Dat zal hij ook niet zijn als Kim genomineerd wordt en ook naar huis moet denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies. Mocht het lukken dan zijn ze nog niet van 'm af.
Ik denk zelfs dat het averechts zou kunnen werken en dat hij dan misschien helemaal niet meer te genieten zal zijn voor de andere deelnemers
dan breekt de pleuris uit denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet zijn als Kim genomineerd wordt en ook naar huis moet denk ik
Ook weer zo. De zin 'mocht het lukken' in mijn post was overbodig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal hij ook niet zijn als Kim genomineerd wordt en ook naar huis moet denk ik
Wie weet hoe Kim nog leuker wordt als Jeff eenmaal weg is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ga het toch heel erg jammer vinden als Kim D of Jeff het programma zouden verlaten. ik vind Kim vaak ook echt heel lief oprecht en leuke streams geven. En Jeff ook….
Saai, saaier saaist.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie weet hoe Kim nog leuker wordt als Jeff eenmaal weg is.
volgens mij moet Kim heel veel op haar tenen lopen in de buurt van Jeff. En Kim is ook zonder jeff heel goed in staat om een leuke tijd te hebben in de loods.
dus mijn conclusie : Jeff eruit, zal de sfeer alleen maar ten goede komen
quote:
Het ziet er inderdaad vreemd, nou ja eigenlijk ziet het er gewoon lelijk uit, het is net alsof er een hap uit is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:08 schreef mootie het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het kapsel van Bep.
Sas ligt weer doodop in bed.
Het is daar een dagkoers met vijf eliminaties in vijf maanden dus wacht nou maar eerst eens af. Als het een fysieke proef is dan ben je koekoek om je kaarten te verspelen en KimD erop te zetten. Dan moet je die onverwachtste troef bewaren voor de volgende keer. Wint ze dan krijg je het namelijk als een boemerang terug en kost het de kop van Mirthe, Wanda, Bern of Isaac. Ga er nog steeds vanuit dat er twee per maand gaan komen want KimK/Mexx dus soms moet je ook even geduldig willen zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:41 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ga het toch heel erg jammer vinden als Kim D of Jeff het programma zouden verlaten. ik vind Kim vaak ook echt heel lief oprecht en leuke streams geven. En Jeff ook….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |