Ik ben zowaar drukquote:
Deze?quote:
We waren okay. Relatief.quote:
Ok dan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ver zou ik ook weer niet willen gaan.
Complimenten voor deze reflectie op jezelf.quote:
Dat zou ik nooit doen natuurlijk. Niet bij jou in elk geval.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
Jullie zijn allemaal overgestapt naar een ander kanaal zonder mij?
Hey, dit denk ik ook als ik hier langskomquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal overgestapt naar een ander kanaal zonder mij?
Je zit niet hoog genoeg op de apenrots, rivalquote:
Wijsheid komt met de jaren hč?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Complimenten voor deze reflectie op jezelf.
Dat komt omdat ik lekker in de gracht dobberquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit niet hoog genoeg op de apenrots, rival
Nou, duurt lang hier hoorquote:
Das ook leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik lekker in de gracht dobber
Niet iedereen is zo kwiek als jijquote:
Kwiek is typisch een woord dat vooral bejaarden gebruiken.quote:
Betekent dat ze er nog zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo kwiek voel ik me niet. Spierpijn overal.
Fitgirl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Zo kwiek voel ik me niet. Spierpijn overal.
No pain, no gain enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Rustig aan doen gisteren is mislukt blijkbaar
Jij bent nooit rustigquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En morgen is het waarschijnlijk nog erger.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:
Ik had al/nog spierpijn van zondagquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen is het waarschijnlijk nog erger.
Dat gezegd hebbende: morgen en overmorgen gaan interessant worden. Vanmiddag m'n eerste "echte" PT-training.
Nou, van m'n proef-uurtje van vorige week heb ik dus zo'n 4 dagen "plezier" gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]Alsof ik ADHD heb ofzo. Ik lig de halve tijd op de bank.
[..]
Ik had al/nog spierpijn van zondag
Oef succes! Ben benieuwd hoe het ging.
Na mijn PT-training heb ik altijd meer en/of langer spierpijn dan bij mijn eigen trainingen. Sterkte.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat gezegd hebbende: morgen en overmorgen gaan interessant worden. Vanmiddag m'n eerste "echte" PT-training.
Tsja, zo kom je nooit aan seks.quote:
Alsof je anders wel die clit kan vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen zin om een wichelroede nodig te hebben
Leen me je vrouw, zal ik het demonstrerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je anders wel die clit kan vinden.
Een vrouw moeten lenen daarvoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leen me je vrouw, zal ik het demonstreren
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?quote:
Jeetjequote:Op woensdag 1 maart 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?
Na die voorzet van IJsdraakje moest ik deze wel inkoppen.quote:
Is jou toch ook geluktquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |