Liever sluist men geld weg naar privé-voordeeltjes voor de top of bommen op een zeker buurland.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Putin kan beter zorgen dat zijn bevolking niet op straat hoeft te poepen ipv Polen lastig vallen met inferieure vliegtuigjes.
Ik denk dat zo'n beetje vijftig procent van die sociale huur afhankelijk is, gezien hun inkomen.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:34 schreef monkyyy het volgende:
34% van de woningvoorraad is sociale huur. Ik schrik van dat cijfer, ik had zelf 5% geschat ofzo
https://www.volkskrant.nl(...)0ruim%2037%20procent.
De investeerders schieten er bij in, zo zielig!quote:Op maandag 13 februari 2023 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Gladde vastgoed boy heeft wel een plan
Hij had wel een punt, als je als projectontwikkelaar ergens huizen wil bouwen. Dan ben je 10 jaar verder voor het er staat vanwege alle procedures. Dat moet korter.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:39 schreef svann het volgende:
[..]
De investeerders schieten er bij in, zo zielig!
Hoe krijg je het bij elkaar bij een inwoneraantal van bijna 18 miljoen Nederlanders ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:14 schreef dvdfreak het volgende:
Lucille Werner, Jennifer Bergkamp en Sophie Brühl over de gekmakende bureaucratie in de zorg
Albert Verlinde en Jeangu Macrooy over de musical ‘Jesus Christ Superstar’
Ruud de Wild en Olcay Gulsen over de Giro555 actie
Thomas van Groningen over de mondkapjesdeal
'Het theater schudt op zijn grondvesten!'quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Gaat Albert Verlinde een musical maken over de aardbeving in Turkije?
En niet eens op de EO-dag.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:48 schreef superniger het volgende:
Kwalbert Verlinde mag weer een kutmusical promoten op NPO1.
Hij had al maandenlang gratis reclame voor Grease.
Misschien bleek het een Nasa, universiteits of Greenpeace atmosfeer onderzoeksballon te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:53 schreef Gehrman het volgende:
Chinese keffertjes moet je kort houden.
Wat? Heeft/had de burgemeester van Almere een auto met chauffeur?quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:03 schreef superniger het volgende:
Nog niks over fraudeur Weerwind?
NWS / Minister Weerwind in de fout met dienstauto...
Dat is toch bekend?quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Hit.
Dat zou me iig niet verbazen.
Pas maar op, straks krijg je het FvD webcare team achter je aanquote:
Het klopt ook niet helemaal, ik had het fout onthouden. Senta is zijn grootmoeder:quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Mij niet, maar zou me dus niet verbazen gezien de extremiteit.
Driekwart Fok!quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijg je het FvD webcare team achter je aan
Iemand zou nog op het idee kunnen komen die ledenlijst eens te scannen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Pas maar op, straks krijg je het FvD webcare team achter je aan
Van Sven, die een lijstje sentimentele vragen afwerkt.quote:
Daar gaat maar 65 euro af? Lijkt me wel erg weinig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
¤1.800 bruto = ¤ 1.735 netto
En dan komen er toeslagen bij op het netto bedrag.
Lang leve de inkomensafhankelijke heffingskortingen van de VVD.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Daar gaat maar 65 euro af? Lijkt me wel erg weinig.
https://www.berekenhet.nl(...)o-netto-salaris.htmlquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Daar gaat maar 65 euro af? Lijkt me wel erg weinig.
Ik hoorde geen vet Rotterdams.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Rotterdams is echt een minderwaardig dialect kunnen ze zichzelf niet gewoon Haags aanleren?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Telegram is een Russische app, ontwikkelend om de sociale cohesie in het vrije westen te ondermijnen.
En dat terwijl in de praktijk een vrouw nu kan kiezen tussen een rok of broek.quote:
Ik verdenk ook Jurre wel het meest nuquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Maar volgens de ex-DWDD-kijkers Jurre, vanwege de badeentjes.
Is gewoon een PR stunt van de uitgever.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
Herman Pleij, Thomas van Luyn en Steven Pont over de aanpassingen in de boeken van Roald Dahl
Jaya Noordman, Noah Brok, Luuk Buunk en Juliette van Gilse over de Provinciale Staten Verkiezingen
De ganzen zijn aan het verzamelen, zag ik vandaag in de spaarzame zuidhollandse natuur, om juist weer naar poolgebieden te vertrekken.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Hier in Fryslân is geen plek. Hier broeden de ganzen.
Al dat geweld, moord en doodslag! Niet geschikt voor kinderen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:38 schreef superniger het volgende:
Ze moeten de bijbel/koran herschrijven.
Sinan leest mee.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:38 schreef superniger het volgende:
Die krijgt een inlegvel.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig wordt Marcus Aurelius nooit herschreven.
quote:
Niet in Red Alertquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Beste wapen tegen een tank is een nuke.
quote:
Al besproken.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Als de rechter nee zegt, moet je gewoon de wet veranderen
~ BBB
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:57 schreef Gehrman het volgende:
Geen overtuigend verhaal van Caroline.
En een twitterverbod voor het leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:00 schreef superniger het volgende:
Graag een spreekverbod voor politici 3 maanden voor een verkiezing.
Dat was wel een beetje stout inderdaadquote:
Incest is niet meer van deze tijd inderdaad. Genesis 19:32quote:Op maandag 20 februari 2023 23:38 schreef superniger het volgende:
Zag het bij Lubach.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef svann het volgende:
Er is een boeren-kieswijzer die iedereen bij BBB uit laat komen.
Heel nederland is het met haar eens.
quote:
Allang bekend dat Baudet bij de Russen op de loonlijst staat.quote:Het onderzoeksjournalistieke televisieprogramma Zembla onthulde eerder al intern app-verkeer, waaruit bleek dat Baudet tijdens het Oekraïnereferendum contact had met Vladimir Kornilov, die voor een door Gazprom gefinancierde stichting werkte. In het app-verkeer uit 2015 omschreef Baudet Kornilov als ‘een Rus die voor Poetin werkt’. Toen het over geldzaken ging, scheef Baudet: ‘misschien wil Kornilov wel iets extra’s betalen’.
Nou nou nouquote:
Jaren (screening) eer je toegang tot die knop krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Hoelang duurt het om te leren om een nuke af te vuren
Bureaucratische rompslompquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Jaren (screening) eer je toegang tot die knop krijgt.
Wat? Daar kijk ik ook niet meer naar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:02 schreef superniger het volgende:
Dit hebben we al besproken bij Vandaag Inside.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Wopke op tv, @:ikweethetookniet trekt de tv van de muur
We kunnen ook 2 jaartjes alle uitkeringen stil zetten, verdienen we ook 400 miljard mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:32 schreef superniger het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen. De Groningers doen net alsof ze Turkije 2.0 zijn.
Er ligt nog 400 miljard euro in Groningen. Ze moeten morgen meteen beginnen met Groningen leegpompen.
De hele tweede kamer bleek aan de zijlijn gezet en te zijn voorgelogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Yasser wilde niet meeregeren en doet nu stoer vanaf de zijlijn.
Juist. Maar het is BNNVara en dus krijgt de VVD van alles de schuld en krijgt Klaver geen kritische vragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:38 schreef Gehrman het volgende:
Yasser wilde niet meeregeren en doet nu stoer vanaf de zijlijn.
Is er een omroep die wel enthousiast is over de afhandeling van de schade?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:43 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Juist. Maar het is BNNVara en dus krijgt de VVD van alles de schuld en krijgt Klaver geen kritische vragen.
Vind dat ze het over het algemeen wel aardig doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef Gehrman het volgende:
Ik kan die Natasja Gibbs echt niet uitstaan. Snel weer terug naar VI.
Ik vond haar best sympathiek in DREAMSCHOOL.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:48 schreef Gehrman het volgende:
Ik kan die Natasja Gibbs echt niet uitstaan. Snel weer terug naar VI.
nou ze had wel weerwoord , als het te heet onder de voeten wordt gaat ze vuil spel spelenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Fredje Teeven op teevee, @:ikweethetookniet gooit de tv de gracht in
Dat was toch geen Buitenhof? Dacht Wakker Nederland programma.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:19 schreef monkyyy het volgende:
AL die lui in buitenhof konden de SWAGGALICIOUS Edith Schippers niet handelen
Oh kan ook. Ik zag die ene presentator en dacht automatisch Buitenhofquote:Op maandag 27 februari 2023 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Dat was toch geen Buitenhof? Dacht Wakker Nederland programma.
Maar ik ben niet zo oplettend vandaag.
Hoe vaak ben jij al geflitst in je nieuwe auto?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:43 schreef monkyyy het volgende:
Wat een geneuzel. Gewoon zo snel mogelijk rondjes rijden
Nog nooit. Wel een parkeerboetequote:Op maandag 27 februari 2023 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al geflitst in je nieuwe auto?
Laatst een bekeuring voor 15km/u te hard op de snelweg omdat Flitsmeister haperde.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij al geflitst in je nieuwe auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |