User @onlogisch vindt hier iets vanquote:
@maxi-musquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)olkskrant~ad7a69839/
@:Caland
Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
User @:onlogisch vindt hier iets van
Minder dan 10 postsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ja ik ga natuurlijk geen dag teruglezen.
Dan had ik me naast die kwaliteitsposts van de uwen ook door dat eeuwige gezeur van Tong moeten worstelen.quote:
Touché makker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had ik me naast die kwaliteitsposts van de uwen ook door dat eeuwige gezeur van Tong moeten worstelen.
Goeiemorgen maatjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Volgens mij post je in de ochtend even snel wat en ga je daarna weer snel terug naar bed, dit kan echt niet.quote:
dat deed ik vroeger ook om te mailen dat ik niet naar school kwamquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij post je in de ochtend even snel wat en ga je daarna weer snel terug naar bed, dit kan echt niet.
Het is hier gewoon zonnig nu, al waait het wel hard.quote:
Ging je naar buiten?quote:
Wanneer wordt het mooier weer dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging je naar buiten?
Hier waai je uit je panty. Verder 20 tinten grijs, maar de lente komt er bijna aan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mod @:onlogisch neemt mod @:Drizzt_doUrden verre van serieus.
Hoog tijd voor een teambuildingsuitje voor het modteam @:Sked
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij post je in de ochtend even snel wat en ga je daarna weer snel terug naar bed, dit kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |