Er staan Nederlandse woorden, maar het is overduidelijk dat je niet weet wat ze betekenen. Kan ik maar 1 conclusie aan verbinden....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:16 schreef Nielsch het volgende:
Rare conclusie als ik in het Nederlands reageer.
Het gaat niet om merken, maar om er last van te hebben. Wat boeit het jou als jij een steward op hakken ziet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:24 schreef Toine51 het volgende:
https://www.parool.nl/wer(...)liegwereld~b1502cb4/!
"Nee hoor, ik merk niks van dat geneuzel over gender...."
waarom moet dit uberhaupt wereldkundig gemaakt worden, denk je?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het gaat niet om merken, maar om er last van te hebben. Wat boeit het jou als jij een steward op hakken ziet?
En zie je wel, jij leest al die verhalen die over dit soort dingen gaan. Ik negeer het gewoon.
Studenten die samen in een studenten huis wonen, wonen en leven samen. Zeg maar net zoiets zoals ik en mijn vriendin samen wonen en leven. Derhalve hebben we een genderneutrale wc.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die problemen hebben met genderneutrale toiletten hebben volgens mij nooit gestudeerd en in een studentenhuis gewoond. Daar is namelijk alles gender- en sekseneutraal; het toilet, de douche en het bad. Klopt ook wel, het zijn vaak de wat dommere mensen die er problemen mee hebben.
En toen kwamen er wat voorbeelden van ''bekende mensen die neergesabeld werden om hun afwijkende mening'' en toen ging jij die voorbeelden een beetje weg honen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh? Noem eens een paar voorbeelden van die bekende mensen dan?
quote:
Ja.quote:Het Verdrag inzake de rechten van het kind omschrijft kinderen als 'iedereen onder de 18 jaar'
Het kwam zelfs in het 8 uur journaal voorbij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het gaat niet om merken, maar om er last van te hebben. Wat boeit het jou als jij een steward op hakken ziet?
En zie je wel, jij leest al die verhalen die over dit soort dingen gaan. Ik negeer het gewoon.
Hoe precies pleiten ze voor het terugdraaien van emancipatie, laat staan een paar eeuwen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:05 schreef NgInE het volgende:
FvD wenst de klok een paar eeuwen terug te zetten op het gebied van emancipatie. Ik wens ze veel succes.
Omdat ik een andere mening heb, ben ik dom? Wie beslist dat, dat ik dom ben?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die problemen hebben met genderneutrale toiletten hebben volgens mij nooit gestudeerd en in een studentenhuis gewoond. Daar is namelijk alles gender- en sekseneutraal; het toilet, de douche en het bad. Klopt ook wel, het zijn vaak de wat dommere mensen die er problemen mee hebben.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:33 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Studenten die samen in een studenten huis wonen, wonen en leven samen. Zeg maar net zoiets zoals ik en mijn vriendin samen wonen en leven. Derhalve hebben we een genderneutrale wc.
Het wordt allemaal net ff wat anders wanneer men het heeft over openbare ruimtes, waar iedereen kan komen, dus veelal ook mensen die je niet kent.
Dat je nu probeert om mensen, die ''een probleem hebben'' met genderneutale wc in openbare ruimtes, weg te zetten als dom ''omdat ze blijkbaar nooit gestudeerd hebben'' is werkelijk waar zo arrogant en minachtend dat het alle domheid te boven gaat.
Waarvan akte.
[..]
En toen kwamen er wat voorbeelden van ''bekende mensen die neergesabeld werden om hun afwijkende mening'' en toen ging jij die voorbeelden een beetje weg honen.
Wat verrassend.
Het getuigt niet echt van slimheid dat je als 72-jarige je zo druk maakt om dit soort dingen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb, ben ik dom? Wie beslist dat, dat ik dom ben?
Jij? Ben jij verheven boven de "domme" mensen?
Wat maakt jou dan slimmer dan ik? Omdat jij "gestudeerd" hebt?
Serieus?
Ik heb niet op de Uni gezeten maar zou mij héél graag willen meten met een " gestudeerde"...
Kijken wie de domme is...
Ja, het valt toch ook enorm mee hoe die mensen ‘gecanceld’ zijn en zijn neergesabeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:46 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Een smiley en verder niets inhoudelijks.
Wat verrassend.
Whateverquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb, ben ik dom? Wie beslist dat, dat ik dom ben?
Jij? Ben jij verheven boven de "domme" mensen?
Wat maakt jou dan slimmer dan ik? Omdat jij "gestudeerd" hebt?
Serieus?
Ik heb niet op de Uni gezeten maar zou mij héél graag willen meten met een " gestudeerde"...
Kijken wie de domme is...
Bepaal jij dat? Wat een arrogantie,quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, het valt toch ook enorm mee hoe die mensen ‘gecanceld’ zijn en zijn neergesabeld?
Nee, dat valt niet mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, het valt toch ook enorm mee hoe die mensen ‘gecanceld’ zijn en zijn neergesabeld?
72?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van slimheid dat je als 72-jarige je zo druk maakt om dit soort dingen.
Zoals Gijp zou zeggen, laat gaan joh!
Ik zie zeker woke figuren die doorslaan, maar ik zie zeker ook anti-woke figuren die doorslaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buijs gaat niet naadloos en voor de volle 100% mee met het woke narratief, een narratief dat overigens steeds radicaler en exotischer wordt en ervoor zorgt dat lidmaten onderling zich gaan en aan het opvreten en verketteren zijn.
Verder is het voor enkelen hier kennelijk nog steeds niet helder dat het niet gaat om het niet accepteren van mensen, maar dat het gaat om de uitermate venijnige en toxische wijze waarop een radicaal clubje binnen die beweging niet alleen het hele debat heeft gekaapt, maar er ook niet voor terugdeinst om mensen die ook maar een millimeter afwijken van hun uitermate complexe, tegenstrijdige, fantasievolle visie, te demoniseren en als het even kan te cancelen.
Daarom kan ik ook enkel grimassen wanneer hier weer gepretendeerd wordt dat het allemaal wel meevalt, en dat je echt op zoek moet gaan naar dit soort fratsen. De hele maatschappij - het bedrijfsleven, academia, onderwijs, media - wordt steeds meer in een wurggreep gehouden door de eisen van een stel bijzonder intolerante lieden die het simpelweg niet accepteren dat er mensen zijn die anders over zaken denken dan zij.
Ik ben er dan ook glashard van overtuigd dat die subset binnen die gemeenschap, die thans overal luid en duidelijk aanwezig is, helemaal geen interesse heeft in gelijkheid: het wil privileges, het wil 100% de aandacht, het wil haar visie opleggen aan de gehele samenleving en kraait 'intolerantie' wanneer iemand daar niet in meegaat.
Wil je intolerantie zien? Zie die radicale studenten die Buijs monddood willen maken.
Hoe heb jij daar last van, en wat kan het je schelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:24 schreef Toine51 het volgende:
Nee 1 op de 10 behoort tot de LHBT+ groep volgens eigen zeggen, transgenders zijn daar slechts een deel vanquote:
Er iets van merken of er last van hebben zijn 2 totaal verschillende dingen. Wat kan het mij boeien wat een steward aanheeft, als hij maar doet waar hij voor aangenomen is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:24 schreef Toine51 het volgende:
Dogmaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Terwijl God toch echt heel duidelijk vrouwelijk is.![]()
[ afbeelding ]
Ja? Alle artikelen en werken waarnaar dit artikel verwijst zeggen dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat jij aanhaalt zijn de problemen tijdens of na de transitie.
Lekker man, een freakshow als crew. Het begint allemaal wel bizarre vormen aan te nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:24 schreef Toine51 het volgende:
Zijn fetish uitleven tijdens werktijd?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er iets van merken of er last van hebben zijn 2 totaal verschillende dingen. Wat kan het mij boeien wat een steward aanheeft, als hij maar doet waar hij voor aangenomen is.
quote:Daarna volgt een schorsing waarin zowel raadsleden als bezoekers geëmotioneerd en met betraande ogen rondlopen.
Je wordt continue doodgegooid met gendergezeik omdat het door rechts-populistische partijen continue hoog in het nieuws wordt gehouden. MIsschien moeten ze daar eens mee stoppen. Marginaal gezeik over een te verwaarlozen groepje mensen. Dan neemt het in de media vanzelf af. Kunnen we ons weer met belangrijke zaken bezighouden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef Toine51 het volgende:
Verder klopt het toch gewoon. Overal wordt je doodgegooid met dat gendergezeik. Het wordt je door je strot geduwd, en dat voor een kleine groep.
Dus "heus niet-populistisch links" vraagt een debat aan betreffende vergoedingen omtrend transseksuelen, "populistich-rechts" zegt; "nou vinden we niet zo nodig bla bla, sowieso vinden wij dat er teveel (misplaatste) aandacht voor gender gedoe", waarop "heus niet-populistisch links" huilend wegloopt van het debat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je wordt continue doodgegooid met gendergezeik omdat het door rechts-populistische partijen continue hoog in het nieuws wordt gehouden. MIsschien moeten ze daar eens mee stoppen. Marginaal gezeik over een te verwaarlozen groepje mensen. Dan neemt het in de media vanzelf af. Kunnen we ons weer met belangrijke zaken bezighouden.
De Russenhoeren van het fvd en de frequent flyers en more equal animals van d66 verdienen elkaar wat mij betreft, het is alleen zo jammer dat dat hele, niets toevoegende circus tussen beide partijen de belastingbetaler zo ontzettend veel geld kost.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:28 schreef ems. het volgende:
[..]![]()
![]()
Broertje dood aan FvD maar dat mensen hier zo over huilen geeft natuurlijk maar weer aan hoe goed het is dat dit soort dingen nog worden bestreden.
Ik dacht trouwens dat die 'paarse vrijdag' een fabeltje was. Toen bleek opeens dat mijn neefje verzocht werd vrijdag in het paars naar school te gaan en werden er nog vragen over gesteld toen hij daar geen zin in zou hebben
Yup, het is populistisch rechts die op de stoel van de arts plaatsneemt en in de hoofden van de kinderen plaatsneemt en besluit dat het allemaal niet nodig is en/of te ver doorschiet. Het is niet links die breeduit in de media klaagt. Wat kids in samenspraak met ouders en arts wel of niet willen en wat LBGTQFREGFGWEFESVC+++-+ wel of niet wil moeten ze zelf weten. Het is populistisch rechts die hier continue tegen aan loopt te zeiken. Het zijn tokkies en reli-multiculti tuig dat personen die wat anders zijn graag benadelen en/of in elkaar rossen. Als ze dat niet deden, was er ook geen aandacht op school voor nodig en geen regenboogzebrapaden of paarse vrijdagen. Maar ze doen het wel. En dus komt het in de media. En omdat het lekker de onderbuik raakt van zowel links als rechts gaat de grotere media er ook mee aan de haal, want kliks.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dus "heus niet-populistisch links" vraagt een debat aan betreffende vergoedingen omtrend transseksuelen, "populistich-rechts" zegt; "nou vinden we niet zo nodig bla bla, sowieso vinden wij dat er teveel (misplaatste) aandacht voor gender gedoe", waarop "heus niet-populistisch links" huilend wegloopt van het debat.
Maar het is "populistisch rechts" wat er telkens voor zorgt dat het gender neutrale gedoe in het nieuws komt?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je wordt continue doodgegooid met gendergezeik omdat het door rechts-populistische partijen continue hoog in het nieuws wordt gehouden. MIsschien moeten ze daar eens mee stoppen. Marginaal gezeik over een te verwaarlozen groepje mensen. Dan neemt het in de media vanzelf af. Kunnen we ons weer met belangrijke zaken bezighouden.
De enige die er een fetisj van maakt ben jij volgens mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zijn fetish uitleven tijdens werktijd?
Nee, intersekse en genderdysforie zijn extreem zeldzaam maar niettemin een betreurenswaardig lot voor hen die het treft. De meerderheid van de vrouwen met een penis zijn dan ook mannen die opgewonden raken van zichzelf in vrouwenkleren.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De enige die er een fetisj van maakt ben jij volgens mij.
Woke kankergezwellengedrag van D66. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Een duidelijk voorbeeld van gekwetsheid claimen om een andere mening te onderdrukken. Walgelijk gedrag, zowel in zijn doelstelling als in de schaamteloze kinderlijke aanstellerigheid. En dan die nare retoriek die ze maar nablaten 'jezelf kunnen zijn', dat is helemaal geen overheidsaangelegenheid.
Een hele hoop, en wij houden dat gedrag in stand.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Het gehele gendergebeuren gaat langs me heen, maar FvD doet een FvDtje en daar moeten dan andere raadslieden om huilen?
Wat is er mis met die mensen
Bron?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, intersekse en genderdysforie zijn extreem zeldzaam maar niettemin een betreurenswaardig lot voor hen die het treft. De meerderheid van de vrouwen met een penis zijn dan ook mannen die opgewonden raken van zichzelf in vrouwenkleren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |