SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 24-02-2023 14:34:29 ]Twinning = boring
Hij heeft het filmpje nog niet gezienquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:03 schreef Stepperoller het volgende:
Whut die mat is ineens van hem?
Maar ook denken dat het helpt om te bluffen dat je papieren hebt bij de rechterquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:04 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij heeft het filmpje nog niet gezien
Nou misschien heeft hij papieren, we gaan zien waar hij mee komt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar ook denken dat het helpt om te bluffen dat je papieren hebt bij de rechter
Inderdaad. Dit lijkt mij vrij normaal gedrag voor een labrador. Even snuffelen en door.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat je over het algemeen ook niet meer van een labrador hoef te verwachten.
Ja er zal heus ergens een verknipte rondlopen maar het zijn over het algemeen wel hele lieve honten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit lijkt mij vrij normaal gedrag voor een labrador. Even snuffelen en door.
Die vent heeft ooit een dag gewerkt bij het bedrijf waar ik toen ook werkte. Na een hele dag "mij niet vertellen wat ik moet doen" werd er afscheid van genomen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik weet het gewoon niet meer. Mag ze allebei niet. De hond lijkt mij wél lief.
Wat een gek!quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Die vent heeft ooit een dag gewerkt bij het bedrijf waar ik toen ook werkte. Na een hele dag "mij niet vertellen wat ik moet doen" werd er afscheid van genomen.
Hij lijkt me onvoorspelbaar inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldige uitspraak. Toch moet zij oppassen, want deze man kan weleens hele rare dingen doen. Zou me echt nooit veilig voelen met zo'n gekkie naast me.
Hij lijkt me echt zo'n type die een stukje worst op de galerij legt met gif erin ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Mijn eerste indruk van baardbuurman was dat hij een enge blik in zijn ogen had.
Gaandeweg de uitzending zag ik steeds meer enge trekjes. Hij is gewoon een psychiatrisch patiënt. Dat kan ineens een gevaarlijke man worden als hij een kronkel krijgt.
Toch vind ik het nogal opgeblazen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Gaandeweg de uitzending zag ik steeds meer enge trekjes. Hij is gewoon een psychiatrisch patiënt. Dat kan ineens een gevaarlijke man worden als hij een kronkel krijgt.
Nou dat. Hij is boos dus ontoerekeningsvatbaar. En zo te zien aan zijn huis met de teksten aan de muur lijkt zijn godsdienst ook een beetje door te slaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij lijkt me onvoorspelbaar inderdaad.
Nou precies dit. Ik vind het een grote engerd, zou er niet gerust op zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldige uitspraak. Toch moet zij oppassen, want deze man kan weleens hele rare dingen doen. Zou me echt nooit veilig voelen met zo'n gekkie naast me.
Heb zo te doen met die vrouw. Echt, die man is patiënt en die vermoordt net zo makkelijk die hond.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:23 schreef Soury het volgende:
Stukje gebakken spons ofzo. Ik denk dat ik zou verhuizen als ik zo'n gek naast me had
Ja god wilde het. Ik vertrouw die gozer nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb zo te doen met die vrouw. Echt, die man is patiënt en die vermoordt net zo makkelijk die hond.
Nog geen minuut. Hij is tot alles in staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja god wilde het. Ik vertrouw die gozer niet
Ik vond hem lijken op dr. Narcisse van Boardwalk Empire. Zelfde gestoorde blik in zijn ogen en zelfde gezichtsbeharing.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef JanGroen het volgende:
Toch is er een gerechtelijke uitspraak met daarin een volledig contactverbod met de buurvrouw. Die krijg je niet zomaar opgelegd door een rechter, dan is er wel iets aan de hand. En dan moet volgens jou de huismeester van de flat het oplossen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:42 schreef svann het volgende:
[..]
Toch vind ik het nogal opgeblazen.
Meer iets voor een huismeester, niet eens de wijkagent.
*een bindend adviesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:00 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Toch is er een gerechtelijke uitspraak met daarin een volledig contactverbod met de buurvrouw. Die krijg je niet zomaar opgelegd door een rechter, dan is er wel iets aan de hand. En dan moet volgens jou de huismeester van de flat het oplossen?
Denk daar maar niet te licht over, een bindend advies kan slechts marginaal getoetst worden door de rechtbank, slechts 3 deelnemers zijn in verzet gekomen tegen de uitspraak en geen van alle heeft gewonnen.quote:
Hoe denk jij dat deze kwestie zal lopen verder? Zou deze gestoorde man zich houden aan wat voor 'bindend advies' dan ook ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Denk daar maar niet te licht over, een bindend advies kan slechts marginaal getoetst worden door de rechtbank, slechts 3 deelnemers zijn in verzet gekomen tegen de uitspraak en geen van alle heeft gewonnen.
1. Een deelneemster had haar aannemer buiten gegooid, mr visser besloot dat de overeenkomst beëindigd zou worden met gesloten beurzen, verzet tegen de uitspraak heeft ze keihard verloren.
2.een vader en dochter die van mr visser een asbestdak moesten verwijderen, dochter woonde op het adres als mantelzorger en kwam mee om haar vader te steunen, zij had zonder voorbehoud getekend. De rechtbank heeft vader en dochter uiteindelijk veroordeeld tot het betalen van bijna 30k, gezien vader nauwelijks vermogen heeft komt dat bij dochter terecht.
3.Ruud zinger kreeg van MR visser een gebied verbod voor zijn eigen huis, de rechtbank heeft het bindend advies in stand gehouden met de uitzondering dat zinger wel naar het gezondheidscentrum mocht, het gerechtshof heeft de uitspraak ook in stand gehouden maar de duur beperkt tot 5 jaar.
Dus zo "advies" is het niet, visser heeft zijn zaakjes op orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |