Alleen voor abonnees, kan iemand het plaatsen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:02 schreef Mrs_Robot2.0 het volgende:
Het eerste grote interview is daar![]()
https://www.ad.nl/show/ee(...)r-elke-dag~ab92c6e6/
Wel alleen in de dm/pm dan, anders krijgen we eventueel problemen met het AD als fok zijndequote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:04 schreef Thrts het volgende:
[..]
Alleen voor abonnees, kan iemand het plaatsen?
O excuus, wist ik niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel alleen in de dm/pm dan, anders krijgen we eventueel problemen met het AD als fok zijnde
Oh snap ik wel als je verder niet op andere plekken echt komt op fok. Een van die grote kranten (weet niet meer welke), heeft tijdje geleden bericht naar fok gestuurd dat ze anders overwegen naar de rechtbank te stappen als hier artikelen die achter betaalmuren staan openbaar gedeeld worden. Je mag wel samenvatten wat er gezegd wordtquote:
In een spoiler mag toch wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel alleen in de dm/pm dan, anders krijgen we eventueel problemen met het AD als fok zijnde
Nee, dat is ook niet de bedoeling volgens de regels. Maar ik zie het wel eens voorbij komen ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In een spoiler mag toch wel?
quote:GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan.
Ik, maar hoe stuur ik hier een berichtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Wie zou mij privé het artikel door willen sturen?
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:58 schreef Zigsky het volgende:
Sorry Molloot, waarschijnlijk 3 x gestuurd.
Ze bereiden zich daar in elk geval bv al goed op voor door de movement coach die zorgt dat ze precies op de goede momenten in de camera gaan kijken etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:02 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb er wel een goed gevoel bij. Behalve dat ze dus nog niet zo veel op podia hebben gestaan. Bij dit soort nieuwe artiesten ben ik toch altijd bang dat ze onder de druk bezwijken als ze ineens voor punten moeten zingen (lees: Roxen). Dat had ik trouwens bij Duncan ookZou je maar net zien dat het altijd goed gaat maar op het moment dat het ertoe doet ze extreem zenuwachtig zijn en het allemaal niet gaat.
En ze hebben Henk-Jan van Beek erbij als de lichtontwerper. En Sophia Mason zit in het team als de movement coach.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:15 schreef Mlita het volgende:
Marnix Kaart deed vorig jaar ook de regie. Staging was concept van Wouter van Ransbeek en S10. Staging doen Duncan en Jordan dan nu samen met Mia en Dion..
Ah Sophia heeft ook de choreografie van Duncan zijn videoclip en optreden bij Matthijs gedaan van Electric Lifequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ze hebben Henk-Jan van Beek erbij als de lichtontwerper. En Sophia Mason zit in het team als de movement coach.
Prima team dus!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:24 schreef Mlita het volgende:
[..]
Ah Sophia heeft ook de choreografie van Duncan zijn videoclip en optreden bij Matthijs gedaan van Electric Life
Dat deel tussen haakjes lijkt me toch vrij belangrijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef blackswangreen het volgende:
ook met die Sophia Mason erbij, volgens mij gewoon een vriendin van ze (een professionele choreografe, dat dan weer wel).
We gaan het wel weer zien hequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deel tussen haakjes lijkt me toch vrij belangrijk.
En we waren allemaal hier juist zó vol lof - nog nooit zo eensgezind geloof ik haha - over wat ze deed met z'n Electric Life optreden bij Matthijs. Ik heb niks met dansers en ik vond dat beláchelijk mooi gedaan, echt opvallend goed. Waarom zou je zo iemand dan níet inhuren, is toch een pluspunt als je er ook nog al een vertrouwensband mee hebt?Het is niet dat ze een prutser is die als vriendendienstje gekozen is lijkt me, gekozen omdat ze dingen goed kan en een optreden er visueel prachtig uit kan laten zien qua beweging en daarbij fijn dat ze elkaar al kennen. Je kunt het ook gewoon heel positief bekijken op die manier.
Het is ook zijn lied.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We gaan het wel weer zien heIk vind het een beetje teveel Duncan & friends (en dan ben ik niet eens zo'n Duncan-hater) maar nogmaals, het kan ook goed uitpakken.
Ik denk dat we vooral moeten concluderen uit het interview dat ze professioneel aan de slag gaan. Iets wat natuurlijk sowieso al enkele jaren een stuk lekkerder gaat dan in de jaren van Joan en de 3JS.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook zijn lied.
En zijn project/traject.
Snap wel dat ie dan kiest voor degenen die hij vertrouwt en wil. En z'n performance bij Matthijs geeft me iig goede hoop op een mooi plaatje straks.
En tuurlijk moeten we het afwachten, maar die kerel van het licht heeft bewezen dat 'ie prima dingen kan en zij van de movement ook. Dus het is geen extreme wilde gok ofzo. Laten we maar een beetje vetrouwen hebben. En dan kunnen we straks altijd nog eerlijk zeggen als het een beetje tegenvalt. (Want zo ben ik dan ook wel weer.)
Dat kwam ook wel voor een deel door het podium zelf. Als je het optreden van S10 vergelijkt met de meeste andere optredens dan waren de camerashots waar Marnix Kaart dan invloed op heeft wel vaak beter getimed dan bij anderen. Het had nog wel beter gekund, maar ik geef daar Italië maar de schuld van.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef molloot200 het volgende:
Was Marnix Kaart die van vorig jaar? Geen Pannecoucke is goed, maar ik vond de staging van Kaart vorig jaar ook alles behalve groundbreaking.
Als je het interview opent op de site van het Parool moet je de pagina vernieuwen en dan heel snel weer op dat kruisje klikken zodat de pagina stopt met vernieuwen, dan ben je de betaalmuur voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:01 schreef drxanax het volgende:
Kam iemand mij het interview dm-en svp?
Dat dacht ik bij Wouter Van Ransbeek ook, nota bene creatief directeur geweest bij Toneelgroep Amsterdam. Dat was in die staging toch helemaal niet terug te zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:40 schreef Em31 het volgende:
Duncan lijkt me een extreme perfectionist en ook creatief genoeg om een mooie staging te bedenken. Als het serieus nu weer te simpel en te matig is, dan weet ik het ook niet meer.
Bleh, ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef drxanax het volgende:
Ze willen het liedje oprecht en kwetsbaar neerzetten; ballade?
Heel uptempo met glitterbollen zal het niet worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef drxanax het volgende:
Ze willen het liedje oprecht en kwetsbaar neerzetten; ballade?
Ik tel vorig jaar gewoon nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Wouter Van Ransbeek ook, nota bene creatief directeur geweest bij Toneelgroep Amsterdam. Dat was in die staging toch helemaal niet terug te zien.
Duncan heeft wel een paar mooie stagings gehad, vooral die van dat nummer met Armin van Buuren in Rotterdam, maar heeft hij dat zelf bedacht? Volgens mij niet.
Heb je het nummer al gehoord?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heel uptempo met glitterbollen zal het niet worden.
Ik moest eigenlijk meteen denken aan iets als "How My Heart Was Won" van Di-rect.
Een beetje mid-tempo achtig nummer.
Ik zou het graag willen maar ik ben de CrystalBallESC niet.quote:
Die ene radio dj zei ook dat het niet echt een ballad was, dus denk ook meer mid-tempo dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen maar ik ben de CrystalBallESC niet.
Maar oprecht en kwetsbaar hoeft niet meteen een ballad te betekenen
Nee idd, denk zelf ook eerder midtempo of ballad. Maar omdat je zo'n duidelijk voorbeeld gaf dacht ik misschien heb je wat gehoordquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen maar ik ben de CrystalBallESC niet.
Maar oprecht en kwetsbaar hoeft niet meteen een ballad te betekenen
Eens. Dat lag deels ook aan de zonsverduistering en de algehele chaos daar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kwam ook wel voor een deel door het podium zelf. Als je het optreden van S10 vergelijkt met de meeste andere optredens dan waren de camerashots waar Marnix Kaart dan invloed op heeft wel vaak beter getimed dan bij anderen. Het had nog wel beter gekund, maar ik geef daar Italië maar de schuld van.In Rotterdam was het meeste perfect.
Wat vind je in dat geval van Frankrijk dit jaar dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Spumonisal het volgende:
Of afwisselend uptempo/ballad, maar dat klinkt bij voorbaat al rommmelig.
Ow dat vind ik wel okay, staat in mijn top zoveel nu sowieso. Maar geen absouluut toplied ofzo. Denk dat ik haar misschien wel leuker vind dan het nummer zelfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je in dat geval van Frankrijk dit jaar dan?
Was benieuwd want dat begint als ballad en wordt later up-tempo maar toch voelt het niet rommelig. Het kan wel dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:55 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ow dat vind ik wel okay, staat in mijn top zoveel nu sowieso. Maar geen absouluut toplied ofzo. Denk dat ik haar misschien wel leuker vind dan het nummer zelf
Ja maar ik wil gewoon niet weer een emotioneel lied van ons.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er nog geen ballades in onze semi.
Wil je mij ook sturen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:56 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ik, maar hoe stuur ik hier een bericht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Uiteraard. (Waarschijnlijk dubbel, want ik ben een sukkelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wil je mij ook sturen?
Dat wat Em zegt met refreshen en snel op het kruisje klikken lukt me niet.
Nee johquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:33 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Uiteraard. (Waarschijnlijk dubbel, want ik ben een sukkel).
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:32 schreef Greys het volgende:
*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Die choreografe is letterlijk de vriendin van Rolf Sanchezquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
Samenstelling het team oogt goed. Ben benieuwd. Dat er bekenden van Duncan in zitten is imo /care. Die heeft inmiddels goede connecties, wel op een wat hoger niveau dan het inteelt-bn'er-circuit zegmaar.
Oh maar ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die choreografe is letterlijk de vriendin van Rolf SanchezBij inteelt BN-er-circuit denk ik eigenlijk gelijk aan hem.
Zij doet zijn clips altijd wel heel goed vind ik. Moet ook wel met de muziek die Rolf maakt. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die choreografe is letterlijk de vriendin van Rolf SanchezBij inteelt BN-er-circuit denk ik eigenlijk gelijk aan hem. Zegt verder niks over haar kwaliteiten natuurlijk.
Het is zijn lied en zijn concept. Hij heeft wat mij betreft al bewezen prima conceptueel te kunnen denken, ook bij eerdere singles en tv-optredens. En die optie van Sacha Jean Baptiste was een paar jaar geleden wellicht een goed idee, maar die heeft ondertussen al zoveel gedaan, slaat soms de plank volledig mis en veel van die choreo's lijken op elkaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Duncan en z'n vriend een goede keuze zijn om de staging te bedenken. Wat weten zij er nou van? Het kan natuurlijk goed uitpakken, maar waarom niet eens geld uittrekken en zo'n Sacha Jean-Baptiste inhuren. Nu krijg je weer zo'n ons kent ons-verhaal, ook met die Sophia Mason erbij, volgens mij gewoon een vriendin van ze (een professionele choreografe, dat dan weer wel).
Staat Mia daar straks ineens met zo'n goedkoop wit Equinox pruikje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zijn lied en zijn concept. Hij heeft wat mij betreft al bewezen prima conceptueel te kunnen denken, ook bij eerdere singles en tv-optredens. En die optie van Sacha Jean Baptiste was een paar jaar geleden wellicht een goed idee, maar die heeft ondertussen al zoveel gedaan, slaat soms de plank volledig mis en veel van die choreo's lijken op elkaar.
Als er maar een concept achter zit, dat is het vooral. Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is zijn lied en zijn concept. Hij heeft wat mij betreft al bewezen prima conceptueel te kunnen denken, ook bij eerdere singles en tv-optredens. En die optie van Sacha Jean Baptiste was een paar jaar geleden wellicht een goed idee, maar die heeft ondertussen al zoveel gedaan, slaat soms de plank volledig mis en veel van die choreo's lijken op elkaar.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat Mia daar straks ineens met zo'n goedkoop wit Equinox pruikje.
Piaquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]en staat haar zus Pia Nicolai off-stage te zingen
Ik weet niet welke kalender jij hanteert, maar 1 maart is precies over een weekquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:58 schreef Zigsky het volgende:
He he, eindelijk een officiële datum. 9 nachtjes slapen.
Nee, er komt nog wel een zwikje landen na ons.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn wij zo ongeveer de laatste die het lied bekend maken?
Nee de dag erna komt Cyprus, en de week daarna nog oa Zwitserland, Armenië, Georgië (?), Oostenrijk en Israëlquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zou onderhand een unicum zijn als we als enige ‘ongeschonden’ blijven, alhoewel ze bij Frankrijk wegbleven.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of de Crystall Ball nog een verrassing heeft
Nog 8 (mis ik nog één?) bekendmakingen en 6 finales erna.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dat wordt dus bekendmaking om 14:00.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:41 schreef molloot200 het volgende:
Op een verplichte meeting tussen 13:15 en 14:45 na, is die dag voor mij prima qua werkagenda. Please niet in precies díe anderhalf uur
🔮 zal ‘m wel als eerste horenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Mandy040986 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze elke dag een stukje prijsgeven zoals toen met Duncan en die Arcade hoes op instagram.
Of een pietsie van het nummer.![]()
Was beetje drukquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kalender jij hanteert, maar 1 maart is precies over een week
Ik vond vorig jaar die reactievideo met Jeangu, Stefania en Gjon wel leuk. Kregen we toch al iets van de sfeer mee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Mandy040986 het volgende:
Het zou wel leuk zijn als ze elke dag een stukje prijsgeven zoals toen met Duncan en die Arcade hoes op instagram.
Of een pietsie van het nummer.![]()
Je bedoelt de bekendmaking?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:14 schreef Thrts het volgende:
Is het ook al duidelijk waar en hoe laat het nummer uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |