abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208019108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:13 schreef Farenji het volgende:

[..]
Je kan ook tegen die fvd'ers zeggen dat ze maar moeten verhuizen naar saoudi arabie ofzo, als ze blijkbaar zo slecht om kunnen gaan met emancipatie van lhbtiq+'ers.
Of de huillies zelf natuurlijk, een beetje perspectief kan duidelijk geen kwaad.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Forum Admin donderdag 16 februari 2023 @ 14:15:30 #102
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208019477
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mooie drogredenatie. Je hoeft geen FVD'er te zijn om je te storen aan de overdreven 'progressieve' identiteitspolitiek. De afgelopen decennia is er in Nederland enorm veel vooruitgang geboekt op het gebied van LHBT'ers.

Maar sinds een jaar of tien is er een steeds groter wordende drang om allerlei symboliek (regenboogvlaggen, transvlaggen, regenboogpaden, genderneutrale ruimtes, oververtegenwoordiging van LGBT'ers in verscheidene media) zo opzichtig mogelijk aan de burger te presenteren en het liefst ook op zo jong mogelijke leeftijd. Het stadium van 'emancipatie' allang gepasseerd, het is uitgemond in een irritante cult-like ideologie.
En als je daar wat van vindt is dat zodanig afgekaderd dat de uitkomst altijd is dat diegene die kritiek levert een "-foob" is, hoe miniem die kritiek of zelfs opmerkingen zijn.

Subjectiviteit en nuance zijn helemaal verdwenen. Want wellicht kun je niet helemaal quantificeren wat "dood gooien" is, iemand kan het wel als zondanig ervaren. Misschien omdat diegene in het onderwijs werkt.

Maar loop vooral in de pas want anders word je gecanceld. Intens triest voor mensen die kampen met problematiek op dat gebied dat de discussie gekaapt is door extremistische mafketels. Lekker uitnodigend om die stap in je leven te maken als de zelfverkozen "voorzitters" van jouw demografie halve kerels met roze haar zijn die alles en iedereen dat het niet met ze eens is kapot maken
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 16 februari 2023 @ 14:17:21 #103
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208019495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:12 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het nadeel is alleen dat deze goedwillende amateurs soms over miljoenen gaan.
Dat is idd het grote probleem.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208019698
quote:

[..]
Mooie drogredenatie. Je hoeft geen FVD'er te zijn om je te storen aan de overdreven 'progressieve' identiteitspolitiek. De afgelopen decennia is er in Nederland enorm veel vooruitgang geboekt op het gebied van LHBT'ers.

Maar sinds een jaar of tien is er een steeds groter wordende drang om allerlei symboliek (regenboogvlaggen, transvlaggen, regenboogpaden, genderneutrale ruimtes, oververtegenwoordiging van LGBT'ers in verscheidene media) zo opzichtig mogelijk aan de burger te presenteren en het liefst ook op zo jong mogelijke leeftijd. Het stadium van 'emancipatie' allang gepasseerd, het is uitgemond in een irritante cult-like ideologie.
Mensen moeten het toch ook maar tevreden zijn met de religieuze symboliek, zoals kerken ,tempels, synagogen, moskeeën, keppeltjes, kruisjes, kruizen enz?
Een beetje kleur van regenboogvlaggen of paden kan dan toch niet storend zijn?
pi_208020090
quote:

[..]

Amen.
pi_208020096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 14:37 schreef torentje het volgende:

Een beetje kleur van regenboogvlaggen of paden kan dan toch niet storend zijn?
Bleef het daar maar bij, maar helaas...
pi_208020213
https://www.gelderlander.(...)tranen-uit~aa30794a/

Plus 1 voor Marcouch.

Min 1 voor de weglopende partijen die schijt aan onze democratie hebben.
Dat D'66 één van die partijen is, zal inmiddels voor zeer weinig mensen als een verrassing komen.
pi_208020253
Wat een vertoning, huilend door het stadhuis lopen omdat een of andere halve zool van FvD wat staat te oreren in de gemeenteraad :') _O-
  donderdag 16 februari 2023 @ 15:16:59 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208020259
quote:
4s.gif Op donderdag 16 februari 2023 15:13 schreef SpaceOddity het volgende:
https://www.gelderlander.(...)tranen-uit~aa30794a/

Plus 1 voor Marcouch.

Min 1 voor de weglopende partijen die schijt aan onze democratie hebben.
Dat D'66 één van die partijen is, zal inmiddels voor zeer weinig mensen als een verrassing komen.
Als er 1 partij schijt heeft aan de democratie, dan is het FvD
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208020538
quote:
84s.gif Op donderdag 16 februari 2023 15:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als er 1 partij schijt heeft aan de democratie, dan is het FvD
D66, afschaffen referendum, het willen verbieden van omroepen en partijen.
Nou, dan valt FvD nog mee...
  donderdag 16 februari 2023 @ 16:28:36 #111
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_208021032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ga eens naar buiten zou ik zeggen..
Dan nog niet.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_208021066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 15:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
In bed willen liggen met de Russen allerhande complottheorieën omarmen dat valt voor niet wappies echt niet mee :D
pi_208021098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In bed willen liggen met de Russen allerhande complottheorieën omarmen dat valt voor niet wappies echt niet mee :D
Tering, vroeg aan het bier ofzo?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_208021128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de democratie te maken dan?
pi_208021186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:39 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de democratie te maken dan?
Weinig waarom ze zich dan ook nog forum voor democratie noemen is dan ook bizar ze kunnen zichzelf beter hernoemen naar forum tegen woke en voor sterke autoritaire leiders. :+
pi_208021220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 16:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Weinig waarom ze zich dan ook nog forum voor democratie noemen is dan ook bizar ze kunnen zichzelf beter hernoemen naar forum tegen woke en voor sterke autoritaire leiders. :+
En zo'n D66 droeftoeter die na het debat blijkbaar geroepen heeft, om het waarom ze zijn weggelopen, dat de democratie in gevaar was....

Srs?
:')
pi_208021341
Trouwens,

Over deze opmerkingen al zo emo worden, nou nou nou....
En deze mensen moeten beslissingen nemen voor ons, gdv...
Als er écht wat aan de hand zou zijn, plegen die D66 ers en GLers dan collectief zelfmoord?
pi_208021486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 15:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Democratische verkiezingen saboteren door van te voren samenwerking te weigeren, Amsterdam uitroepen tot republiek als de uitslag van democratische verkiezingen hen niet zint...

_O- _O- _O-

Nu dus een debat aanvragen, en als iemand een geluid laat horen die ze niet willen horen, weglopen ipv het debat aan te gaan zoals het hoort in een democratie.

Echt... 8)7
pi_208021496
Valt me dan weer tegen dat ze niet krijsend op de grond hebben liggen spartelen. Als je je aan wil stellen moet je het goed doen.
pi_208021534
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:17 schreef Dutchguy het volgende:
Valt me dan weer tegen dat ze niet krijsend op de grond hebben liggen spartelen. Als je je aan wil stellen moet je het goed doen.
Totaaldebielen.
Zie dat filmpje maar eens.
Watjes zonder ruggegraat.
Tering zeg, en dát zijn beleidsmakers...

Laat me niet lachen zeg...
pi_208021568
Die FvD'er is wel een mafkees, maar weglopen bij zoiets? Kom op zeg :')
pi_208021977
En wéér de landelijke pers gehaald. FvD kan zich geen beter PR-bureau wensen dan D66 _O_ :D
pi_208022019
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Deze man moet letterlijk eens de betekenis van letterlijk opzoeken.
Ard van der Steur kent vast wel mensen die zijn doodgegooid met regenboogzebrapaden.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208022035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:22 schreef MoreDakka het volgende:
Die FvD'er is wel een mafkees, maar weglopen bij zoiets? Kom op zeg :')
Inderdaad. Pussy’s. Dit soort figuren hebben meestal geen eigen argumenten (anders word je niet actief voor PVV of FvD), dus verbaal heb je ze zo onderuit gehaald. De PVV in 2009 tot en met het kabinet afgelopen najaar hebben geen goede voorbeelden gegeven.
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:59:52 #125
22565 asco
Los in deze tent
pi_208022052
HUILEN. _O-

En dat moet dan een hoofdstad besturen.
En dan geloven er nog steeds mensen in een goede afloop. _O_

Dit land. :W :z
pi_208022846
quote:
Tijdens de schorsing die volgde, liepen raadsleden en bezoekers huilend door het stadhuis.
_O- _O- 8)7
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:00:44 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208023081
Anti-woke is ook overgewaaid vanuit de VS nu, net als Woke al eerder. Vond het echt lame dat d66 en GL wegliepen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208023373
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Aberkullie het volgende:
Ik word helemaal nergens mee doodgegooid. Alleen op FOK! kom ik tegen dat mensen het over gender hebben (dat ze ermee doodgegooid worden bijvoorbeeld).
Proest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208023409
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Geen drama van wereldniveau, maar ik word er wel moe van ja. :{
Vermoeiender is weggezet worden als erger dan Hitler wanneer je aangeeft geen interesse te hebben in die genderhype
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208023557
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het is juist organisch erin geslopen maar blijkbaar hebben de FvD en co dat niet door. Regenboog zebrapaden bijvoorbeeld bestaan al 10 jaar. Maar nee nu is het opeens een probleem omdat de doorzichtige populisten denken een valide punt te hebben.. :D
Nee, het probleem is dat je tegenwoordig als iemand die steeds pro-LGBTQ is geweest, zich hard heeft gemaakt voor acceptatie en zich verzet heeft tegen discriminatie tegen die groep, wegens een onwelgevallige mening over gender ineens wordt weggezet als transfobe rechts-extremist. Deze iemand is Laurens Buijs, en omdat hij niet 100% mee gaat met het woke narratief, en iets in een studentenblaadje heeft geschreven, eisen gegriefde studenten zijn vertrek. En uiteraard is heel zijn verleden als activist geschrapt, hij is gewoon een vijand geworden.

Mensen worden brodeloos gemaakt door een wellicht klein groepje radicalen, maar pretenderen dat dat kleine groepje niet een onevenredig en achterlijk grote invloed heeft op het 'debat' is voorbij leugenachtig.

"Ik zie het alleen op fok, die obsessie"... hou jezelf voor de gek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208023616
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vermoeiender is weggezet worden als erger dan Hitler wanneer je aangeeft geen interesse te hebben in die genderhype
Dat wordt ik sws. Zelfs bij trans contactgroepen.

Dan wordt ik beticht van “internalised transphobia”
-XOXO-
pi_208023780
quote:
84s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:32 schreef Starhopper het volgende:
FvD is staatsgevaarlijk.Opbokken met die lui.
In welke zin zijn ze staatsgevaarlijk?
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:42:50 #133
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208024011
Jankende raadsleden :')

Gelukkig bleef Marcouch tenminste nog een beetje helder.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208024239
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:32 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
In welke zin zijn ze staatsgevaarlijk?
Hij is bang dat ie er weer verslaafd aan raakt.
pi_208024615
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 13:16 schreef ReplaR het volgende:

[..]
10 jaar terug ging het meer om LHB waar ik geen enkel probleem mee heb. Het probleem nu is dat die eerste groep gekaapt is door alle letters met mentale problemen die volgde en die probeert hun maat als standaard in te stellen en daar ben ik zwaar tegen.
Je zou als homo of lesbiënne vanwege je geaardheid maar op één hoop geveegd worden met mensen met een psychische stoornis.
  donderdag 16 februari 2023 @ 20:43:59 #136
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_208025462
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Je zou als homo of lesbiënne vanwege je geaardheid maar op één hoop geveegd worden met mensen met een psychische stoornis.
De pride in Amsterdam duurt dit jaar niet voor niks nu 2 weken.
Week 1 voor de LBG's en de andere week voor mensen met een hersenafwijking of met een chronisch gebrek aan aandacht.
Afgelopen jaar werd de pride gekaapt door de laatste groep
Ik ben inmiddels overleden
pi_208025970
quote:

[..]
Don't worry, die werden afgelopen jaar door deze genderextremisten van de Pride uitgesloten, omdat ze niet inclusief genoeg waren omdat ze zich als homo's (mannen die op mannen vallen) en lesbiennes (vrouwen die op vrouwen vallen) identificeerden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 16 februari 2023 @ 22:38:09 #138
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_208027183
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 15:04 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Bleef het daar maar bij, maar helaas...
Ik kan vanuit mijn huis 5 kilometer in willekeurig welke richting gaan zonder ook maar 1 regenboogvlag of andere LHBT uiting tegen te komen. Hoezo wordt ik dan overladen met uitingen? Je kunt er ook voor kiezen om je er gewoon niet zo aan te storen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 17 februari 2023 @ 07:31:53 #139
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_208028833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op de plekken waar het wel een beetje relevant kan zijn, wordt het wel meteen keihard door je strot geduwd. Zeker op scholen kan dat gewoon niet. allemaal leuk en aardig dat je je als een ruimteschip voelt, maar hou het lekker voor jezelf.
Nou inderdaad zeg. Op de scholen van mijn kinderen was het elke week paarse vrijdag! Dagelijks feuilletons over het je anders voelen, joelende travestieten overal!

Echt, hou eens op met dat overdrijven. Een paar keer per jaar is er een moment. Een tijdschrift, een voorlichtingsles, zoiets. De rest van de tijd is het gewoon gericht op cisgender heteroseksuelen, net zoals je een paar keer per jaar iets hebt over bewustwording van feesten van andere godsdiensten.

En het neerzetten van transgenders als mensen "die zich een ruimteschip voelen". Tja, dat is precies waarom dat soort initiatieven nodig zijn.
pi_208028882
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Want Luurssen heeft naast het recht om zich te uitten ook recht op een luisterend publiek?
Als je dat niet kan hoor je niet thuis in de gemeenteraad. Respect hebben voor vrijheid van meningsuiting en mensen laten uitpraten zoals ze dat ook zelf eisen hoort er dan wel bij.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_208028884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:12 schreef Montagui het volgende:

[..]
Don't worry, die werden afgelopen jaar door deze genderextremisten van de Pride uitgesloten, omdat ze niet inclusief genoeg waren omdat ze zich als homo's (mannen die op mannen vallen) en lesbiennes (vrouwen die op vrouwen vallen) identificeerden.
Dat begint wel heel erg verwarrend te worden allemaal. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_208028939
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
FvD is debiel en weglopen is prima, maar jankend door het stadhuis lopen omdat je tere zieltje gekwetst is? :') Zwakkelingen.
Dat is de sneeuwvlokjesgeneratie. Die kunnen nergens tegen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_208028940
quote:

[..]
En de regenboogvlag waar je altijd trots op was en zag als jouw symbool wordt vervangen door één met een rare driehoek er in voor dat groepje.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 21:12 schreef Montagui het volgende:

[..]
Als "witte" homo man ben je ook gewoon een onderdrukker en profiteer je van wit privilege. En als lesbienne ben je transfoob wanneer je geen seks wil met een lesbienne die toevallig een vrouwelijke penis heeft.
pi_208028964
FvD wenst de klok een paar eeuwen terug te zetten op het gebied van emancipatie. Ik wens ze veel succes.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_208028976
Ik vond D66 ooit wel een mooie partij. Maar de laatste paar jaar zijn ze volstrekt doorgeschoten in hun extreem progressieve standpunten (al vind ik progressief eigenlijk nooit een juiste term, want het impliceert dat verandering altijd per definitie vooruitgang is, wat niet klopt).

Wat ik niet zo goed snap, is dat ze zelf niet beseffen dat ze hun fundament aan het wegslaan zijn. In 2021 nog een winnaar van de verkiezingen, maar die is ook onderhand wel verdampt waardoor men in de peilingen nu weer een (qua zetels) middenpartij is.

Het mag allemaal inderdaad wel iets minder woke, (iets) minder schijnheilig.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:22:08 #146
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_208029043
Hier zou tegen opgetreden moeten worden, als je als volksvertegenwoordiger te pas en te onpas weg mag lopen uit een debat dan is dat het begin van het einde van de democratie.

Die jankende sneeuwvlokjes zouden er goed aan doen om te onthouden dat ze daar niet voor zichzelf zitten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_208029070
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:57 schreef torentje het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat geen teken van zwakte, maar een teken dat men beseft dat men zo'n opponent met geen mogelijkheid op andere gedachten kan brengen.
Zij laten hem dus gewoon in zijn eigen sop gaar koken. Terecht.
In een democratie probeer je de luisteraar te overtuigen, niet je tegenstander.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:34:41 #148
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_208029114
Waarheid mag blijkbaar niet gezegd worden.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:37:47 #149
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_208029139
Overal worden we er mee doodgegooid? Oh? Waar dan? Geef eens voorbeelden?

En kom dan niet met nieuwsberichtjes van zaken waar je zelf niet bij betrokken bent.
pi_208029143
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')