Je mist nogquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn strategie bij vaklui is:
1. Interesse tonen. Mag ik kijken? Hoe gaat dat? Oh, wat interessant! Mag ik foto's maken?
2. Attent zijn. Willen jullie koffie? Kan ik nog iets doen?
3. Lief vragen. Ik hoop dat de tuin het overleeft. Lukt het om daar rekening mee te houden?
Ik voel me een enorme seksist als ik dit doe.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je mist nog
4 ik heb geen idee hoe ik half gerelateerde klus x moet aanpakken. Wil je me daar een tip voor geven? Knipper knipper.
Vaak wordt die klus dan in no time uitgevoerd.
Vooral vaak gebezigd door Mrs V.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je weet dat dit om een foto vraagt?
Kan wel. Er is genoeg kaas waar nagenoeg geen lactose in zit, en ze dus lactosevrij mogen noemenquote:
Nee hoor, vanmiddagquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:08 schreef exode het volgende:
Ik heb de maatschappij al excuses gemaakt omdat B een jongen wordt die als hij wordt groter is vrouwen (of mannen) gaat nafluiten.
Ik wil dit graag uitbreiden met de mannen in de wereld waarschuwen voor Juul. We hadden gisteren 10 minuten gesprek en daar vertelde de juf dat Juul de oudere jongens in de klas volledig onder de duim houdt. Onze overbuurjongen van ruim 6 zit in haar klas en als hij rondstuitert (het is soms net een sloopkogel) spreekt zij hem toe en dan gaat hij gedwee zitten.
Verder gaan de ochtenden hier echt vreselijk momenteel. B gedraagt zich voorbeeldig maar Juul is echt een dwarse kleuter die alles doet om tijd te rekken en dat gaat met veel volume.
De lieve aanpak, de helpende aanpak, de negeren aanpak, de boos worden aanpak, niets helpt. Gelukkig is het over 1,5 week vakantie.....
Ik weet niet welk deel van de kaas het bij mij is, want ik ben niet lactose-intolerant, ik verwacht dat het het stremsel of de wei is dat de reactie veroorzaakt, want pas iets waar wei in zat en dat ging ook mis.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Kan wel. Er is genoeg kaas waar nagenoeg geen lactose in zit, en ze dus lactosevrij mogen noemen![]()
(gelukkig kan ik die beetjes ook wel hebben, maar anders moet je echt voor de koemelkvrij gaan als je echt safe wil zijn)
Hier aan het inpakken, volgende week komt de vloerverwarming, dus de woonkamer gaat dit weekend zo goed als leeg. Nu de kasten aan het uitruimen op de benedenverdieping. Damn, wat een zooi hebben we verzameld. Die paar verhuisdozen die ik had gehaald gaat echt niet helpen![]()
@:exode sterkte met je duo. Klinkt als een temperamentvol stel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:37 schreef Aure het volgende:
De jongens zijn deze week ziek (hooooge koorts en beetje snotterig). Gelukkig wel redelijk gezellig, maar ook heel moe. Wij waren nog aan het eten en zij gingen nog heel even tv kijken op de bank.
5 minuten laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Niks zo lief als slapende kinderen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Jaaa en vooral ook als ze dat de hele nacht zouden doenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niks zo lief als slapende kinderen.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaa en vooral ook als ze dat de hele nacht zouden doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |