Het is volgens jou heel normaal om de natuur te ontkennen. Dat is pas abnormaal.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Echt een abnormale opmerking dit.
Afgezien van het gegeven dat hier nergens iets over problemen met genderneutrale toiletten hebben is gezegd, vind ik dit wel weer een schitterend staaltje 'inclusie, tolerantie, diversiteit en mogen zijn wie je wil zijn overal en altijd' en je hardmaken tegen discriminatie van mensen om wat voor reden dan ook a la woke D66...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die problemen hebben met genderneutrale toiletten hebben volgens mij nooit gestudeerd en in een studentenhuis gewoond. Daar is namelijk alles gender- en sekseneutraal; het toilet, de douche en het bad. Klopt ook wel, het zijn vaak de wat dommere mensen die er problemen mee hebben.
Laat mensen gewoon lekker zelf kiezen hoe ze hun leven invullen. Niemand forceert jou om het anders dan hoe jij het bekijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:53 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Het is volgens jou heel normaal om de natuur te ontkennen. Dat is pas abnormaal.
Het gaat niet om het feit dat ik die mensen ‘laat of niet laat kiezen’. Het gaat om het constante gedram. Zelfs op basisscholen worden kinderen vergiftigd met dit soort gekkigheid. Uit tal van onderzoeken blijkt dat mensen die een dergelijke transitie willen ondergaan nog veel meer psychische problemen hebben en vooral ook erg onzeker zijn. Het is buitengewoon misdadig dat kinderen (!!!) worden aangespoord tot dergelijke verminking. NB: er zijn vele voorbeelden van jongens en meisjes die later spijt krijgen van deze transitie. Sta daar eens bij stil.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon lekker zelf kiezen hoe ze hun leven invullen. Niemand forceert jou om het anders dan hoe jij het bekijkt.
Ja, dat is iets van 1 procent ofzo van de mensen die een transitie ondergaan. En ik zie nergens dat kinderen massaal worden aanspoort om van geslacht te veranderen of kom je nu weer met 1 voorbeeld ergens op 1 school in de VS? Enige voorlichting is dat deze mensen bestaan en hoe dingen in de praktijk gaan. Ook niet verkeerd om kennis met kinderen te delen over anderen in de samenleving. Voor echt jonge kinderen nog niet echt relevant, maar als ze naar de pubertijd leeftijd gaan welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:19 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het feit dat ik die mensen ‘laat of niet laat kiezen’. Het gaat om het constante gedram. Zelfs op basisscholen worden kinderen vergiftigd met dit soort gekkigheid. Uit tal van onderzoeken blijkt dat mensen die een dergelijke transitie willen ondergaan nog veel meer psychische problemen hebben en vooral ook erg onzeker zijn. Het is buitengewoon misdadig dat kinderen (!!!) worden aangespoord tot dergelijke verminking. NB: er zijn vele voorbeelden van jongens en meisjes die later spijt krijgen van deze transitie. Sta daar eens bij stil.
Helaas hebben heel veel domme mensen wel gestudeerd en zoeken daarom krampachtig bevestiging van de andere dommen door hetzelfde te zeggen. In de zo onstante hysterie vergeten ze het onderscheid tussen kinderen en volwassenen en dat tussen de privésfeer en de publieke sfeer. Ook in de kleedkamers van studentensportfaciliteiten kwam geen meisje de meisjeskleedkamer binnen om daar met haar piemel te gaan zwaaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Mensen die problemen hebben met genderneutrale toiletten hebben volgens mij nooit gestudeerd en in een studentenhuis gewoond. Daar is namelijk alles gender- en sekseneutraal; het toilet, de douche en het bad. Klopt ook wel, het zijn vaak de wat dommere mensen die er problemen mee hebben.
Op zich prima dingen, ze hadden het gewoon moeten invoeren en reacties afwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Films die aangepast worden.
God die genderneutraal moet worden aangesproken
Mensen verzinnen nieuwe aanspreekvormen waarmee ze willen worden aangesproken.
Paspoortverandering
M/V/X bij bijv aanvragen oid
Geen " beste dames en heren" op stations of vliegvelden.
Genderneutrale toiletten.
Aparte sporten.
Speelgoed genderneutraal aanprijzen.
Leerstof op basisscholen!!! aangepast.
Los van de rest vind ik het idee dat een almachtige god een gender heeft een eigenaardig antropomorfisme.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Films die aangepast worden.
Mensen verzinnen nieuwe aanspreekvormen waarmee ze willen worden aangesproken.
Paspoortverandering
M/V/X bij bijv aanvragen oid
Geen " beste dames en heren" op stations of vliegvelden.
Genderneutrale toiletten.
Aparte sporten.
Speelgoed genderneutraal aanprijzen.
Leerstof op basisscholen!!! aangepast.
Nou, moet je nog meer weten?
Wat moet men dan doen met iemand die iedereen zijn foute overtuiging probeert op te dringen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:22 schreef MoreDakka het volgende:
Die FvD'er is wel een mafkees, maar weglopen bij zoiets? Kom op zeg
Gaat om het waarom. Waarom moet het weer anders? Voor wie?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 14:44 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Los van de rest vind ik het idee dat een almachtige god een gender heeft een eigenaardig antropomorfisme.
Inderdaad dat ja. Als je er voor kiest om je er aan te irriteren dan zie je het waarschijnlijk ook overal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Exact dit. Mensen doen alsof ze op elke straathoek propaganda tegenkomen en worden gebrainwasht terwijl ze vooral dit soort dingen op fok lezen en dan zeggen dat ze ‘er mee doodgegooid worden’.
Ik zou 1 op de 10 mensen (of wat is het tegenwoordig) nou niet bepaald een kleine groep noemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:21 schreef Toine51 het volgende:
Wat ook nog eens een kleine groep is.
En daar wringt het. Alsmaar buigen voor een kleine groep.
Dat is de basis van een westerse democratie dat ook rekening gehouden wordt met marginale groepen. Dat democratie bij de FvD adepten gezien wordt als dictatuur van de meerderheid is een ernstige misvatting.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Rekening houden? Als je niet in de pas loopt met wat die kleine groep wil, lees eist, dan wordt je neergezet voor transfoob, racist en moet je asap gecanceld worden van tv en radio ed...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is de basis van een westerse democratie dat ook rekening gehouden wordt met marginale groepen. Dat democratie bij de FvD adepten gezien wordt als dictatuur van de meerderheid is een ernstige misvatting.![]()
Dat rekening houden hier weggezet word als buigen door het drammen is typische populistische prietpraat.
1 op de 10 is transgender?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou 1 op de 10 mensen (of wat is het tegenwoordig) nou niet bepaald een kleine groep noemen.
1 op 10, het is 4 op 100.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou 1 op de 10 mensen (of wat is het tegenwoordig) nou niet bepaald een kleine groep noemen.
quote:Ongeveer 3,9 procent van de
Nederlandse bevolking identificeert
zich niet met het geslacht dat is
geregistreerd bij de geboorte.
Dit dus. Echt, wat een walgelijk manipulatief emotioneel gezever. Wat een uitermate treurig niveau heeft dit gebeuren bereikt zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Een duidelijk voorbeeld van gekwetsheid claimen om een andere mening te onderdrukken. Walgelijk gedrag, zowel in zijn doelstelling als in de schaamteloze kinderlijke aanstellerigheid. En dan die nare retoriek die ze maar nablaten 'jezelf kunnen zijn', dat is helemaal geen overheidsaangelegenheid.
Oh? Noem eens een paar voorbeelden van die bekende mensen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Rekening houden? Als je niet in de pas loopt met wat die kleine groep wil, lees eist, dan wordt je neergezet voor transfoob, racist en moet je asap gecanceld worden van tv en radio ed...
Voorbeelden genoeg van bekende mensen die neergesabeld werden om hun afwijkende mening als om gendergeneuzel gaat...
Jan Roosquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh? Noem eens een paar voorbeelden van die bekende mensen dan?
Quote maarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 13:19 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het feit dat ik die mensen ‘laat of niet laat kiezen’. Het gaat om het constante gedram. Zelfs op basisscholen worden kinderen vergiftigd met dit soort gekkigheid. Uit tal van onderzoeken
Volgens mij komen die psychische problemen eerder voort uit de bejegening vanuit de maatschappij dan door de genderdysforie.quote:blijkt dat mensen die een dergelijke transitie willen ondergaan nog veel meer psychische problemen hebben en vooral ook erg onzeker zijn.
quote:Een groot aantal internationale en nationale studies hebben verhoogde risico’s van depressie , angst en suïcidaliteit aangetoond bij transgender personen in vergelijking met cisgender personen . Deze verhoogde percentages zijn in verband gebracht met een gebrek aan toegang tot transgenderzorg, complexe trauma’s, sociale uitsluiting, stigma, geweld en discriminatie .
Bron
Quote maar.quote:Het is buitengewoon misdadig dat kinderen (!!!) worden aangespoord tot dergelijke verminking. NB: er zijn vele voorbeelden van jongens en meisjes die later spijt krijgen van deze transitie. Sta daar eens bij stil.
We leven nu in de dictatuur van een meerderheid via fractiediscpline en een medeplichtige media, niet in een democratie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is de basis van een westerse democratie dat ook rekening gehouden wordt met marginale groepen. Dat democratie bij de FvD adepten gezien wordt als dictatuur van de meerderheid is een ernstige misvatting.![]()
Dat rekening houden hier weggezet word als buigen door het drammen is typische populistische prietpraat.
Jan Roos en Johan Derksen hebben wel meer op hun kerfstok.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jan Roos
Johan Derksen
Noa Vahle
Frits Wester
Recent dus JK Rowlingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh? Noem eens een paar voorbeelden van die bekende mensen dan?
Derksen? Wat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jan Roos en Johan Derksen hebben wel meer op hun kerfstok.
Persoonlijk vind ik jouw post best heel dom.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Wat jij aanhaalt zijn de problemen tijdens of na de transitie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:08 schreef Qarrad het volgende:
Volgens mij komen die psychische problemen eerder voort uit de bejegening vanuit de maatschappij dan door de genderdysforie.
Ik denk zelfs dat ze nooit gewoond hebben, want thuis zijn die dingen óók al genderneutraal!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik jouw post best heel dom.
Toen ik een paar jaar terug net in Berlijn was komen wonen, kwam in een cruisebar en heb daar een meneer met een rubber hondemasker op geneukt. Ik dacht "Nu ben ik in Berlijn aangekomen."quote:
Kinderen hebben borsten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:51 schreef Belugastroop het volgende:
"Kennelijk is geslacht niet belangrijk, maar tegelijkertijd is het juist weer zó belangrijk dat we de borsten en ballen van kinderen verwijderen."
Mooi. Waar kan ik op deze meneer stemmen?
Kennelijk mag je van dat d66 schorem niet jezelf zijn. Maar moet je worden overgehaald om jezelf te verminken voor het leven. D66.. het is maar dat je weet waar je op stemt!
Akte van wat? Dat jouw post heel dom is?quote:
16, 17 zijn ook nog kinderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:56 schreef Horzula het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar terug net in Berlijn was komen wonen, kwam in een cruisebar en heb daar een meneer met een rubber hondemasker op geneukt. Ik dacht "Nu ben ik in Berlijn aangekomen."
[..]
Kinderen hebben borsten?
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij ons thuis is ook elke ruimte genderneutraal.
Ah, ok. Je bent de Nederlandse taal niet machtig. Helder.quote:
Inderdaad een nuanceverschil, want het verschil ontgaat me.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij schrijft dat genderneutraliteit (zoals voortkomend bij non-binaire mensen) de strijd tegen het patriarchaat en de emancipatie van transgenders ondermijnt. Dat die niet zonder het onderscheid man-vrouw kunnen, dat genderneutraliteit een dwaalspoor is binnen de genderemancipatie. Dat het concept non-binair beter zo snel mogelijk begraven kan worden. Met androgynie als alternatief.
Wanneer iemand zich dan als non-binair identificeert en niet als androgyn (sure, nuanceverschil, maar blijkbaar voor sommigen toch relevant) dan volgt daaruit dat diegene geen plek heeft binnen de emancipatie van vrouwen en gender-minderheidsgroepen.
Edit:
Los van of ik het met zijn stelling mbt genderneutraliteit eens ben, vind ík dat hij daarom geen plaats binnen die emancipatiebeweging zou moeten hebben? Nee niet echt, hij lijkt het hele gedoe oprecht een positief en warm hart toe te dragen. Maar dat mogen anderen met me oneens zijn.
Buijs gaat niet naadloos en voor de volle 100% mee met het woke narratief, een narratief dat overigens steeds radicaler en exotischer wordt en ervoor zorgt dat lidmaten onderling zich gaan en aan het opvreten en verketteren zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:38 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Inderdaad een nuanceverschil, want het verschil ontgaat me.
Kun jij me het verschil uitleggen, en misschien ook waarom men zich hier dan zo druk om maakt?
Erika Meiland en René van der Gijp zijn nog gewoon op tv.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:17 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Recent dus JK Rowling
Dat mokkel van K3
Rene van der Gijp
Niet om gendergeneuzel maar Erika Meiland om haar pinguin opmerking.
Ach, google de rest zelf maar..
Zijn er nog genoeg die op de schopstoel zitten..
Eisen dat ze ontslagen worden gaat wel wat verderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Erika Meiland en René van der Gijp zijn nog gewoon op tv.
Mensen mogen het toch best oneens zijn met uitspraken van zo’n Meiland (idiote uitspraken trouwens) of van Gijp?
Terwijl God toch echt heel duidelijk vrouwelijk is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:00 schreef Toine51 het volgende:
Op TV, maar door bedrijven gecanceld uit reclame's.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Erika Meiland en René van der Gijp zijn nog gewoon op tv.
Mensen mogen het toch best oneens zijn met uitspraken van zo’n Meiland (idiote uitspraken trouwens) of van Gijp?
Wat betreft persoonlijke voornaamwoorden zou ik voorstellen dat er 1 wordt gekozen voor "onzijdige" mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gaat om het waarom. Waarom moet het weer anders? Voor wie?
Nu kun je wel zeggen, wat maakt het uit. Maar dat kun je ook tegen diegene zeggen die dat graag wel wil. Wat ook nog eens een kleine groep is.
Ik zat me van de week ook te bedenken waarom je in godsnaam bondgenoot van de transcommunity wilt zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buijs gaat niet naadloos en voor de volle 100% mee met het woke narratief, een narratief dat overigens steeds radicaler en exotischer wordt en ervoor zorgt dat lidmaten onderling zich gaan en aan het opvreten en verketteren zijn.
Verder is het voor enkelen hier kennelijk nog steeds niet helder dat het niet gaat om het niet accepteren van mensen, maar dat het gaat om de uitermate venijnige en toxische wijze waarop een radicaal clubje binnen die beweging niet alleen het hele debat heeft gekaapt, maar er ook niet voor terugdeinst om mensen die ook maar een millimeter afwijken van hun uitermate complexe, tegenstrijdige, fantasievolle visie, te demoniseren en als het even kan te cancelen.
Daarom kan ik ook enkel grimassen wanneer hier weer gepretendeerd wordt dat het allemaal wel meevalt, en dat je echt op zoek moet gaan naar dit soort fratsen. De hele maatschappij - het bedrijfsleven, academia, onderwijs, media - wordt steeds meer in een wurggreep gehouden door de eisen van een stel bijzonder intolerante lieden die het simpelweg niet accepteren dat er mensen zijn die anders over zaken denken dan zij.
Ik ben er dan ook glashard van overtuigd dat die subset binnen die gemeenschap, die thans overal luid en duidelijk aanwezig is, helemaal geen interesse heeft in gelijkheid: het wil privileges, het wil 100% de aandacht, het wil haar visie opleggen aan de gehele samenleving en kraait 'intolerantie' wanneer iemand daar niet in meegaat.
Wil je intolerantie zien? Zie die radicale studenten die Buijs monddood willen maken.
Rare conclusie als ik in het Nederlands reageer. Tenzij jij deze uitdrukking niet als Nederlands herkent, dan snap ik je foute conclusie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ok. Je bent de Nederlandse taal niet machtig. Helder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |