abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208003969
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn strategie bij vaklui is:

1. Interesse tonen. Mag ik kijken? Hoe gaat dat? Oh, wat interessant! Mag ik foto's maken?
2. Attent zijn. Willen jullie koffie? Kan ik nog iets doen?
3. Lief vragen. Ik hoop dat de tuin het overleeft. Lukt het om daar rekening mee te houden?

Ik voel me een enorme seksist als ik dit doe. :')
Je mist nog
4 ik heb geen idee hoe ik half gerelateerde klus x moet aanpakken. Wil je me daar een tip voor geven? Knipper knipper.
Vaak wordt die klus dan in no time uitgevoerd.
Vooral vaak gebezigd door Mrs V.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:25:23 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_208003983
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je mist nog
4 ik heb geen idee hoe ik half gerelateerde klus x moet aanpakken. Wil je me daar een tip voor geven? Knipper knipper.
Vaak wordt die klus dan in no time uitgevoerd.
Vooral vaak gebezigd door Mrs V.
*)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208003994
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Je weet dat dit om een foto vraagt O+?
pi_208004048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:26 schreef exode het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+ O+ O+ wat een lekkere pluizenbol
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208006553
Oh, heel herkenbaar de manier van onhandig en geïnteresseerd opstellen bij werklui _O-

Zo hebben de dakdekkers ook een houten paal voor de timmerman (andere klus) naar boven gehesen en kreeg ik van de schilder schildertips en een mesje om beter te kunnen afplakken en krabben. :D
pi_208007221
Wij hebben de afgelopen maanden in de verbouwing ook altijd gezorgd dat er regelmatig een bakje koffie, blikje cola en iets lekkers werd aangeboden. Voor de mensen die de hele dag onderweg zijn een groot iets merk je soms uit de reacties, maar zo'n kleine moeite. En ach, als ze dan daardoor ook meteen iets anders voor je willen doen.. mooi meegenomen :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208009268
Ik was vanochtend nog bij de buren op de koffie.
De buurman omschreef ze als lompe eikels.
En de buurman is de mannelijke Vanyel (of eigenlijk mrs V). Toen ze bijvoorbeeld ons dak kwamen doen, had hij ook voor elkaar gekregen dat ze bij hem een stukje vervingen, gratisch.

Hij had ze blijkbaar opgevangen vanochtend. Ging naar binnen om koffie voor ze te zetten, kwam weer buiten, zag die aanhanger bovenop onze planten staan en toen kwam ik naar buiten en schoot uit mijn slof. Hij was geschrokken want hij wist niet dat ik dat in me had. (Zijn woorden he)

Dit was wrong timing. Ik geirriteerd, zij een lompe actie.

En onze tuin (voor en achter) ziet eruit alsof het gesneeuwd heeft. De zijgevel is ontdaan van alle voegen. Morgen de voorgevels van ons en 2 buren. Daarna? Ik weet niet of ze kunnen voegen in regen,denk het niet.
Ik zit morgen op kantoor, buurman is weer de gastheer. Benieuwd hoeveel witter het morgen is.
pi_208010286
Oh en de pup, wat een moppie is dat. Ik had vanmiddag wel mijn handen vol aan onze kinderen. Ze begonnen de dag stront sjago en traag en waren vanmiddag over the top hyper. Snap ik, pup, leuk, waaaah. Maar pfoeh. Ik ben toch wel blij dat ze op bed liggen.

Ze zijn bezig met puppytraining, zwager zei ook dat de hond vast denkt dat ie 'Nee!' heet. Ik heb ook een hoop geNee't, het zijn net baby's joh, alles gaat die mond in.

De aanleiding van het oppassen was naar, de beste vriendin van schoonzus is vrijdag na een lang ziektebed overleden en vandaag was de uitvaart. En dat verdriet is zo inmens, ook bij mijn neefje en nichtje. Het voelde fijn dat ik iig iets kon doen om te helpen.
pi_208011339
Ik kocht gnocchi. Staat er ineens volop op de verpakking 'lactosevrij'. Uh, ja, is dat nieuws? :? Wat een onzin.
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:22:02 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208011367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:20 schreef Hupje het volgende:
Ik kocht gnocchi. Staat er ineens volop op de verpakking 'lactosevrij'. Uh, ja, is dat nieuws? :? Wat een onzin.
Dan zit er iig geen kaas in *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208015829
Ik heb de maatschappij al excuses gemaakt omdat B een jongen wordt die als hij wordt groter is vrouwen (of mannen) gaat nafluiten.
Ik wil dit graag uitbreiden met de mannen in de wereld waarschuwen voor Juul. We hadden gisteren 10 minuten gesprek en daar vertelde de juf dat Juul de oudere jongens in de klas volledig onder de duim houdt. Onze overbuurjongen van ruim 6 zit in haar klas en als hij rondstuitert (het is soms net een sloopkogel) spreekt zij hem toe en dan gaat hij gedwee zitten.

Verder gaan de ochtenden hier echt vreselijk momenteel. B gedraagt zich voorbeeldig maar Juul is echt een dwarse kleuter die alles doet om tijd te rekken en dat gaat met veel volume.
De lieve aanpak, de helpende aanpak, de negeren aanpak, de boos worden aanpak, niets helpt. Gelukkig is het over 1,5 week vakantie.....
pi_208016112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dan zit er iig geen kaas in *O*
Kan wel. Er is genoeg kaas waar nagenoeg geen lactose in zit, en ze dus lactosevrij mogen noemen |:(
(gelukkig kan ik die beetjes ook wel hebben, maar anders moet je echt voor de koemelkvrij gaan als je echt safe wil zijn)

Hier aan het inpakken, volgende week komt de vloerverwarming, dus de woonkamer gaat dit weekend zo goed als leeg. Nu de kasten aan het uitruimen op de benedenverdieping. Damn, wat een zooi hebben we verzameld. Die paar verhuisdozen die ik had gehaald gaat echt niet helpen :D

@exode sterkte met je duo. Klinkt als een temperamentvol stel O+
pi_208017956
Ik had boodschappen laten bezorgen, toen ik het uitpakte klopte er iets niet, maar ik wist niet wat het was. Koelkast was nog wel wat leeg, maar er viel geen kwartje.
Tot ik ineens mn wortelen mistte. Maar ik zou toch nog even naar de bakker, dus gelijk bij jumbo een bos wortelen gehaald.
Zit ik 's middags aan mn kop thee, gaat de bel. De jumbo. Hij was nog een hele zak vergeten af te leveren bij het bezorgen (was meer dan alleen die bos wortelen, maar de rest had ik dus nog niet echt gemist).

Zat ik met 2 bossen wortelen en de kinderen eten ze vaak rauw bij het avondeten, dan heb ik aan een bos per week genoeg.
Dus ik heb worteltaart in de oven staan nu.
Mijn vader maakt dit recept ook wel eens, ben benieuwd of het net zo goed smaakt straks...
Fake it till you make it...
  donderdag 16 februari 2023 @ 12:41:43 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208018330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Ik heb de maatschappij al excuses gemaakt omdat B een jongen wordt die als hij wordt groter is vrouwen (of mannen) gaat nafluiten.
Ik wil dit graag uitbreiden met de mannen in de wereld waarschuwen voor Juul. We hadden gisteren 10 minuten gesprek en daar vertelde de juf dat Juul de oudere jongens in de klas volledig onder de duim houdt. Onze overbuurjongen van ruim 6 zit in haar klas en als hij rondstuitert (het is soms net een sloopkogel) spreekt zij hem toe en dan gaat hij gedwee zitten.

Verder gaan de ochtenden hier echt vreselijk momenteel. B gedraagt zich voorbeeldig maar Juul is echt een dwarse kleuter die alles doet om tijd te rekken en dat gaat met veel volume.
De lieve aanpak, de helpende aanpak, de negeren aanpak, de boos worden aanpak, niets helpt. Gelukkig is het over 1,5 week vakantie.....
Nee hoor, vanmiddag *O* *O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208018346
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ja dat zouden wij hier ook wel willen.
pi_208019673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Kan wel. Er is genoeg kaas waar nagenoeg geen lactose in zit, en ze dus lactosevrij mogen noemen |:(
(gelukkig kan ik die beetjes ook wel hebben, maar anders moet je echt voor de koemelkvrij gaan als je echt safe wil zijn)

Hier aan het inpakken, volgende week komt de vloerverwarming, dus de woonkamer gaat dit weekend zo goed als leeg. Nu de kasten aan het uitruimen op de benedenverdieping. Damn, wat een zooi hebben we verzameld. Die paar verhuisdozen die ik had gehaald gaat echt niet helpen :D

@:exode sterkte met je duo. Klinkt als een temperamentvol stel O+
Ik weet niet welk deel van de kaas het bij mij is, want ik ben niet lactose-intolerant, ik verwacht dat het het stremsel of de wei is dat de reactie veroorzaakt, want pas iets waar wei in zat en dat ging ook mis.

Succes met ruimen!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208021826
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:41 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Morgen eerst carnaval op school *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208023902
De jongens zijn deze week ziek (hooooge koorts en beetje snotterig). Gelukkig wel redelijk gezellig, maar ook heel moe. Wij waren nog aan het eten en zij gingen nog heel even tv kijken op de bank.

5 minuten later
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:39:56 #94
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208023954
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:37 schreef Aure het volgende:
De jongens zijn deze week ziek (hooooge koorts en beetje snotterig). Gelukkig wel redelijk gezellig, maar ook heel moe. Wij waren nog aan het eten en zij gingen nog heel even tv kijken op de bank.

5 minuten later
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
Niks zo lief als slapende kinderen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208023986
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:39 schreef livelink het volgende:

[..]
O+ O+ O+
Niks zo lief als slapende kinderen.
Jaaa en vooral ook als ze dat de hele nacht zouden doen O+ O+
  donderdag 16 februari 2023 @ 19:41:54 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208023991
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef Aure het volgende:

[..]
Jaaa en vooral ook als ze dat de hele nacht zouden doen O+ O+
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_208024513
Kunnen we hier weer gezamenlijk mijn partner haten? Alvast bedankt!

:+
  Moderator/colorchick donderdag 16 februari 2023 @ 20:04:12 #98
382129 crew  Donna
pi_208024528
Sure. Hier een rode kaart. :R
  Moderator/colorchick donderdag 16 februari 2023 @ 20:06:00 #99
382129 crew  Donna
pi_208024577
o|O en klappen
  Moderator/colorchick donderdag 16 februari 2023 @ 20:06:11 #100
382129 crew  Donna
pi_208024579