quote:Op zondag 26 februari 2023 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb bewust burrito's gemaakt die ik vlak voor de show in de oven heb gedaan![]()
Maar nu nog neit direct trek eigenlijk
quote:
ESF kijken brengt veel gezond voedselquote:Op zondag 26 februari 2023 17:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
zo friet en snacks in de airfryer hiero
Heb je een Poolse zaak op Thuisbezorgd?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja goed plan toch wel. Ik twijfelde nog. Wat zal ik kiezen?
Ik geef je drie opties, en dan maak jij de uiteindelijke keuze:quote:Op zondag 26 februari 2023 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja goed plan toch wel. Ik twijfelde nog. Wat zal ik kiezen?
Ik ben een groot van van couscous-sushi in mijn pizza calzone.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je drie opties, en dan maak jij de uiteindelijke keuze:
Pizza, iets Arabisch, sushi.
Domino's zit hier vlakbijquote:Op zondag 26 februari 2023 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je drie opties, en dan maak jij de uiteindelijke keuze:
Pizza, iets Arabisch, sushi.
Zaterdag.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:51 schreef NailQueen het volgende:
Was het vorig jaar niet op een zaterdag? Op een supersaturday?
Wat een beter nummer is dan dit, overigensquote:
En wat dan nog?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je overschat hoeveel invloed dit heeft op Cee's keuze.
quote:
Ik zou net zeggen, dit zou ik dit jaar wel een AC zien halen.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:54 schreef Momo het volgende:
Je kunt horen dat het geschreven is door Zweden
Kijken of dit wel het jaar van Alicja wordt zoquote:Op zondag 26 februari 2023 17:55 schreef Nashipeer het volgende:
Oke maar qua productie van de show is het stukken beter dan vorig jaar of in het jaar van Alicja in die kleine overbelichte studio
Ik ga een curry met veel groente maken! Compenseert dat een beetje?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
ESF kijken brengt veel gezond voedsel
Ja maar daar zie ik Griekse en Russische gerechten, not sure if serious.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je een Poolse zaak op Thuisbezorgd?
quote:Op zondag 26 februari 2023 17:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga een curry met veel groente maken! Compenseert dat een beetje?
En ik twijfel of ik tot het einde meekijk, maar ik ga een poging doen. Wat een aparte pakjes hebben de presentatrices aan
Tijdens ESF live uitzendingen wordt het pas echt vreten.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
ESF kijken brengt veel gezond voedsel
Polen Junior 2021quote:Op zondag 26 februari 2023 17:59 schreef Cee het volgende:
Oh ik wilde zeggen deze is best leuk maar deze doet dus niet mee?
Deze is van junior 2021quote:Op zondag 26 februari 2023 17:59 schreef Cee het volgende:
Oh ik wilde zeggen deze is best leuk maar deze doet dus niet mee?
Dit juich ik toequote:Op zondag 26 februari 2023 17:58 schreef Momo het volgende:
Sara James zal vast ergens in de komende jaren voor Polen naar ESF gaan
Ik vond haar bij JESF een aantal jaar geleden al erg oud overkomen.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:00 schreef Nashipeer het volgende:
Sara James is 14 schijnbaar, ik had haar iets ouders verwacht maar mss komt dat door de styling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |