
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 maart 2023 @ 14:11:07 #278
367000 roos94
pi_208567808
Oh die van de spychiater. Die is goed ja, heerlijke aflevering.
pi_208577941
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 15:06 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Oh die van de spychiater. Die is goed ja, heerlijke aflevering.
Kan me de aflevering niet herinnerenn, vermoedelijk lang geleden uitgezonden?
pi_208859744
Het gaat niet goed met mevrouw Visser, ze is opgenomen in een kliniek voor dementie. :'( :'( :'(
speak only if it improves the silence.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 april 2023 @ 11:00:32 #282
367000 roos94
pi_208860557
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 april 2023 08:41 schreef TjjWester het volgende:
Het gaat niet goed met mevrouw Visser, ze is opgenomen in een kliniek voor dementie. :'( :'( :'(
Vrouw van frank?
pi_208860571
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208862039
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vrouw van frank?
Ja
speak only if it improves the silence.
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 april 2023 @ 14:21:46 #285
367000 roos94
pi_208862104
A, sneu
  Miss 200.000.000! zaterdag 22 april 2023 @ 14:52:46 #286
367000 roos94
pi_208862359
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 11:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vrouw van frank?
Dit was mijn 30.000e post :{
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 april 2023 @ 19:08:41 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_208864583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2023 14:52 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dit was mijn 30.000e post :{
De trieste trotsheid uit medelijden op het verkeerde moment gevierd. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  roze maandag 24 april 2023 @ 15:36:12 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208886946
Donderdag weer op TV met een nieuwe aflevering. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_208925417
Begonnen *O*
  donderdag 27 april 2023 @ 20:30:52 #290
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_208925456
Zeurende bejaarden *G*
pi_208925471
jaloerse buurvrouw :')
pi_208925484
Dit gaat echt he-le-maal nergens over _O-
pi_208925485
Mooi uitzicht over een kale landbouwakker
  donderdag 27 april 2023 @ 20:33:39 #294
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_208925489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:33 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi uitzicht over een kale landbouwakker
Hopelijk dit jaar mais ipv gras.
pi_208925494
Depressie incomming ;(
pi_208925498
Mevrouw heeft een uitzicht waar je u tegen zegt
pi_208925507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:33 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Hopelijk dit jaar mais ipv gras.
een veld vol mais betekent weg uitzicht o|O
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 27 april 2023 @ 20:36:23 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_208925537
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2023 20:32 schreef Piles het volgende:
Dit gaat echt he-le-maal nergens over _O-
Zoveel verschil lijken die centimeters boven de schutting die er al stond mij niet te maken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208925550
Bijpassend spel erbij Mens erger je niet _O- _O-
Twinning = boring
pi_208925560
wat een drama ;(
pi_208925561
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')