Ik denk dat het stukje dat je dacht dat het geen droom was maar echt, lucide dromen was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.
Einde verhaal.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:34 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM geeft forumgebruiker @:Rambodirk en amoebe @:tong80 een veeg uit de pan.
En wat als je telkens droomt over iemand die al lang en breed tussen zes planken ligt?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:16 schreef Speedfight het volgende:
VOETBALTOPIC DROMENTOPIC
[..]
Ik denk dat het stukje dat je dacht dat het geen droom was maar echt, lucide dromen was.
Dromen over een begrafenis betekent vaak dat je oude slechte gewoontes hebt losgelaten of jezelf van een negatieve situatie hebt losgemaakt.
Wie ging er dood?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had een erg vervelende droom vannacht, er ging iemand dood en toen was er begrafenis en in de droom werd ik wakker en toen dacht ik 'shit het was geen droom maar het was echt' en toen werd ik pas echt wakker.
Einde verhaal.
Bedankt voor deze uitleg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:16 schreef Speedfight het volgende:
VOETBALTOPIC DROMENTOPIC
[..]
Ik denk dat het stukje dat je dacht dat het geen droom was maar echt, lucide dromen was.
Dromen over een begrafenis betekent vaak dat je oude slechte gewoontes hebt losgelaten of jezelf van een negatieve situatie hebt losgemaakt.
Vaak komt dat vooral uit gemis.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
En wat als je telkens droomt over iemand die al lang en breed tussen zes planken ligt?
Ja godverdomme dan moet ik wachten tot hij klaar is met mijn dromenquote:Op donderdag 16 februari 2023 15:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Vaak komt dat vooral uit gemis.
Soms komen overledenen nog je wat vertellen of afscheid nemen in je dromen (gelooft spieriewieriefight dan he)
Die pakt eindelijk zijn kans om gehoord te worden door jequote:Op donderdag 16 februari 2023 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja godverdomme dan moet ik wachten tot hij klaar is met mijn dromen
Daar kan je gelijk in hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die pakt eindelijk zijn kans om gehoord te worden door je
Dat is niet leuk maar hoe vervelend je droom ook was. Wees blij dat het geen seksuele droom was over je nichtje maar een nachtmerrie. Anders had je een grote probleem gehad denk ik.quote:
Dat je een homo bent.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:18 schreef Sked het volgende:
[..]
En wat als je telkens droomt over iemand die al lang en breed tussen zes planken ligt?
Doe die kastdeur maar open.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou er een hele nieuwe wereld voor me opengaan.
Sommige mensen dromen juist over topics in het nieuws, stukje afschuw, of dingen waar ze bang voor zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is niet leuk maar hoe vervelend je droom ook was. Wees blij dat het geen seksuele droom was over je nichtje maar een nachtmerrie. Anders had je een grote probleem gehad denk ik.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is niet leuk maar hoe vervelend je droom ook was. Wees blij dat het geen seksuele droom was over je nichtje maar een nachtmerrie. Anders had je een grote probleem gehad denk ik.
of dat je moeder een hoer is.quote:
Toen ik tien jaar was. Dat weet ik nog goed want ik snapte er geen fuck van wat er nou in mijn onderbroek zat.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een leuk onderwerp!
Wanneer hadden jullie je eerste natte droom?
Toen ik je moeder voor het eerst tegenkwam.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een leuk onderwerp!
Wanneer hadden jullie je eerste natte droom?
Oké. Ik ga nog even wat telefoontjes plegen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen ik tien jaar was. Dat weet ik nog goed want ik snapte er geen fuck van wat er nou in mijn onderbroek zat.
Ome Dirk waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen ik tien jaar was. Dat weet ik nog goed want ik snapte er geen fuck van wat er nou in mijn onderbroek zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |